Zalezi od typu lanovky, existuje aj take, ktore su zavesene na dvoch lanach v horizonte ako napr na chopku alebo ako maju vBA vo WV nakladnu lanovku. Tam dokaze bezpecne fungovat aj ked fuka cez 100kmh
ak pisu ze lanovka bude mat 40 kabinok pre 30 ludi tak pravdepodobnejsia variante je lanovka typu 3S, ta ma tiez odolnost voci vetru, ide dost vysoko, a aj rychlo (8 metrov za sekundu), a mensi pocet podpier. Funitel by sa sem nehodil.
ak spravia variantu s 90 mensimi kabinami, tak to bude klasicky jednolanovy system, typ 15-MGD, presne to iste co jazdi napr na Chopku juh, popripade v tatranskej lomnici zo startu na skalnate.
ze magistrat dava vyhlasenia, ze bratislavcania uz neveria slubom a pockaju si na predlozenie podkladov, kto uz vie viac slubit ako magistrat, podla hesla nikto vam neda viac ako vam my slubime...
prehnity mestsky magistrat. vymenit az po poslednu upratovacku! ked sukromnik chce zafinancovat takuto stavbu, tak mu jednoznacne treba co najviac pomoct. a nie tu mat reci, ze ludia sa uz viackrat na nieco tesili a nakoniec nic z toho, ano je to pravda, ale vzdy to boli plany magistratu a nie sukromnika
Až by sa bolo možné domnievať, že informácia o lanovke, ktorá prišla ako blesk z čistého neba, slúži skôr na zastretie návrhu developera, aby celý jeho zámer v lokalite získal štatút významnej investície so všetkými dôsledkami s tým spojenými vrátane získania konkurenčnej výhody oproti iným projektom v oblasti.
su aj lanovky ktore znesu 100 km/h silu vetra - 2 lanovy system funitel, ale tuna skor bude 1 lanova draha s velkym poctom mensich kabin, alebo 3 lanova - s obrovskymi voznami pre 30 a viac ludi, a vyhoda tej lanovky eeste je ze ide dost vysoko a nepotrebuje tolko podpier, je to ale aj najdrahsie riesenie.