SME
Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hlavná architektka nesúhlasí s navrhovanou trasou električky pri Eurovei (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Konečne trochu rozumu

Neviem či si týmto umiestnením električkovej trate chce J&T dokázať. Ale toto kompenzovanie komplexov detičiek komunistických kádrov totálne ničia aj posledné zbytky pojmu racionálny urbanizmus v Bratislave.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Za takyto nazor by ta mohli progresivne opicky ukamenovat, tak bacha :D
Kazdopadne suhlasim s nazorom architektky, zjavne to vystudovala poriadne nie ako ten saso a poskok Jebko&Trtko. Jedine pozitivum trasy, ktoru navrhuje primator, je cena ktora by mala byt polovicna oproti trase cez Landererova. Taka vytazenost je uplne klamstvo. Jedine ze Panorama city, Skypark a Twin city idu burat...
Developer operuje s elektrickou vo vizualizacii Eurovea Tower, hoci nikdy nikto nepovedal, ze tadial pojde, ale zjavne ma vacsie paky na primatora ako 450 000 volicov a stovky odbornikov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vzhladom na to, ze Vallo ide od developera pytat peniaze na vystavbu trate, je logicke, ze ma developer zasadne slovo ohladne trasovania. Ak chcu mat hlavne slovo obcania, mozu si vyhlasit verejnu zbierku a zafinancovat si vystavbu v inom variante z vlastneho vrecka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj keby to mal platit cele, stale musi mesto schvalit trasovanie...a este mi povedz, preco by mali na toto debilne strasovanie prispiet aj Penta A HB? Aby si Jebko&Trtko mohli predavat svoje byty za 6k/m2?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja niekde tvrdim, ze Penta alebo HB by mali prispiet na trasovanie, ktore im nevyhovuje? Ved pisem presny opak, ak chceme po developerovi (J&T), aby nam zaplatil elektricku, tak musime zvolit riesenie, ktore mu bude vyhovovat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mozno to netvrdis ty, ale presne to robi primator Vallo, Jebko&Trtko mu daju max 10mil. zvysok musi doplatit mesto. Ja na mieste HB/Pente ***** na toho ***** chce byt za pekneho, ze "riesi dopravu", tak nech si to aj zaplati. Nie je povinnost ostatnych platit za nekoncepcne riesenia. Ja napr by som chcel elektricku do Vrakune. Tam sa nic nepohlo, hoci to ma daleko vacsi potencial ako tato sprostost pred SND
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ako cestujuca verejnost suhlasim s tymto nazorom. Eurovea a J&T nie su verejny zaujem, to su len lobisti. Inak dost velka ostuda a nekompetentnost pan primator.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

konecne pani Konrad !

Uz som sa bal, ze zostane len T. Kratochvilova, ktora by obhajovala ak by elektricka mala ist cez prezidentsku zahradu, ak by dostala taku ulohu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kratochvilova je standardne nekompetentna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepoznam pozadie veci, ani osobu primatora ci hlavnej architektky. V texte pisu, ze primator si mysli, ze je to naj riesenie a hlavna architektka, t.j. studovana osoba v danej oblasti, nesuhlasi. Niekto je potom zbytocny ? Bud architektka alebo primator. Preco zivit oboch ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Primator je tiez architekt.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale

ani jeden z nich nie je urbanista a územný plánovač.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pointa je v tom že uvedená problematika je v kompetencii hlavného architekt. primátor sa do toho motá z úplne iných dôvodov a tie sa ani nebavia v prospech obyvateľa Bratislavy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Platný

Štatút HM SR Bratislavy v znení dodatkov č.1 až 14, v Čl.15a, odstavec (2) stanovuje, že hlavný architekt mesta:
a) zabezpečuje obstarávanie územnoplánovacích podkladov,
b) organizuje spracovanie územného plánu Bratislavy a jeho aktualizácie,
c) koordinuje územnoplánovaciu činnosť na území Bratislavy,
d) zabezpečuje vypracovanie záväzných stanovísk mesta Bratislavy k investičnej činnosti

Teda názor a stanovisko hlavnej architektky aj v tejto veci by mali byť zásadné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bolo by ak by suhlasila s primatorom. Momentalne si skor koleduje o vypoved z progresivnych dovodov ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oportunistka nesúhlasí až ked je rozhodnuté!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Typický "SITA" článok,

ktorému môže nejednoznačnosti a bezobsažnosti konkurovať už len článok od TASR.
Čiže, niečo napíšeme, ale v podstate nevysvetlíme absolútne nejaký kontext, čiže čitateľ má z takej informácie "veľké kulové".
Človek teda nevie, či magistrát názor Konrad ignoruje, alebo, naopak, ešte je možnosť, že sa rozhodnutie o vedení električkovej trate môže zmeniť. Ako sa na danú vec pozerá napr. Vallo? Veď on ako architekt má tiež na to nejaký názor, nie?
Okrem toho práve primátor sľuboval, že na rozdiel od éry Iva Nesrovnala nebude Konrad len okrasnou figúrkou Bratislavy. Takže človeka napadne mnoho otázok, ale žiadnu z nich článok nezodpovedá. Bravo SITA!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavná architektka nesúhlasí s električ



Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava