Po troch rokoch vo funkcii ŠTEFAN ŠLACHTA tvrdí, že sa jeho predstava naplnila len na polovicu, ani kauzy, ako tá nedávna s Národným futbalovým štadiónom, mu na radosti nepridávajú.
mi_ke,..
30 000 nepríde.Lebo kapacita NFŠ je projektovaná na 20 505 sedadiel.A určite neprídu všetci na autách.Okrem toho,projekt NFŠ počíta s parkovacou kapacitou 1 400 áut.Plusˇsa stavia vedľajšie parkovanie pre susedný Zimný štadion vzdialený len 50 metrov,kde je tiež kapacita parkovania asi 2 000 miest.Takže,keď sa tu v Bratislave nevyznáš,tak nevypisuj hlúposti.parkoviská nestačia. potrebuješ k nim
aj cesty.gowa,...
treba si preštudovať projekty.A tiež projekty prístupových ciest.Tie sa tiež menia,oproti súčasnému stavu.Tak napr. na Bajkalskej ,kde bude stáť nový NFŠ ,sa rozširuje cesta o 2 pruhy.Ďalej vznikne nová prístupová 3 prúdová cesta na Kalinčiakovej ul.,ktorá v súčasnosti neexistuje.Tam tiež bude vjazd vozidiel do parkovacej zony.A tak fantazmagorie pána architekta Šlachtu o nejakých "plánovaných" cestných nadjazdoch cez Bajkalskú ul.,ktoré tu spomínal,sú len výplodom jeho fantázie.Nič také projekt neevokuje.Navyše,futbal sa nehrá každý deň.To si treba tiež uvedomiť.A tak isto,,s plnou kapacitou štadiona pre účely futbalu sa počíta max. 2 x do roka. Bežná návštevnosť na ligové zápasy Slovana sa pohybujú od 3 do 5 tisíc divákov.Plus môžeme zarátať nejaké plánované koncerty.Ved to,...
z nicoho na Zapade sa nevieme poucit. Ako uz vyssie uviedol iny diskutujuci, stadiony sa dnes nestavaju len pre 2 dni v roku, na to je to prilis velky luxus a ako multifunkcna arena to v blizkosti Bajkalskej dopravne nezvladne. Ale skoda hovorit. Myslim, ze vsetci pravidelni bratislavski vodici vedia, ako uzasne sa v Bratislave robi urbanizmus. A nielen tam. Na to clovek nemusi byt architekt, aby to videl a chapal. Pokial Slovac nepochopi, ze su aj vyssie hodnoty ako sustave bankovky, ci nuly na konte, dovtedy to na SK bude bieda. Aj to odzrkadluje uroven slovenskeho naroda. Aj to, ze Bratislavcanom to nevadi, ze neprotestuju, nerobia barikady a pod. Same od seba sa to nezmeni.???
prepáčte, ale čo sa udeje s úsekmi ciest, po ktorých sa treba dostať na tie nové pruhy? rozšírenie Bajkalskej a Kalinčiakovej bude platné asi toľko ako Meresjevovi vlnené ponožky, predstavujú iba lokálne úpravy, ktoré nemajú nič spoločné so systémovým riešením dopravnej infraštruktúry v rozsahu, v ktorom budú výrazne ovplyvnené dopravné toky, podľa môjho názoru v okruhu 5 km, najväčší negatívny účinok sa prejaví po skončení podujatí, keď sa budú chcieť vodiči niekoľko tisíc vozidiel v pomerne krátkom čase včleniť do dopravy, pričom na to budú mať obmedzený počet výstupov z podzemných garáží a ich susedstve samé križovatky, jediným ako tak prijateľným riešením by bolo, ak by sa podujatia konali so začiatkom od 20.00, NFŠ snáď nehodnotíme prizmou ligových zápasov nejakého mestského klubu, ak si spomínbate, tak argumentácia smerovala k podmienkam medzištátnych stretnutí slovenskej reprezentácie, ale ani to nezaručí, že na jej stretnutia príde v budúcnosti viac divákov ako na ligu, ak by niekomu išlo o kvalitu života v meste, tak by nedovolil žiadne také parkovisko a záujemca by si mohol vybrať medzi MHD, taxi službou, choudzou, ich kombináciami, alebo zmluvnou verejnou hromadnou dopravou, ak by ju organizátor podujatia pripravil pre obyvateľstvo, lebo aj tá by bola pre kvalitu života oveľa výhodnejšia, ako IADjozko
ty si studoval architekturu? lebo ak nie, tak si sa minul povolaniu. s tebou by sme to v bratislave vsetko vyriesili. respectah :))))))))corial...
