Je totiž v záujme vedenia mesta Bratislava, aby bola električková doprava na hlavnú stanicu obnovená.
Električky sú ukrutne drahé - len jedny
jediné dvere vraj stoja toľko, ako malý - či zánovný osobný automobil. Nehovoriac o trolejových vedeniach, koľajovom zvršku, transformačných staniciach a švajčiarskych kontách istého záhradníka :) Okrem toho občania nechcú atómky, ani uhoľné elektrárne, sviniace krajinu a solárne električky, idúce len keď vykukne slniečko spoza obláčika, by asi boli naprd ... Okrem toho sú protiústavné, lebo diskriminujú ostatných účastníkov cestnej premávky - proste klasický komunistický prežitok. PS Dobrá správa z magistrátu však je, že prevádzka električiek bude obnovená hneď po dokončení Starého mosta (zatiaľ čakáme na Červenú armádu, aby ho znova opravila - pri aktuálnom ekonomickom vývoji v Grécku, Taliansku a USA to však zrejme už nebude dlho trvať :)))ehm
ftacnikova ?!? ako primator sa mi nepozdava, ale ako nechali po 8 rokoch rozkradnutu bratislavu KDH a OK ergo odpadlici z SDKU, tak to je len dosledok.. . rozpredane pozemky za par drobnych, absolutne nersiesenie dopravy poslednych 8 rokov .. . a ako ceresnu na torte, stadion za 3 miliardy korun, pre 2 tyzdne humbuku .. . vysledok ? modernizacia autobusov bola predrazena, SORky sa uz rozpadavaju, trolejbusy ani jeden nizkopodlazny, detto elektricky, ktore navyse stoja v depe, lebo nie je ani na zakladne opravy elektriciek, nieto este trati ... . len za ten hlupy stadion by bola cela elektrickova radiala do petrazlky, viacere mimourovnove krizovatky etc etcmas pocit
ze zimny stadion po majstrovstvach sveta zatvorili????.......tak preco pises, ze sa to postavilo iba na dva tyzdne humbuku????......slovan plati za prenajom, krasokorculiari + hokejova mladez ma kde trenovat + sa to vyuziva na kulturne akcie (platene), ako napr. koncert stinga.... ktore pozemky sa predali za par drobnych????......mozes mi dat zoznam a predajnu cenu..... ak nevies durkovsky prevzal po moravcikovi mesto este s vacsim zadlzenim ako ftacnik po nom.....napriek tomu dokazal zrekonstruovat elektrickovu trat do ruzinova, do race, trolejbusy na dlhe diely, najvacsia rekonstrukcie ciest v meste ( cela ruzinovska, sancova prazska, stromova, mickiewicova, kremelska, cast trnavskej, mileticovej, rozsirenie botanickej a nabrezia gen. l. svobodu, vystavba kruhoveho objazdu vo vrakuni, vystavba mostu apllo a pod.) ak nevies, tak nove vedenie DPB zrusilo najomnu zmluvu na nizkopodlazne autobusy, preto ich jazdi o 16 menej......nizkopodlaznych trolejbusovej je myslim 12.....uvidime, kedy zrusia aj tie....nikto nepovie celu pravdu
vsetci odporcovia durkovskeho zabudnu napisat, ze len v roku 2010 bol vypadok z podielovych dani (samospravam ich posiela stat) skoro 30 mil. eur.....rapidne klesol predaj majetku(aj ked odporcovia ho kritizuju za predaje). namiesto planovaneho prijmu z predaja za 60 mil. sa predal majetok za 8 mil. eur.......ak by sa postavil stadion hoci kde inde, stadion ondreja nepelu potreboval rekonstrukciu tak ci tak......dufam, ze ftacnik s bajanom postavia aspon futbalovy stadion. dufam, ze ho postavia za sukromne peniaze, ved to slubovali.......ehm
nezavreli ho, ale bratislava ho nepotrebovala, stary slovanistick stadion stacil, novy nebol okrem MS nikdy plne vypredany, preco asi ? . pozri si kolko stoji STARZ prevazdka stadionu a kolko sa realne dostane za najmy. . najom slovanu je SYMBOLICKY, nepokryje ani len naklady na ich rezervovany cas. navyse slovan dostava skyboxy tiez za symbolicku cenu k najmu a dalej ich prenajima za 15nasobok.. . pozemky, akykolvek predany za poslednych 8 rokov, vid PKO za 5000 korun za m2, na petrzalskej strane desiatky ha za 2500skk /m2 ... a dalo by sa pokracovat.. . opravilo sa zopar ciest, ktory boli uz v havarijnom stave, to iste aj elektrickove trate a aj to sa opravovalo pred volbami . vystavba mostu apollo nestalo mesto temer nic, zistit si realie .. . nehovoriac o vymenach pozemkov pred stadionom, kedy sa vymenili pozemky medzi mostami, pozemky pod amfikom, pozemky pod cyklistickym stadionom v hodnote 6 miliard korun a mesto z nich nemalo ani korunu.. . hotel co bol postaveny na cierno vedla stadionu uz vlastni siroky ..prevadzka stadiona
podla STaRZ stoji cca. 2 000 000 eur..... slovan plati priblizne 1 000 000 eur....myslim, ze az take symbolicke to nie je......zvysok je pokryty prenajmom z bufetov, prenajmom na kulturu, prenajmom malych hal a pod... zaujimave, ze teraz ta zaujimaju prevadzkove naklady, ale v pripade PKO ti to je jedno.... ktore ha pozemkov sa predali v petrzalke za 2500 sk/m2???.... co sa tyka vymeny pozmekov kvoli vystabe haly vyslovene KLAMES.....pozemky medzi mostami, tam kde mala stat hala patria MESTU, pozmeky pod amfiteatrom sa vymenili prave za tie medzi mostami + mesto dostalo 150 000 000 sk......pozemky pod cyklistickym stadionom patria MESTU....pozemok pod skolou kalinciakova, kde sa tiez uvazovalo s halou patri MESTU......A tomu máme veriť?
