Starý most chcú firmy opravovať aj lacnejšie, ako boli odhady expertov, hovorí o neukončenej súťaži primátor.
netreba nic vymyslat ..
uz je to aj nakreslene a ani nie tak davno, konkretne rok 2004 ... . stacilo by urobit povrchovy variant elektricky s mimourovnovym krizovanim ciest, mesto ani nemusi nic vymyslat, staci ked vytiahne projekt dopravoprojektu z roku 2004, ktory sa mal povodne stavat. . tym padom by nebola elektricka zdrzovana autami, bola by rychla a podstatne viac ludi by obetovalo radsej ist par minut pesi k zastavke a dostanu sa do celeho mesta rychlo elektrickou. tu je mapa ako to malo vyzerat. . a to najlepsie vobec sa tam nepocita so stvorprudovkou po celej dlzke, ale co uz, ked JeTi dostali pozemky pozdlz elektricky .. . tu je nakres . http://www.dialnice.info/galle...jasne ze je to minulost
teraz to bude 2+2 prudovkaPrimátor
Podľa tohto článku v SME "primátor primátor hovorí, že zmluvu s víťazom by mohli podpísať v septembri. Vtedy musí zhotoviteľ začať. Má na to 24 mesiacov, kritický čas je september 2015.“ V apríli http://bratislava.sme.sk/c/677... sa primátor dušoval, že začať sa musí v júni. Teraz hovorí, že stačí v septembri. Čo chce stavať v septembri? Akože most v zime? Takže v septembri bude tvrdiť, že stačí začať na jar 2014. A na jar povie, že už je neskoro. Ja tomu človeku (primátorovi) neverím už ani slovo. Verí mu tu ešte niekto?SŤAŽNOSŤ NA EURÓPSKU KOMISIU
a stále tu ako damoklov meč visí sťažnosť ne Európsku komisiu, ktorá buď peniaze nepridelí alebo ich pre nesplnenie podmienok finančnej pomoci bude žiadať späť. A v tom najhoršom variante mesto nebude mať ani električku ale nútenú správu na 10 až 15 rokov.