Trat Trnava-Bratislava je najvytazenejsia iba preto, ze Bratislava je hlavne mesto - najnecentralnejsie polozene hlavne mesto na svete - na hranici troch statov, blizko stvrtej. Prelozte hlavne mesto tam, kam patri: do stredu Slovenska. A vyriesite zaroven aj nocnu moru Valla - spoplatnenie parkovania v Bratislave.
Ponúkané riešenia pre trať Dunajská Streda - Komárno sú trochu divné. Ako môže zriadenie odbočky Ružinov skrátiť jazdný čas Kvetoslavov - Bratislava-Nové Mesto na 23 minút? Vzdialenosť sa neskráti, rýchlosť zostane rovnaká.Veď najrýchlejší REX to teraz prejde za 24,5min (bez zastavenia v Kvetoslavove za 23,5). Odbočka Ružinov možno zvýši priepustnosť v úseku Nové Mesto - Podunajske Biskupice, ale nezvýši sa priepustnosť celej trate. Obmedzujúci úsek je Kvetoslavov - Nové Košariská. Tu sa podarí zvýšiť priepustnosť len pridaním druhej traťovej koľaje. Nemusí byť na celej trase od DS po BA, stačia možno dvojkoľajné vložky. Akékoľvek iné riešenie, je len mrhaním peňazí a času. Plánované investície pomôžu jedine nákladnej doprave na tejto trati, osobnej rozhodne nie.
Mozno sudruhovia zo ZSR vymyslia nieco prevratne ;-) Na zlepsienie priepustnosti trate BA-DS skutocne pomoze iba zdvojkolajnenie a elektrifikacia trate. Ale to je mozne iba v horizonte niekolko volebnych obdobi u nas na Slovensku....Spominana trat BA-DS-KM sa v slangu zeleznic vola "ciganska".....to nieco napoveda o nej.
ja vam poviem ine riesenie
Prelozte hlavne mesto tam, kam patri: do stredu Slovenska.
A vyriesite zaroven aj nocnu moru Valla - spoplatnenie parkovania v Bratislave.
ako presne