Zaujímalo by ma kde žili prestavitelia mesta posledné roky, že to nevedeli. To že trať bola v havarijnom stave sa vedelo už dávno a každý človek to videl voľným okom. Mesto sa hrá na slepú babu? Akože verí niekto z čitateľov že nevedelo havarijnom stave tejto trate??? Však sú u kormidla takmer dva roky! Personálne čistky ktoré sa rozbehli v DPB zatiaľ nič nepriniesli. A som rozčarovaný z niektorých rozhodnutí, najmä keď vidím akí ľudia tam ešte ostali. Verejnosť ešte ani nevie o tom čo sa chystá s dielňami a pravdepodobne sa to nedozvie, lebo ju to ani nezaujíma. Že doterajší stav nebol dobrý je jasné, mám ale obavy že budúcnosť bude ešte horšia. Nie kvalitou práce, ale cenou. Aby nejaké súkromné firmy nekúpili za babku dielne a nedojili na predraženej údržbe vozového parku. To by bol tunel ako Brno. Ako s "dopravným generelom", čo bežnému obyvateľovi nepovie nič. Schválne, chce si niekto staviť na firmu ktorá vyhrá zákazku? Ja by tipoval na jednu "zámočnicku" spoločnosť, nie nadarmo už má dobre vzťahy s tunelárskou firmou, výstižne pomenovanej metro... Darmo som si robil nádeje že sa v oblasti dopravy niečo zlepší, opak je pravdou. Ďurkovský na dopravu kašlal a najmä v druhom volebnom období čo bol primátorom úplne rezignoval a nechal Cíleka a Záhradníka beztrestne škodiť. Ftáčnik možno aj mieni dobre, ale zatiaľ nevidím v jeho činoch v oblasti verejnej dopravy žiaden prínos a skôr vidím potenciálne tunelovanie, samozrejme úplne legálne, pokiaľ sa vyslovene neporuší zákon, tak je to predsa v poriadku. Keď som vravel že megatender na dodávku 100 autobusov vyhrá SOR tak mi to vyšlo. Uvidíme či mi to výjde aj s dodávateľom "dopravného generelu", čo je pekne drahá vec.pre CitamSme
ak by ste poznali súvislosti, tak by ste "nežiadali" opraviť koľajovú trať neporiadne, a zámer zmeny trate na Predstaničnom nenazývali generálkou, "pole" budúceho investora končí pred MF, zvyšok má na krku mesto, o zámere už počúvame 10 rokov, ak aj naskutku niekto začne v roku 2012 nejakú stavebnú činnosť, tak prestavba trate v úseku Kýčerského - hl. stanica podľa kedysi zverejneného postupu a obsahu etáp prichádza do úvahy v 2. polroku 2013, ale skôr v 1. polroku 2014, 2 roky prevádzky stoja za poriadnu obnovu, navyše, vôbec nie je isté či sa nájdu investori, nech Vás nemýli, že developer by mal aj vydané a právoplatné stavebné povolenia, v tejto súvislosti sa teším ako bude stavebný úrad plniť svoju povinnosť v stavebnom konaní preskúmať či je zabezpečená komplexnosť a plynulosť výstavby, či je zabezpečené včasné vybudovanie technického, občianskeho alebo iného vybavenia potrebného na riadne užívanie [§ 62 ods. 1 písm. c) SZ]