Cyklotrasa je medzi Euroveou a mostom Apollo. Má celkovo 350 metrov a stála 112-tisíc eur.
Cyklotrasa pre auta
Este tak zabranit autam jazdit po tej cyklotrase... Len to by tu musel niekto aj rozmyslat. Aj dnes expert na Subaru SCxxxCK veselo presiel polovicu tej trasy.neobhajujem tie autá
ale tá cyklocesta v smere od Euroveii je nedomyslená. Chýbajú tam stĺpiky, alebo iná zábrana, ktorá by aj nevšímavých vodičov upozornila na to, že sa nejedná o cestu pre autá, ale o cyklocestu... Totižto tá cyklocesta je taká široká, že si ju mnohí vodiči mýlia s normálnou cestou.ešte že niesom ciklista
pretože by som sa bál vojsť na túto ciklotrasu kde 1 m jej dĺžky stál 10 000 Sk to čoje z nerezu ?!presne, to je nonsens tá cena
asi to dláždia mramoromTo bola drahá fotka
toho pritrúbleho Ftáka. To mu nemohli urobiť pozadie vo fotošope?neuveritelne
Z 350 m existujucej cesty, kde nikdy nebol problem chodit bicyklom spravili premenovanim cyklotrasu a stalo to tolko ako keby to vybetonovali a vyasfaltovali uplne na zelenej luke. Hovori sa tomu, ze idu volby a treba strihat pasky. . Co tak prepojit cyklotrasou Devin s Bratislavou, na to si fakt nikto netrufa? . Ale beriem to pozitivne, za Ftacnika sa aspon o cyklotrasach vazne rozprava a vyznacuju sa na existujucich komunikaciach. Mozno sa raz aj realne budu stavat nove.Mohlo to stáť 3 percentá z tej sumy
Vyhodené peniaze, a to som cyklista, ktorý ju používam denne. Rovnaký komfort a bezpečnosť by sa dosiahli, keby jednoducho na tom 5m širokom chodníku namaľovali tú trasu, V pohode ba tam spolu vyžili chodci aj cyklisti pri tej premávke. A keby ešte investovali do obrubníkov, ktoré zabraňujú vyliezť na chodník autom, bolo by to dokonalé. Teraz je tam zbytočný 5 metrový chodník, vedľa neho cyklotrasa pomaly siršia než dlhšia, ktorá ubrala aj z priestoru na jazdu áut aj z počtu parkovísk. Okrem toho cyklotrasu križuje vjazd pre náklaďáky do areálu eurovey a okrem toho nedokážu zabrániť, aby autá cez šrafovanú plochu križovali cyklotrasu a parkovali pri obchode s motorovými člnmi a motormi. A parkujú aj na chodníku, kde sa bez porušenie predpisov nemôžu dostať. Takže bezpečná, hmm. Navyše, je zle značený výjazd z garáží, niektorí vodiči odbočia rovno na caklotrasu, potom sa už boja vycúvať, tek prejdú celú cyklotrasu. Síce tam včera či predvčerom pribudol v strede plastová stľpik. ale už som aj tak stretol na trase auto. Toto je drahá kampaň pre bratisavčanov. Celé zle za toľké peniaze!Ešte taký ostrovče, kde sa dá hrať
bezpečne kolo kolo mlynské.Stačilo nakresliť bielu čiaru
v strede toho veľkorysého chodníka a celáú plochu terajčej cyklotrasy mohli využiť na parkovanie áut.Viem, aký je svetový trend
a som dalo by sa povedať vášnivý cykllista, ktorého ozaj ťažko upodozrievať z nadŕžania autoloby. Ale vyjadrujem sa len konkrétne k tomuto úseku, k tým 350m, ktoré som prešiel možno 2-3 tisíc krát, od doby kedysi ešte volal Martanovičova ulica, pamätám všetky jeho metamorfózy. Viem, aká je tam premávka chodcov a cyklistov prakticky v ktorúkoľvek dobu, a preto tvrdím, že by sa na ten chodník absolútne pohodlne a bezkolízne zmestili. Jeso nižšie oponuje, že by chodcom zostalo 1,5 m a cyklistom 2,5m. To by bolo ozaj fajn, keby boli podmienky v BA na takto veľkorysé cyklo/pešo chodníky. V lete som v rámci dlhšej túry prechádzal úplne naprieč cez Graz - z nášho pohľadu raj cyklistov. Nikde som nešiel v kolízii s chodcami ani s autami, ale ani nikde (povedzme 2km pred a za centrom) nebol takýto komfort, a boli tam aj smetné koše aj verejné osvetlenie. A zaťaženie 10 násobné oproti týmto slávnym 350 m.Takze ak (ne)necaju auta 1,5m
A chodniku je to ok, ale to necha cyklotrasa, je to nepripustne? Ked budem pri ozajstnej klavesnici, odpoviem vecnejsie.Aj teraz na tej cyklomagistrále
ťa každú chvíľu môže niekto sundať, ale nebude so dočasná slovák na felícii, ale zbohatlík na SUV, ktorý ide z parkoviska obchodu s motorovými člnmi. Autá sa naň dostanú cez šrafovanú oblasť a vychádzajú po cyklotrase až pri apolle. A polícia na to kašle, ako ináč. No a ver mi, že na tamtom širokom chodníku by stačila aj tá čiara. Len by si chodci museli zvyknúť, tak ako vo väčších mestách než BA, že majú byť vo svojom priestore. Tak isto aj cyklisti, tí navyše by si museli uvedomiť, že ich to nepustí viac než 15km/h aj keď oni, vyšportovaní, zvládnu aj 40. Naozaj veľa bicyklujem a viem čo hovorím.Autá pod Apollom
Tie autá pod Apollom ostatť môžu, určite lepšie je mať ich odparkované tam ako na chodníkoch, mesto ale musí zabezpečiť aby neparkovali tak, že obmedzujú cyklistov a chodcov, tj. aby to malo řád.huraaaaaaaaaaaaaaa
fantasticky uspech! skvele! uzasne! svet nam moze len zavidiet! konecne som hrdy na svoju domovinu! a na svojich pracovitych rodakov! predstavte si to - 350m (slovom tristopatdesiat)... ;-)To si robia srandu
Akoze natiahnut cyklotrasu priamo pred vyjazdom z garaze z eurovei, kde jazia pipiny a pipinovia v rychlych tazkych autach mohlo napadnut len magora. Som zvedavy kedy tam zacnu masakrovat cyklistov, alebo sa vychadzajuci z garaze zacnu naburavat. Aj slusny vodic musi pri vyjazde pridat a aj pri vyjazde nevidi na uroven cesty, lebo vsak je nakloneny do hora. To jest bud sunda cyklistu alebo ak tam bude stat auto tak to auto. Idiot vymyslel tuto trasu.a kedy mesto premaluje
parkovania pre rezidentov ????Tesme sa
raz za 4 roky 350 m cyklotrasa, a k tomu este predrazena, no kto by ho nevolil? Nebude z komunistu stavitel, tak ako nebude zo psa baranina.