Starý most od januára uzavrú pre autá. ALEXANDER TESÁR, autorizovaný inžinier, ktorý robil tento rok jeho hlavnú prehliadku, povedal, že je dlhodobo preťažený a zhrdzavený, životnosť stanovil na 16 rokov. Steny hlavných nosníkov mali pôvodne hrúbku 16
Táto veta je niečo ako soľ nad zlato!
"tedy po ňom dva týždne nepremávala doprava a kolaps to nespôsobilo. Pritom ešte neexistoval Most Apollo.“ Dúfam teda, že aj po jeho uzavretí ak sa ukáže, že žiadna problémová siatuácia v doprave nenastala, prestanú médiá a autisti nekonečne básniť o kolapse.intony,
veru tak, prvé dni trocha osoných ťažkostí, potom si ľudia osvoja nové pomery, kolaps určite nenastane, dokonca by nenastal ani vtedy, ak by zo Starého mosta vylúčili aj MHD a nechali ho len pre chodcov, cyklistov a vozidlá záchraných služieb, či políciepresne!
presne tak, konečne neapokalyptické konštatovanie :), ale bojím sa, že zanikne v neustálej propagande gyurkovszkeho a magorstrátu :(toto by si mali precitat kompetentny
Citujem "Čo sa týka pamiatkovo hodnotných častí, z pôvodného Mosta Františka Jozefa zostali všetky piliere, nájazdové rampy a mýtne domčeky – celá spodná stavba mosta, ktorá je najdrahšia. Tá je použiteľná a dá sa zachovať." Čiže stačí nadložit pôvodné piliere, prípadne ich injektážou spevniť a navrchu postaviť na celú súčasnú šírku (cestná+železničná časť) novú mostovku a zmestila by sa tam električka, autobusy MHD aj cyklisti s chodcami. Širšie z plavebných polí ma 93 metrov takže ak sa splní výšková požiadavka dunajskej komisie tak myslím, že nad šírkou plavebnej dráhy bez problémov privrú oko.