to nemyslíš vážne tento tvoj lobbing za vhodné umiestnenie oboch štadiónov, či?...
pri sucasnej priepustnosti danych ciest tam budu musiet ludia ist tak tri hodiny pred udalostou a opustenie daneho priestoru bude trvat dalsie tri hodiny. Ovsem ak sa akcie budu konat o polnoci mozno to bude o trochu lepsie. Oni totiz stavaju stadion pre 20tis ludi ale dopredu ocakavaju navstevnost tak max 5000 ludi na dvadsiatich autach... chesus keby len o takychto veciach nerozhodovali absolutni dementi....no zabudni
ze o polnoci okolo stadiona je niekolko sto bytovmike_ke,...
mňa sa to bude dotýkať bytostne,pretože bývam v novostavbe v I.veži , oproti štadionu Slovana,čo je cca 40 m.A môžem Ti povedať,že z výstavby NFŠ,ani z prejazdnosti ciest po dobudovaní žiadne katastrofické obavy nemám.Veď v súčasnosti je to ďaleko horšie a pritom stredajší zápas Slovana sledovalo 21 tisíc fanúšikov.Pri parkovacej kapacite áut,ktorá je v súčasnosti v okolí Slovana nula.Presne toľko parkovacích miest /oficiálne/ má dnes ŠK Slovan.Ak nerátame parkovanie v Poluse a v priľahlých uliciach.Nový štadion pojme 1 400 áut + ďalších 2 000 bude k dispozícii v novovybudovanom parkovacom dome pre novú hokejovú halu,vzdialenú od NFŠ len 50 metrov.Takže.suma sumárum pribudne 3 500 parkovacích miest.A to je oproti tej súčasnej nule asi rozdiel.Navyše projekt počíta s vybudovaním ďalších dvoch jazdných pruhov na Bajkalskej ,v smere na Prístavný most a vznikne nová 3 prúdová cesta na ul.Kalinčiakova s odbočením z Bajkalkej,kde bude tiež vjazd vozidiel do spomínaných veľkokapacitných garáží.V novostavbe I. veze?
OUUUUUU! Tak prijemnu zabavu. Tipujem, ze o rok-dva budes opravovat;-)rozšírenie
Kalinčiakovej nič nerieši, elbo je to iba prístupová komunikácia do vnútorných priestorov, nemá a ani nemôže mať funkciu tranzitnej dopravy, rozšírenie Bajkalskej skončí na najbližšom profilovom obmedzení a jeho efekt bude takmer nulový, alebo sa postaví aj nový nadjazd nad Ružinovskou? čo sa stane s profilom Bajkalskej v opačnom smere? alebo je zaujímavý iba smer na Prístavný most? čo sa stane s profilom Trnavskej? už pri posudzovaní zámerov na Jégeho a prestavbe MDŽ-ky sa potvrdilo, že doprava po Trnavskej je taká intenzívna, a to v celodennom cykle, že si vyžaduje rozšírenie o jeden pruh v oboch smeroch, čo prinesie kompplikáciu s navrhnutým ľavým odbočovaním, a tiež likvidáciu zeleného oddeľujúceho pruhu aj so stromami, ktoré nie tak dávno sadili, ak sa k tomu pridá aj doprava na NFŠ a z neho, efekt prírastku jazdných pruhov sa "spotrebuje" veľmi rýchlo, a na štvrtý jazdný pruh by sa miesto našlo iba nejakým zázrakom, možno nanajvýš v rozsahu pripájajúceho pruhu z podzemnej garáže, ale podľa všetkého výjazdy nebudú na tejto strane komplexucorial
taketo kraviny tu moze pisat len privandrovalec do bratislavy,ale nie clovek ktory sa tu narodil a byva tu cely zivot.Lebo pises neuveritelne kraviny.pre predstavu...
