SME
Štvrtok, 24. október, 2019 | Meniny má Kvetoslava

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vodiči hlásia v Bratislave a okolí kolóny aj s hodinovým zdržaním (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neviem preco nepouzivaju integrovanu dopravu, elektricky, metro a davno urobeny nulty obchvat spolu s tunelom popod karpaty.... alebo preco nejdu do prace rano elektrickou ako ja z karlovej vsi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Staci ked pouziju vlaky, alebo sa prestanu vyvazat po jednom. Namiesto D4 sa mal zrekonstruovat zeleznicny uzol BA a zaviest dialnicne myto aj pre auta do 3,5t.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zase táto legenda o prevážaní sa po jednom...
a koľkí máme byť v tom aute?
ktorého suseda z vrakune mám zobrať do roboty? toho, čo robí v petržalke, alebo toho, čo robí v dúbravke, keď ja robím na kramároch?
ktorého, toho čo ide na šiestu, alebo toho čo ide na ôsmu, keď ja idem na siedmu...
veľa z tých vodičov vezie deti do škôlky a potom už samozrejme keď ide do roboty je v tom aute sám...
táto tliachanina o tom, že sa vyvážame po jednom je síce pravda, ale riešenie ako zobrať dvoch, troch nie je také jednoduché ako sa zdá...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dobrá reakcia. možno za socíku by to išlo. Všetci robotníci na 6,00a koniec 14,00
THP 7,00 a koniec 15,30
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tým riešením nie je vziať aj suseda, aby ste v tom aute boli dvaja, ale skôr presadnúť z auta do MHD, kde vás bude 40-50, čo znamená o 20-30 áut menej... takže preto tá legenda o prevážaní jedného

toľko teória, tiež mám deti, 10 rokov som dochádzal autom do centra (mal som výhodu vlastného parkovacieho miesta v práci) a za tých 10 rokov ma nič nedonútilo presadnúť do MHD, najmä z časového hľadiska - a najmä po narodení detí - cesta autom mi zabrala ráno 10-15 min (pred špičkou), popoludní tiež - v MHD aj hodinu - sebecky som potom uprednostnil časové hľadisko a úsporu 1-2 hodín denne pred "zodpovedným" riešením; a asi by som sa zachoval rovnako aj dnes, lebo stále nevidím, žeby som v MHD neprichádzal o neprimerane veľa času

(na druhej strane, ak idem do centra dnes (aj s deťmi), kombinujem často auto/električka - t.j. autom niekam "blízko", napr. k LaFranconi a odtiaľ šup rýchlo električkou do 10 min do centra; možno sa tomu aj hovorí P+R a možno keby takých možností bolo viac - zaparkovať a rýchlo sa prepraviť MHD bez 157 zastávok, tak by to aj využívalo viac ľudí...)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Ked mi bude cesta autom trvat (ked nie su zapchy) 20 min a autobusom hodinu, nikdy ten autobus nezacnem pouzivat. Toto kym nepochopia planovaci a diskuteri, nikam sa nepohneme. A zdaleka nie som sam...
Nie je normalne, aby elektricka z konca Dubravky mala 150 zastavok... to mozu ist dochodcovia do LIDLu s MHD ale nie ludia do prace...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

myslím, že môj príspevok, na ktorý reaguješ, ti dáva úplne za pravdu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

theory

Ano, pardon, povodne mala ist reakcia na iny prispevok :)
baker1: Pokial bude MHD fungovat tak, ako dnes, tak nie je sanca ist MHD dlhsie ako autom. To nedava logiku... MHD je nastavena pre dochodcov, nie pre pracujucich.
Nastenkar: ja netusim, kolko trva cesta z Vrakune :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mne sa zdá, že to smeruje k tomu, že autobusu to potrvá hodinu aj naďalej a tebe sa cesta autom predĺži na hodinu a pol
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no minule som siel z vrakune, cesta na stanicu trvala nejakych 40 minut ale garantujem ti ze autom by to pod hodinu nedal ani kalinak. dakoval som za buspruhy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

?

Sak zober nejaku prostitutku.cestou ti ho vyfajci
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pán je vidím labužník
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zapchava sa Bratislava a nie dialnica do Bratislavy, tak preco hned myto pre auta do 3,5t? Platim dialnicnu znamku, takze myto je vyriesene.

