Električky v Karlovej Vsi by mali jazdiť opäť koncom septembra.
Irony off
Načo zastávka pri nadchode? Dobre, že ju zrušia. Ľudia aj tak prebehujú cez cestu, kde potrebujú. Teraz už nebudú potrebovať nadchod ani k MHD. Nadchod treba zbúrať, keď zrušia zastávku.Nasp§ť m§žu predsa chodiť
taxíkom.Taxík nech im preplatí Odbor
sociálnej starostlivosti. Dôvod: Zastávka je ďaleko. :)Vsetko pre bezpecnost chodcov
Super napad, zrusit zastavku elektriciek prepojenu s nadchodomi. Detto obyvatelia Hodalovej/Banikovej//Adamiho ocenia posunutie zastavky smerom k Jegorku... Tiez sa mi "paci" ako je na zastavke Damborskeho naprojektovanie noveho prechodu pre chodcov, hoci je tam podchod... Ved to bude super pre plynulost cestnej premavky, ked tam budu pobehovat cez cestu chodci... naco by sme ich nutili chodit cez prechod, neprekvapi ma, ked tam casom daju dalsi semafor...Irony off
Treba zrušiť všetky zastávky. MHD bude rýchlejšia, keď ju nebudú zdržiavať nastupujúci a vystupujúci cestujúci.Nieje mozne :-)
Huraa, opet dokazali v Bratislave spravit nieco co bolo prednedavnom nemyslitelne, zrusit jednu zastavku, urobit kompromis a tym zrychlit prepravu. Kiezby takychto zastavkovych rozhodnuti bolo viac, kedze vacina ludi nema problem prejst 300m peso.1057121
zostáva ako výnimka, ktorá potvrdzuje potrebu zvažovať jedinečnosť prípadu, keď pešia dostupnosť na zastávku Karlova Ves od domov nad Kuklovskou a od SÚTN, SMÚ je "hraničná", náhradou za zast. Karlova Ves by mohla byť konečná, ale asi len v smere do centra, smer do DU by sa tak obslúžil iba vtedy, ak by spoje robili zachádzku cez otočku, čo by predĺžilo dobu cestovania oveľa viac ako zastavovanie v súčasnej polohe ak bude DP a HM chcieť skracovať dobu cestovania, môžu využiť čo najviac zástavky na znamenie,1057121
vysvetlenie odstupov je pomerne jednoduché: kopcovitý terén zastávka Borská bola a je dôležitá pre blízkosť školy a zoskupenie obchodov a služieb presunom zást. MiÚ KV by sa narušili logické línie pohybu, samotný posun by mohol byť len malý, lebo "nasleduje" smerový oblúk zrušenie priecestia pred Suchohradskou sa nepodarilo presadiť, lebo vedenie KV aj Ing. K. dali prednosť populizmu - vyhoveli tlaku miestnych, hoci komisia odporučila jeho neobnovenie okrem toho, bol by istý problém so zriadením nástupných ostrovčekov Blumentál - Rač. mýto a Ľ. Štúra - Šafko nemožno porovnávať, tam nemožno zriadiť ostrovčeky, ak to nemá byť na úkor počtu pruhov