... sa staci rozpamatat, kam az siahali zapchy ked bol koncert depeche mode... a organizovanie koncertov je jeden z velmi vykriciavanych argumentov zastancov toho (zatial) 70 milionoveho tunelu... ... to, ze sa rozsiri zopar ciesta posunie problem len mierne dalej... ostava len, aby nasa narodnesocialisticka vlada zakazala ludom jazdit v autach smerom na stadion a bude... jednoduche riesenie!Byvam v okoli a viem, ze drviva
vacsina "fanusikov" si privezie svoju pr-del na autach. Najradsej jeden fanusik na jednom aute. Parkoviska pokryju tak najviac 1/4 potrieb parkovacich miest. Ako hovoris: keď sa tu v Bratislave nevyznáš,tak nevypisuj hlúpostihahahahahahahaha
> 20 505 sedadiel > NFŠ počíta s parkovacou kapacitou 1 400 áut > Zimný štadion, kde je tiež kapacita parkovania asi 2 000 miest tak to mi pride ze tam bude na chodnikoch a v krajnom pruhu cest odparkovanych len nejakych 5000 aut. este ze tak!JEDNODUCHA
matematika. 2000/1400 je asi 14 fanusikov na auto. v situacii, ktora vladne v ba nerataj s kapacitou zimneho stadiona, lebo je to iny prevazdkovatel. kapacita ma byt dimenzovana len a len na NFS. a bratislava kolabuje uz teraz, neviem si predstavit, ako jazdia fanusikovia z vlakovej stanice trolejbusmi. cele je to chore stavat taku mordu v strede mesta, to nieje chelsia. ba nema metro, nechodi tam elektricka... ale aj ked zratas 1400+2000 tak je to cca 6 fanusikov na auto.CHELSEA
soryskus sa zamysliet...
1400 aut, to je tak pre 2000-3000 divakov. Nedajboze aby sa nahodou hral zapas na obidvoch stadionoch to sme pekne v prdeli! A k umiestneniu...VSADE kam sa pohnes sa stadiony stavaju na periferii...pridi do Prahy, uvidis kde je novy hokejovy stadion. Spomen si na posledne MS v hokeji - stadion UPLNE mimo mesta s pristupom vlakom - nikto sa nestazoval a neboli absolutne ziadne problemy. Navyse by odpadli problemy s fanusikmi vytrznikmi v strede mesta.Ja toho pana poznam
Tvoj dojem prudko pomyleny. Ale asi sa odvija od toho ze nedovolili postavit AUPARKu brutalny mrakodrap v centre.coze?
aky mrakodrap? Mrakodrap nie je na Slovensku zatial nikde, a ani v KE sa neplanoval. Moj dojem sa odvija od jeho nazorov na investicie firmy Letterstone, samotny Aupark, atd, je kategoricky proti vsetkemu len aby si komunista dupol ked aspon nejako moze.ujo šlachta
a čo tak vzdať sa funkcie na protestDaj si studenú sprchu
Vzdať sa ? Hoci bezvýznamnej funkcie ? Odísť z kancelárie v Primaciálnom paláci ? A kam odísť ? Do dôchodku ? Aj keď profesorského. Poslanecké miesto v NR už nebude, rektorské už tiež nie a čo to znamená byť "emeritný profesor" aj s piatimi titulmi okolo mena na Slovensku ? Byť "hlavný architekt" hlavného mesta štátu európskej únie to znie hrdo a na vizitke to vyzerá dobre. Aj keď v Bratislave z toho duní prázdnota...........Hlavný architekt Šlachta,...
samá politika.Nič odborného.Mieša tu len politiku a nemá žiadne vízie.Sedí si tam v Primaciálnom paláci už 3 roky a výsleky žiadne.Tento úrad treba zrušiť,alebo tam posadiť ľudí,resp. človeka,ktorý bude vedieť veci a svoje postoje aj obhájiť a presadiť.Tento starý dôchodca je tam len do počtu.Trochu si pošomre a potom sa schová do kancelárie a zoberie slušný plat.Za ničnerobenie.keby bol spokojny a nekriticky
tak tu citas clanok o tom ako ma Bratislava uzasnych investorov a ta vystavba vobec nie je taky problem. Cital si vobec clanok?eva
už si bol v škôlke?Tak este raz...
Tie vymysly co planuje na Hodzovom namesti moze vzniknut len v chorom alebo sfetovanom mozgu. Nehovoriac o ostatnych stavbach - v stavebnictve tu je anarchia najposlednejsieho stupna. Ak nema ziadne pravomoci, tak len zbytocne cerpa mestsky rozpocet.