NR - BA vlakovy spoj nie je ak nechcem prestupovat alebo ist neviem kedy rano.
Ak pojdem autobusom do BA, rovnako skysnem v tej zapche a este mi to bude trvat dalsiu pol hodinu kym sa MHD dostanem cez zapchu v centre do prace. To len na margo toho ze idem autom, bez prestupu a stojim v zapche rovnako.

Keby som mal dopravu povedzme zo zlatych pieskov busom na Trnavske Myto a na zlatych by bolo regulerne odstavne parkovisko, tak vobec nemam problem nechat auto tam. Ale to su len reci ktore sa vedu uz desat rokov a nic sa s tym nerobi.

A jasne ako spomenul uz Ody, tie dristy o preprave po jednom je klasicky bullshit, pokial nemam kolegu ktory robi so mnou aspon v budove, tak nemam sancu kedze kazdy sa chce dostat co nablizsie, a kym by som styroch ludi rozviezol po BA, trva mi to rovnako dlho ako v tej zapche cize no win situation.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a ked som sluzobne sam v bratislave koho mam zobrat so sebou? das mi cislo na tvoju zenu? zoberiem ju v aute aby sme isli aspon dvaja. myslis si ze si primitiv?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skôr sa treba pýtať prečo toľko ľudí...

... vymenilo a ešte chce vymeniť 4 izbový byt na sídlisku za 4 izbový byt na prízemí (niekedy nazývaný aj bungalov) ďaleko za mestom. A teda stráviť tretinu života v aute pri cestách do práce, rozvozom detí do škôl či na krúžky, nákupmi, atď. a byť odkázaný na dve autá v rodine. A v tom vysnívanom "dome" ktorý ani domom nie je tak strávia okrem prespania týždenne len zopár hodín, pričom tam majú častokrát menej súkromia ako v byte.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ved toto. ja byvam na dlhacoch, teraz sice opravuju trat (a to este bude veselo ked buduci rok rozkopu stretku od molecky po tunel) ale vzdy sa da v pohode do mesta dostat. mozno mam vyhodu v tom, ze chodim do prace skoro rano (pred siedmou) a vtedy aj busy aj elektricky su relativne prazdne. pripadne ked autom idem, tak pred siedmou som z dlhacov na karadzicke za 12-15 minut. pripadne ked ide 133, tak ma hodi pri eurovei a v praci som odtial za 12 minut peso co rano velmi dobre padne.

mam vsak pocit, ze viacero mojich znamych lutuje opantanie "domcekom s vlastnym kuskom zelen len 10 minut od centra" niekde v luznej, rovinke alebo moste a zacinaju sa obzerat po bratislave. aj vdaka tomu cena nasho komplet prerobeneho trojizbaku na dlhacoch stupla takmer o 100 percent. kamarat sa stahoval do zahorskej, vraj super vsetko blizko a po dvoch rokoch uz zacina pindat na kolony v lamaci....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dlhé diely sú čistá smrť.

dom to istí. a práca z domu, jasné, že sa to nedá pre všetkých. Ale bývať na dlhých dieloch tak sa obesím.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak to nepoznáš Dlhé Diely dostatočne :) Bývam rovno pod lesom, sú tu skvelé cyklotrasy, bežecké trasy, za domom riadny les na prechádzky s deťmi, kúsok ďalej lúka, prípadne túry priamo z domu až na Devín, Sandberg... je tu bežecká dráha, detské ihriská, kto by chcel, aj kostol; kúsok je to k Dunaju, na Železnú studničku, prípadne do centra; rýchlo si aj na diaľnici (oboma smermi)

najmä stredná časť DD je úplne prepchatá domami, autami a môže pôsobiť naozaj zle, ale v tej hornej časti je to super

jo, a tiež mám prácu z domu a neviem si ju z DD vynachváliť :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Do Zahorskej Vsi alebo do Zahorskej Bystrice?
Ani z jedneho sa nechodi do mesta cez Lamac... kadial to tvoj kamarat vlastne cestuje..?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zo Záhorskej Bystrice sa bežne autom chodí do centra cez Lamač, keďže diaľnica býva upchatá omnoho viac :)
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava