SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako napredujú výstavba autobusovej stanice a obnova Mlynských nív (fotogaléria) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Konecne normalne zabery, nie ako minule ze foto chodca co ide okolo stavby.
Inak strasne ma mrzi ze neurobili normalny podchod zo zastavky, nechapem ze preco.
Pritom na konforte by to ludom pridalo velmi vela, ze nemusia v dzadi v bordeli sa terigat s batozinou, ale normalne sup do podchodu, a ten by ustil priamo v nakupaku, idealne nad stanicou.
 

btw

súhlasím , absolútne to nechápem,Nádražie bude pod zemou, a aby som prešiel na druhú stranu ulice,musím sa vyteperiť s batožinou na úroveň prízemia a potom ísť cez "štvorprúdový prechod pre chodcov na druhú stranu ulice. To sú mi teda moderné architektonické prvky a výstavba na Slovensku.Ako to dopadne ? nervozni chodci ,ktorí sa budú báť prejsť cez prechod a nervózni vodiči, ktorí budú nadávať ako ich chodci spomaľujú a pritom od prechodu bude ďalší prechod na križovatke s Karadžičovou. To je teda fakt "dobre vymyslené". Klobúk dolu, diletanti z vedenia mesta, že také niečo dopustili...
 
Hodnoť

 

Nebol minule dajaký článok, že sa spustenie premávky v tejto časti oneskorí? V tomto článku sa o tom vôbec nepíše.
 
Hodnoť

 

Dakujeme panovi primatorov Vallovi, ze dovolil developerovi bezplatne zavriet Nivy na rok dlhsie a moze mat v strede cesty ZADARMO zariadenie staveniska. Dufam, ze tam bude pingpongovy stol.
Skvela praca, domaci obyvatelia to ocenuju!
 
Hodnoť

 

Ja by som vedel ako vyriešiť dopravu v Bratislave. Proste každý hlavný ťah by mal vyhradený v každom smere jeden jazdný pruh pre autobusy a taxíky. Autá by chodili v druhom pruhu. Kde nie sú stvorprudove cesty a súčasne ide o frekventovanu ulicu, tam by bol zákaz vjazdu pre osobné motorové vozidlá. Jednoduché. Vyriešila by sa aj doprava aj životné prostredie.
 

 

Aký zmysel má zvýhodňovať taxíky? Veď či ide človek vlastným automn alebo autom prenajatým je to isté a nijako to neznižuje hustotu dopravy (iba napcháva vrecká tým čítačom NovéhoCasu a voličom Kotlebu a Fica). Pri MHD sanmozrejme áno. Tu je namieste niektoré ulice aj úplne vyhradiť iba pre MHD.
 
Hodnoť

 

To bude pekná stanica. Lebo o tom cestovanie je, o peknej stanici. Nie o efektívnom dostani sa z bodu A do bodu B.
 
Hodnoť

 

Z tej vyskovej tusim vidno Zobor :-) ak sa nemýlim.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava