Šanuj tú chuderu reportérku. Článok už zmizol z titulky, preto už nikto našu polemiku nečíta, a ona sa stále musí k článku vracať, lebo mi dvaja idioti tu diskutujeme, a ona musí ustriehnuť, aby sme tam nenapísali niečo neetické, čo musí zmazať, aby nebola bez prémií....
Skončíme to takto:
-Nákup bol dobrý. Ale nákup 12-15 ročných jazdeniek sa nerobí cez tender. Jazdenku musíš vidieť a ju odskúšať, aby to nebola mačka vo vreci.
Dekánek, či niekto iný ich aj videl, ale potom ich nekúpil priamo, hoc by to mohol a mal tak robiť. Urobil manipulovaný tender. A takto úspešne píli konár pod Vallom, lebo takto v budúcnosti pri akomkoľvek tendri na nákup nových vozidiel opozícia bude môcť Valla napádať, že opäť manipuluje, tak ako pri nákupe jazdeniek.
Nemajú sa nás voličov báť, mali to za tú cenu kúpiť inou metódou, nie tendrom.
-Nie sú s nami ani otvorení, nehovoria o zdedených problémov v DPB, hoc ja denne vidím a evidujem výpadky vozidiel. To tak sa boja toho, že bývalý vajnorský starosta Mrva opäť napíše zúrivý blog? Ale veď ja som tam vždy a skočím do Mrvu, ak ide proti Vallovi. Môžeš si to overiť, vždy mu zatvorím hubu, umlčal som aj Líškovú a nedávno ešte jednu blogerku.
-A žiaľ páchajú sa škody, ak neopravujem dlhodobo odstavené vozidlá, ale kupujem miesto nich staré jazdenky. Lebo ak opravy odložím, tak tie, na neskôr odložené opravy sa predražia. Prečo?
Lebo nič sa tak rýchlo nedevastuje, ako pre poruchu, či nehodu, k plotu odstavené, nezakonzervované vozidlo. Tam bude treba vymeniť, opraviť aj také veci, ktoré pri odstavovaní ešte boli nepoškodené, dobré a funkčné.
Potom tam iste je aj kanibalizmus, keď z toho odstaveného vozidla sa vyberajú rôzne súčiastky, veľké, aj malé dielce, aby nimi udržali v prevádzke ostatné vozidlá rovnakého typu.
Každý deň odkladu opravy znamenajú nové a nové škody na včas neopravených vozidlách. To je realita, vidím to aj v praxi môjho zamestnávateľa, štátnej ZSSK, ako rýchlo sa devastuje vozidlo, ktoré sa promptne neopraví.
Teda trvám na tom, že oprava má pred nákupom jazdeniek vysoko opodstatnenú prednosť. A ak sa to neudialo, tak si prosím korektnú informáciu, nie habaďúru, že prečo sa nedá opravovať.
A s diskusiou končím, možno to inokedy znova otvorím pri inom článku na titulke...
A autorke Hilbertovej sa ospravedlňujem, že s diskusiou takto skúšam jej trpezlivosť a oberám ju o vzácny čas...
b.pityo
Preto som aj opatrný pri posudzovaní a komentovaní článkov, kde nie sú všetky informácie.
Pani novinárka mala možno vyžiadať čo presne treba opraviť na odstavených vozidlách a aká by bola hodnota takej opravy. Otázne je či to mesto musí poskytnúť. Asi áno. Veď sú to naše dane.
Pakný deň a ešte raz vďaka za slušnú výmenu názorov