SME
Sobota, 10. apríl, 2021 | Meniny má IgorKrížovkyKrížovky

Mesto chce električkovú trať na Hlavnú stanicu spojazdniť

Peniaze na nevyhnutné opravy bude musieť nájsť v rozpočte.

Pre zlý stav trate nepremáva napríklad električka číslo 13 na Hlavnú stanicu.Pre zlý stav trate nepremáva napríklad električka číslo 13 na Hlavnú stanicu. (Zdroj: SME - ARCHÍV)

BRATISLAVA. Mesto Bratislava chce odstavenú električkovú trať na Hlavnú stanicu spojazdniť. Spolu s dopravným podnikom pripraví projekt nevyhnutných opráv uzavretej električkovej trate, informoval hovorca magistrátu Ľubomír Andrassy.

Primátor Milan Ftáčnik sa v pondelok stretol so zástupcami Dopravného podniku Bratislava, dráhového úradu Bratislavského samosprávneho kraja a spoločnosti I.P.R Slovakia, s.r.o. Mesto má podľa Andrassyho vypracovať projekt opráv nevyhnutných na to, aby dráhový úrad premávanie električky na hlavnú stanicu opäť povolil.

Ako hovorca uviedol, keď budú známe náklady na opravu, primátor mestským poslancom predloží návrh na úpravu rozpočtu, po jeho prijatí budú z neho vyčlenené potrebné peniaze.

Spoločnosť I.P.R. Slovakia, ktorá má do roku 2016 vystavať Predstaničné námestie a zároveň aj rekonštruovať električkovú trať na trase Šancová - Hlavná stanica, chce podľa Andrassyho mestu s opravami pomôcť.

Trať v najhoršom stave na obratisku električiek hlavnej stanice. Hovorca dodal, že kompletná rekonštrukcia električkovej trate by stála deväť miliónov eur a toľko peňazí mesto nemá.

Dopravný podnik Bratislava 2. novembra odstavil električkovú trať v úseku Radlinského – Hlavná stanica. Dôvodom je havarijný technický stav koľajovej trate, informovala o tom hovorkyňa DPB Agáta Staneková. Výluka sa dotýka električiek číslo 2, 3, 8 a 13. Ak by električky po trati v súčasnom stave premávali naďalej, hrozilo by ich vykoľajenie.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  2. Pán Králiček: Aj keď predávate „len“ kávu, musíte inovovať
  3. Pomoc z prírody pri infekcii covid-19
  4. Nové medzinárodné príležitosti vo vzdelávaní 2021 – 2027
  5. Novinka, ktorá sa neodmieta: Niké predstavuje Bonus bez limitu
  6. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko
  7. Výber žiarovky môže mať vplyv na celkové zdravie
  8. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov?
  9. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen?
  10. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou
  1. Virtuálny Suptech workshop o Blockchain technológiách
  2. Ranný rituál plný zdravia pre celú rodinu
  3. Koľko ovocia by ste mali denne zjesť? Máme odpoveď
  4. Wüstenrot poisťovňa dosiahla čistý zisk 1,8 milióna eur
  5. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  6. Skúšanie a monitorovanie technických systémov na FVT
  7. Prekonalo Vaše dieťa COVID-19?
  8. Za 16 rokov pomohli Prešovskému kraju získať milióny eur
  9. Slovník investora 04: Kto môže investovať
  10. Na čo si dať pozor pri zateplení fasády
  1. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 28 615
  2. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 27 775
  3. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov? 22 443
  4. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen? 20 192
  5. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 13 706
  6. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou 13 511
  7. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko 13 114
  8. Aj sladkosti môžu byť zdravé. Viete, ako ich spoznáte? 9 034
  9. Najprv eštebák, potom oligarcha. Aká bola Širokého éra? 6 443
  10. Platí zákaz cestovania. BUBO pozýva do Ománu 6 015
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Ospravedlňujeme sa za dočasnú nedostupnosť archívnych diskusií. Náš diskusný systém vylepšujeme do novej podoby a všetky diskusné vlákna budú dostupné v priebehu nasledujúcich dní.

Téma: Bratislava: MHD

Prečítajte si aj ďalšie články k téme