SME
Utorok, 15. október, 2019 | Meniny má Terézia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Práce na križovatke Prievoz a na Mlynských nivách idú podľa plánu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Zato prace na ceste

do Slovnaftu iducej dialnicnym pod obchvatom sa naprosto nehybu. Obcas tam stoji osamoteny bager.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba tam posadiť Peleho nech zasadí prvú ranu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

obmedzenia pre jazdne pruhy

Vie mi niekto vysvetlit pre kieho frasa su obmedzenia jazdy pre osobne auta v pravom pruhu ???
Ked idem z Bratislavy smerom na Samorin, tak sa musim "prestrikovat" do laveho pruhu aby som sa o 300 metrov "strikoval" naspat do pruhu praveho. Vobec to neprispieva k plynulosti dopravy, skor naopak.
Toto vymyslel niekto od stola, alebo ako si to mam vysvetlit ?
.
V clanku pisu, ze "mnohi si znacenie este nevsimli". Skor si myslim, ze ho s prehladom ignoruju - nielen ze pridu do ciela skor, ale vyhnu sa aj komplikaciam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a poteší ich obálka s fotografiou a priloženým šekom od Policajného zboru
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Žiadne nechodia.

Je to výmysel PZ na strašenie cezpoľných vodičov, polícia SR to nedokáže. Autá sústavne porušujú tento zákaz hlavne u budovy TA3 pri zaraďovaní na obchvat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No zrovna pri TA3 som videl policajtov ako odchytavaju auta co idu v tom pruhu kde maju zakaz. Ale ina vec, ja nechapem uz ked tie pruhy zriadili preco nemaju iba nejake casove obmedzenie v spicke rano a poobede. Zbytocne to komplikuje dobravu ked tam nie je zapcha a umelo ju vytvara nakolko sa vsetci tlacia v jednom pruhu a v tom kde je zakaz aut je prazdno a cez vikend uz vobec nechapem aky to ma vyznam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hej kontrolujú, chytia ťa priamo, ale žiadny kontrolný kamerový alebo iný mechanizmus neexistuje bez prítomnosti policajtov neexistuje..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prvé neexistuje je tam naviac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aby sa ľudia, ktorí využívajú MHD, tadiaľ dostali rýchlejšie. Je ich väčšina, tak sa im vyhradil jeden pruh. Inak by stáli v zápche spolu s vami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nepisal som o bus pruhu.

Nepisal som o bus pruhu, ale o pruhu pre nakladne auta (a aj autobusy) a o pruhu pre osobne auta, ktore maju cca. 300 metrov a akurat to tam komplikuju.
Ak by to malo realny vyznam, tak som za, ale fakt ho tam nevidim.
.
Ak by zaviedli bus pruhy a clovek by sa autobusom dostal do mesta a z mesta plynule, tak budem len rad.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bulvár? Tak voláme autostrádu?

Prosím vás, odkedy sa používa výraz bulvár na autostrádu? Všetko v okolí AS MS je robené pre autá, chodci budú naďalej na chvoste záujmu, dokonca aj uličnej zelene tam bude pramálo. Všetko pre autá! Výraz bulvár si tento architektonický hnoj nezaslúži.

PS: V dobe eshopov a v okolí prosperujúcich obchodných centier stavať najväčší shopping s pridruženou funkciou stanice pre diaľkové busy ide o ekonomický nezmysel. Dúfam že im toto obch. centrum čoskoro krachne, tento nenažraný developer si nič iné nezaslúži.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo ti žena odoprela?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som žena:-), práve preto mi záleží aby toto mesto vyzeralo krajšie a bolo v prospech občanov. Nielen pre autá. Treba sa pozerať ďalej ako len na špičku nosa.

Prijímať opatrenia, síce aj nepopulárne, ktoré ale posunú úroveň mesta a kvality života v ňom ďalej.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava