Ftáčnik ide v stredu rokovať do Bruselu. Chce sa uchádzať o peniaze z eurofondov na projekt integrovanej dopravy.
o com?
asi nerozumiem? ake prepojenie Predmestie - Filialka riesi Ftacnik? kam tam zas pcha prsty? obratil zasa o 180stupnov? ved je to prvou fazou TENT projektu, na ktoru existuje uz dokumentacia a takmer sa moze stavat, na ktoru su schvalene EU peniaze, ktore sa len nedavno snazil presunut z TENT na "petrzalsku elektricku" a minister mu nastastie klepol po prstoch... a teraz sa ide uchadzat na tu istu TENT trasu o nejake peniaze? ze o com? bud je zle napisany clanok alebo uz primator nevie co robi?comu nerozumies?
no zjavne sa asi uchadza o TENT trasu, kedze NDS je podla neho sucastou projektu TENT. Navyse ako si spravne povedal, na prepojenie Predmestie-Filialka uz je hotova dokumentacia, takze je to najrychlejsi krok, ktory mozno urobit. Narozdiel od elektricky, ktora keby sa nestihla, museli by sa vracat peniaze EU.??
Ale o co sa tam chce teraz uchadzat a hlavne on? Tie peniaze su pridelene na ten projekt uz niekolko rokov, musia sa vycerpat do 2015 inak prepadnu a cele sa to riesi v rezii ministerstva dopravy a zeleznic. Mesto tak akurat moze riesit sucinnost, dokonca komplet pozemky patria zeleznici a maju popodpisovane zmluvy s okolitymi ulicami (vlastnikmi) na docasne zabratie uzemi, chodnikov atd na dalsie vyvolane investicie (som toho ucastnikom ako obyvatel okolia). Sam minister davnejsie povedal, ze peniaze su na fazu jedna po filialku a ze nie su v tomto programovom obdobi na tunel filialka-petrzalka. Preto nerozumiem tomu co tam akoze Ftacnik ide saskovat a ake peniaze ziadat na predmestie filialka? tie ostatne body OK, zahustenie zastavok atd...podla mna to nieje az taky zly napad
zapojit do toho aj petrzlasku elektricku. len to treba v bruseli dobre vyargumentovat. moj nazor je, ze toto je jedina moznost ako na 'elektricku' ziskat peniaze, inac sa nepostavi nikdy. co sa metra tyka, podla mna je bratislava na metro prilis mala, preto kombinacia primestskych valkov naladenych na mhd sa mne pozdava ako najlepsie riesenie. ak by namiesto elektricky, boli vlaky, tiez to nemusi byt zle. pod pojmomv laky rozumiem v tomto pripade s-bahn poschodove vlaky z nizkym hlukom, polozapusteny variant s obcianskou vybavenostou okolo trate (petrzalka).