SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

K návrhu parkovacej politiky spísali Bratislavčania hromadnú pripomienku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

Mrvu kopnut do rozkroku.
 

Mrva

Ten neúspešný kandidát na primátora (ktorý skončil až na hanebnom štvrtom mieste), nech je radšej ticho. Teraz si chce zakladať svoju dalšiu politickú karieru na okydávaní parkovacej politiky (pritom sám žiadnu neponúkol počas jeho kampaňe)
 
Hodnoť

Je Bratislava hlavne mesto?

Ako sa idú riešiť desaťtisíce ľudí, ktorí sú v Bratislave nie dobrovoľne, ale iba z titulu, že Bratislava je hlavne mesto? Hovorím o zamestnancov ministerstiev, celoslovenských sídel firiem a podobne. Alebo majú na ministerstvách a centrálach firiem pracovať iba ľudia s bratislavskou ŠPZ?
 

 

WTF? Ako sa dá byť niekde nedobrovoľne? Či klasika, ja a moja ctená r i ť chceme parkovať zadarmo, čo tam po domácich s trvalým pobytom?
 

napíš k veci

Ze koľko zaplatí za parkovanie človek, ktorý v Bratislave pracuje, lebo je to hlavne mesto, ale nemá trvalý pobyt v BA? 1200 eur mesačne, pri plate nižšom?
 

 

A prečo by som ti mal ja písať koľko zaplatí niekto kto tam nemá trvalý pobyt. Si to vygoogli a neotravuj.
Skrátka, mesto a ulice nie sú nafukovacie, parkovacích miest nie je neobmedzený počet a socializmus už skončil. To by aj rusnáci mohli vedieť, ale asi nevedia. Tak argumentujú trápnym citovým vydieraním o chudáčikoch cezpoľných, čo vraj musia dochádzať do BA, hlavného mesta na aute a ešte chcú zadarmo parkovať. Výhody mesta chcú, povinnosti už nie. Pripomína mi to istú skupinu "počerných" obyvateľov.

Ps. Parkovacia politika funguje aj v Žiline alebo Košiciach. Tam nikto nedochádza za prácou?
 

 

Vy by ste sa uplatnili v nejakej nacistickej strane.
 

 

Vidím, že vieš aj kvalitne argumentovať. Nuž sám si sa zhodil.
 

 

Cezpolni si hlavne nemali zvolit zberbu, ktora zariadila, ze na vychode nic nie je. Teraz nech nepindaju, za svoju hlupost
 

 

Ano, pravda sa zle pocuva. To chapem. Ale je to fakt. Ved ta zberba to sama priznala :D :D
 

 

Akoze, nie som z BA, denne tam dochadzam. Kazdopadne, parkovat kde ja chcem nie je obcianske pravo. Je to vymozenost, za ktoru platit treba. Ak chcem napr byt ekologickejsi, tak sa prestahujem do BA alebo pouzijem napr vlak. Alebo si zaplatim aj tych 1200 ak na to mam. Ak nie, tak skratka nie je o com. Verejna doprava to isti. Koniec koncov, na to tu je.
 

 

neverim vam.
 

 

Preco?
 

 

Prečo Vam neverim neviem. Je to pocit.
 

 

No fakt pracujem v BA a zrovna dnes to bolo vlakom. Inac podla okolnosti. Chodim aj na motorke. Priznavam, patrim medzi tych v tom “strednom motorkarskom” jazdnom pruhu.
Vo vseobecnosti sa mi ale nepacia chodniky obsypane autami a fakt parkovacia vynaliezavost. BA populacia skratka ma na to, aby si platila prevadzku aj viacerych aut. A jedine riesenie je, ked sa to ludom neoplati. Tvrde, ale inac to skratka nejde.
A napokon, v tom vlaku si aspon precitam noviny v klude. :) Ked idem na moto po dialnici v zapche, kazde druhe auto riadi osoba s telefonom v ruke, citajuca alebo pisuca. Prevazne zeny. Je to dost des imho.
 

 

Uvedomujete si , že ked sa zavedie Vallova parkovacia politika nápor na vlaky a autobusy sa zdvoj či strojnásobí? Myslíte že vlaky zo Senca , Pezinka.. zvládnu ten napor? Už teraz sú preplnene. 6eleznice nie sú tak flexibilne ako MHD. Ale chápem , že niektorým to bude vyhovovať. Ako napríklad Vám alebo mne lebo mne platí parkovanie zamestnávateľ pred firmou. A ked sa to zavedie konečne nebudú zápchy ráno do BA , čiže by som to mal obhajovať. Ale svedomie mi nedovolí. Už len preto , že deti chodia vlakom do školy.
 

 

Ano, az som sa prekvapil ako bol plny vlak rano o 6. Mozno naivne, ale verim, ze sa ta doprava tym padom posilni. Uz v juni minuly rok posilnili vlaky. Ked zacali chodit linky zo Senca do Petrzalky. Tou likou chodi aj dcera do skoly. Zatial sa da sadnut...
Ono, riesit to treba, a len stavanim dalsich ciest sa to neporiesi. Rozvoj infrastruktury vzdy vedie len k dalsiemu zahlteniu. Ak dostavaju R7 povedie to k dalsiemu zastavaniu smeru na DS, a problem bude znova taky isty. Ja by som si predstavoval riesenie regionu niecim na styl S-Bahn... samostatne trate, mimo mesta ala vlaky, v centre pod zemou. No uvidime, co tu bude za 20-30 rokov. Snad to dobre dopadne.
 

 

Tak na tom "S-Bahn" treba začať pracovať. Inak Mrva hovorí že BA môže mať metro. Čo sa da ale rýchlejšie ako metro sú záchytné parkoviska za cenu rezidentskej karty pre CPčkov. To nestojí vela. A potom keď tie parkoviska budú stať bude morálne znesiteľné zaviesť takúto závažnú parkovaciu politiku. A každá štvrť ma svoje špecifika. Napríklad BA 1 by si vyžadovala iný prístup.
 
Hodnoť

 

hlavne treba vyhnat tych zlych CPckarov, alebo abonentsku za 2000 eur si dovolit moze kazdy, nie?
Co na tom ze potom akosi nebudu mat ludia dovod robit v BA a cele mesto pojde do pr…

Ze maju dochadzat vlakom? No, hlavne to bude zabavne ist ovesany ako vianocny stromcek desiatkami kil v uz teraz plnych vlakoch, o prestupe na natrieskanu MHD nehovoriac.

Ale coze, socani to vedia zvladnut. Staci zaviest dalsie dane. Vsak co si hipsteri v BA zvolili, to budu mat.
 

 

Prd pôjde do pr... Ľudia si konečne prihlásia trvalý pobyt. Nie len zarábať v bratislave, jazdiť po cestách, zaberať parkovacie miesta, ale aj prispievať treba.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Bratislava