SME
Štvrtok, 12. december, 2019 | Meniny má Otília

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislavu čaká zmena v cestovných poriadkoch a trasách električiek (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

zase zmena oproti tomu

co hovoril vallo minuly tyzden....hovorilo sa, ze linky ostanu ako su dnes, len sa skratia po Molecovu....takze vieme vobec ako sa dostanu cestujuci z Race, Ruzinova alebo Zlatych pieskov do Karlovky a Dubravky??? ake bude mat oznacenie napr sucastna 5-ka a kde bude koncit? pojde cez tunel alebo sa bude tocit cez nam.SNP alebo uz cez Vazovovu??? ake budu intervaly? budu nadvazovat na x5 z Molecovej alebo sa bude 300 ludi tlacit na zastavke, ktoru nikto este nevidel?
 

mapka liniek a prestupov

toto sa da nasjt na dpb.sk

https://dpba.blob.core.windows...
 

nehysterizuj, tu máš všetko

ja nehysterizujem, len sa pytam

ked vydali tuto spravu, este nebola zverejnena mapka.....ale nikde som sa nedocital ako to bude so zastavkami na molecovej....pridem s x6 na molecovu a budem chciet pokracovat dalej do dubravky...kde bude zastavka x5???...bude x5 v jednom jazdom pruhu so vsetkymi ostatnymi autami a stavebnymi mechanizmami???....ked pridem z dubravky, kde vystupim??? na spolocnej zastavke s tymi co prichadzaju z dlhych dielov??? ak ano tak to bude riadny masaker... je mozne za sa tam v jednom case naozaj stretne aj 200 -300 ludi. poprosim tvoju odpoved. urcite to mas nastudovane.
 
Hodnoť

veľké rezervy na zrýchlenie MHD

Keď sa už plánuje preferencia MHD, pri Riviére v Karlovej Vsi (odbočka na Devín) by mali vybudovať krátky BUS pruh pred semafórom, aby si BUS do Devína mohol dať zelený signál a nečakať v zápche na odbočke k Devínu. Priestor tam je.

Keďže by šiel skôr ako prúd áut, stihli by cestujúci na zástavke Vodárenské Múzeum nastúpiť akurát počas jazdy áut (t.j. vodič by so nastúpenými ľuďmi nemusel čakať až ho autá pustia). Keď sa to zráta, úspora minúta-dve.

Rovnako treba obmedziť počet zástavok, min. v úseku KV-Devín a Devín-DNV sú niektoré zbytočné, napr. zástavka Morava I, zástavku Zlaté schody a Hájovňa stačí jedna v strede úseku a pri záhradách zrušiť.

Ak by sa aj zrušili, všetky budú v dostupnosti 500 metrov a reálne sa cestovanie zrýchli o nejaké 3-4 minúty, čo už dáva zmysel najmä pri takýchto dlhých linkách. Uvedomte si že aj cestujúci MHD sa ponáhľajú, nielen ľudia v autách.

Alebo situácia na Kramároch, tam sú za 2 zástavky sebou veľmi blízko (na Stromovej). Aký to má zmysel?

Alebo linka 21-spýtajte sa obyvateľov v DNV. Mám tam rodinu a všetci len s nostalgiou spomínajú aká to bola kedysi rýchla linka do mesta.

A DPB? Ten len rozširuje počet zástavok na tejto kedysi zrýchlenej linke, často pre pár osôb. Veď neboli schopní zrušiť ani len zástavku Kamenáče, ktorá je vzialená od zástavky Bory, rázcestie 270 metrov. Máme zástavky MHD vzdialené od seba 170 metrov na Stromovej, minútu pešo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A vy sa divíte že ľudia využívajú autá????????????

Menej zástavok = rýchlejšia preprava v MHD. Nedostane ľudí do MHD ak pôjde slimačím tempom.

Vyhodnocuje DPB vzdialenosti a využívanie zástavok MHD alebo sa robí systémom "vždytotakbolo, nedása,tosanikdynerobilo a....).
 

 

pride mi to cele nedomyslene a nedotiahnute...pocul som aj nazory od ludi zapojených do pripomienkovania, ze projektant bol proste automobil preferujuce hoviadko a zapracoval len to zakladne minimum v prospech chodcov a MHD, co pozadovala EU aby to preslo financovanim a tak to aj vyzera

horne/dolne krcace uz davno mali bud spojit alebo nechat zastavku Rosnicky funkcnu len pocas otvorenia kupaliska, zastavky miestny urad KV/borska/karlova ves konecna mali tiez nejako poriesit, aj to bolo v navrhu len par ludi sa stazovalo ze by museli chodit trosku dalej a tie zastavky vyuziva relativne malo ludi v porovnani s inými zastavkami

Lafranconi sa vraj nedalo dat integrovane...integrovana Molecova by si zasluzila autobusy/trolejbusy s dverami na oboch stranach aby sa masy ludi na Dlhace netlacili na autobusovom mininastupisti o sirke 1,5 metra...a tiez to mohli uz cele aj zastresit, urcite by to nestalo majland...vacsinu poulicnych svetiel nevymenia (maju cez 50 rokov), namiesto toho pridaju dalsie stlporadie ako v Dubravke, tiez som doteraz nepochopil naco podporujeme trend prechodov pre chodcov na oboch koncoch zastávok - zase Molecova, je to aj v grafickom navrhu, pri com tym prechodom blizsie k Riviere prejde mozno 20 ludi denne, tusim to tak ma byt aj na novej zastavke Segnerova...ved to je nonsens, radsej jednu dostatocne siroku zastavku s velkych prechodom ako 1,5m sirokym nastupistom, na ktorom sa bude tlacit 50 ludi naraz na prechode sirkom par metrov

a aj pri takejto vyslovene odflaknutej praci pocitaju s usporou casu 3 minuty na trase Pri krizi - tunel, pri com v Dubravke nie je preferencia MHD na ziadnej krizovatke (na jednej krizovatke mala byt, nedali ju tam a dostali pokutu a museli vratit cast eurofondov, proste mali v pazi)...to kolko casu by sa usetrilo pri pouziti sedliackeho rozumu na danej trase? Mozno aj dalsie +3/4 minuty. A to je na tom najsmutnejsie.
 
Hodnoť

 

To bude na Molecovej vyzerať ako počas osláv majstrov sveta v hokeji, nie?

Čo by mal teraz Vallo urobiť, je točiť jedno video za druhým a prihovárať sa, že to zvládneme, lebo toto vyzerá byť oveľa väčší masaker, ako sú pruhy na Gagarinovej...
 
Hodnoť

Byvale vedenie mesta

Si z nas urobilo srandu, vsetko naraz, velke projekty bez logickej nadvaznosti. No co uz,co sme volili to sme mali
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava