SME

Diskusia k článku: Najdrahšiu kampaň priznali Ftáčnik a Nesrovnal

Transparentný účet nie je v Bratislave pravidlom. V mestských častiach na kampaň oficiálne dávajú desiatky tisíc eur, kandidáti na primátora aj dvestotisíc.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  3. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne?
  4. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  5. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  6. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  7. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  8. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava!
  1. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  3. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne?
  4. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh
  5. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov
  6. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Šetrite náklady s elektromobilom
  7. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  8. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  1. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 17 274
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 014
  3. Slovenskí učitelia vyvinuli aplikáciu, ktorá šetrí hodiny práce 5 716
  4. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky? 4 277
  5. Osem destinácií, kam na last minute dovolenku v septembri 3 665
  6. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 2 249
  7. Kaufland má 25 rokov a otvára 25. K Park: To bude oslava! 2 090
  8. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 1 763