Obnovený električkový tunel má fungovať v lete. Ostatné trate v meste ostatnú tento rok neopravené.
Ja som
chodil cez tunel peso, ked som nestihol poslednu elektricku do Karlovky... Celkom sranda v tej tme, hlavne ked sa niekto vynoril 1 predtebou v tej tme... :-)V case ked som
tadial chodil ja, mobil sa nosil v samostatnej aktovke a stal okolo 70000... Takze ja som tadial xodil v uplnej tme. :-):)
bolo nas takych viac, lebo ja som isiel do Karlovky a oproti mne isli z Karlovky (z Elamu) do centra...kamerovy system
a kukať na tie obrázky budú dobrovoľníci, však?DOBRY ZAHRADNIK
KRASNY KRAJ....myslis plne vrecka KRAJA...?
;)Nie, on myslel
vracka ako grcka!že kedysi bol pre peších !!!
Keď tade jazdili autá tak bolo životu nebezpečné isť tade peši pre nahromadené splodiny v strede tunela.Martin,
ako sa v strede mohli kumulovať splodiny? vozidlá svojim pohybom vytvárali "posúvanie" prúdnice vdzuchu, a to tak v horizontálnej rovine, ako aj vertikálnej, to zabezpečovalo neustále pohyby vzdušnej masy a odvod splodín, pri prejazde autobusu to bolo trochu vážnejšie podľa toho, či sa pohyboval od PKO alebo k PKO, tunel má spád od Starého Mesta k nábrežiu a pri vetríku funguje ako komín, ak bola otvorená uniková chodba, tak dochádzalo k pretlaku ako dôsledok nerovnakého počtu vyššie položených vstupov oproti otvoru položenému nižšie, tí, čo sa tunelom častejšie prechádzali, si mohli uvedomiť mierny prievan oproti tomu, keď vyšli do otvoreného územia,No neviem prečo
Ale bolo to tak ako vravím zažil som to na vlastnej koži , keď ma brat tadiaľ viezol na motorke a motorka sa nám v tunely pokazila. Po 1/2 h mi prišlo nevoľno. A v tej dobe autá vypúšťali oveľa viac splodín. A poviem ti , že nebol v strede tunela skoro žiaden pohyb vzduchu. Bolo to v lete.Martin,
chodil som tunelom vyše 20 rokov, pešo, na bicykli, autom, (nad)ráno(m), poobede, neskoro večer, na jar, v lete, na jeseň i v zime, vzduch sa tam hýbal, nevylučuje, že v danom prípade sa prúdenie spomalilo až zastavilo, ale ako typické by som to nebral, nevoľno mohlo prísť zo smradu, hlavne po prejazde autobusov (vtedy RTO) v smere od PKO, keď museli ísť do kopca a pred výjazdom museli ešte spomaľovať pred (ostrou) zákrutou, nechcem viesť spor, len chcem vyjadriť, že si to pamätám inakkohutisko,
nenapísal som, že stačí, napísal som, že to zabezpečovalo pohyb vzduchu, ak je tunel dlhý, intenzita dopravy a jednosmernosť ako v Sitine, je to iná situácia, ako bola v 50´, 60´ i 70´v tuneli pod hradom,Nočné električky? Božechráň!
Ak sa mi majú tie štartujúce lietadlá preháňať pod oknami ešte aj v noci, kedy budem spať? Nestačí každodenný budíček po štvrtej ráno? Ako píšu - niet peňazí na opravu tratí, čo znamená, že bude ešte hlučnejšie.Dobrá vizualizácia na fotke, pekná.
Teraprojekt - dobrá praca.Rychlost
Bezny smrtelnik ze tazko zmera rychlost elektricky?? No chodil som tym tunelom 6 rokov den co den. Cesta cez tunel trvala vzdy zhruba minutu (obcas som si to meral, a pokial si pamatam tak to bolo vzdy tak 50-60 sekund). Ak ma tunel 792 metrov (ako som nasiel na internete), tak elektricky tadial vzdy chodili takmer 50 km/h. Ale urcite boli aj soferi, ktory v strede tunela na to poriadne dupli a ludia sa museli drzat aby nespadli. Elektricka vzdy spomalila az ked vychadzala z tunela aj to kvoli semaforom a prudkej zakrute. Je dobre, ze ten tunel zrekonstruovali, ale davat ako plus to, ze budu elektricky chodit rychlejsie, je hlupost.Áno, lenže Záhradník pozná
cestovanie v električke naozaj iba z počutia.pekne
len nech je to uz hotove.. malo to byt hotove uz davno.. neviem co sa tolko prckaju s jednym tunelom.. a nech to viac nasvietia.. a daju na ten obklad dake svietiace bilboardy nech neni nuda ked sa ide cez rurubillboardy
sa ti zda, ze ich aj v ba malo? ja som za menej billboardov, nie viac :-) inak k tej vizualizacii - ked budu v ba jazdit take elektricky ako na obrazku, tak zas ten tunel uz bude rozbity, takze uplne mimo :-)to čo je na obrázku
je železničná motorová jednotka, ktorých niekoľko má aj ZSSK ako rad 840: http://www.vlaky.net/servis/ga... že by takéto boli aj električky, o tom neviemje to fajn
tunel, keď nie je metro, je aspoň ten tunel.tunel by mal byt
dominantou BA lebo najlepsie vystihuje miestnu societu hornych par stovak..no veď aj je
- šedou (čili shadow)peniaze pre DP
tento rok 14 mil. € a bez opráv, rovnako bez tendrov na nové električky, a to všetko pri 61 mil € v rozpočte mesta na program doprava, prognóza na rok 2011 uvádza 51 mil. € z rozpočtu mesta na program doprava, koľko dostane DP a na čo to bude stačiť? na opravy, na Starý most, na trať do Petržalky? a opäť nebude na tendre a po petržalskej radiále budú jazdiť staré súpravy, k tomu všetkému chce v roku 2011 odskúšať projekt "MHD bezplatne", milujem kúzelníkov, ktorí dokážu vyčarovať čokoľvek, najmä bujarý spontánny úsmev od ucha k uchuje to durkovskeho/zahradnikov tunel
.. idu volby a treba keš na billboardyaby ich elektricky nebudili
uz pred opravou bola obmedzena premavka cez tunel a okolo osmej postupne prestavali jazdit elektrčicky cez tunel .. obmedzili aj pocet liniek su tam dva hotely a byty bratislavskych bohacov, tak aby ich elektricky nebudili .. ved to aj vraveli ked stavali ibis, ze su tak dohodnuti s mestombezny clovek nema hodinky?
aby si odmeral kolko mu trva prejazd tunelom alebo sa este pan Zahradnik k takejto narocnej matematike nedopracoval na jeho narocnej VS? „Bežný človek v električke rýchlosť vozidla asi ťažko odmeria,“ reagoval Zahradník.V Prahe zatial postavili 3 stanice metra
nez oni pozliepali 1 tunel. Tak ako pred 4 rokmi, pred volbami Durkovsky pusti do Bratislavskych novin alko intenzivne sa pracuje na novom dopravnom ssteme , ktoreho stavba zacne hned po volbach. Absolutna neschopnost.