SME
Pondelok, 20. január, 2020 | Meniny má Dalibor

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ružinov dáva Vallovmu návrhu parkovacej politike zelenú, má ale pripomienky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

2 hodiny mimo zónu je strašne malo! Výťažok z parkovania by sa mal záväzne určite % investovať do železničnej - koľajovej dopravy. Vlakov a električiek na perifériách. Poriadne cyklotras. Začať okamžite dajme tomu aj na pôžičku.Najprv zlepšite dopravu a potom si to vyúčtujte u ľudí.
 

 

Nebud smiesny hovoris o pozicke minimalne 5 miliard.
 

 

môže si požičať od statu...tam také sumičky lietajú hore dole...vid diaľnice, pozemky pod Jaguar, Futbal/ Hokej národne stavby....
 
Hodnoť

SR unikát v EÚ=parkovanie na chodníkoch

Slovensko je jediná krajina v Európe, kde je zákonom povolené parkovať na chodníku. Taký neporiadok v parkovaní ako v Bratislave, sa len tak nevidí. Autá dnes parkujú prakticky všade – na chodníkoch, na zeleni, v križovatkách, na zastávkach MHD, v BUS pruhoch, na cyklotrasách, na námestiach aj v peších zónach.
https://dennikn.sk/blog/168815...

Keďže sú komunálnici a celkovo politici populisti (konajú v prospech svojich záujmov, nie ľudí), mesto by malo stanoviť že MČ ktoré sa nezapoja do centrálnej pakrovacej politiky budú brané ako mimobratislavčania a teda ich obyvatelia budú platiť ako mimobratislavčania (a budú bez ďalších výhod). Následne obyvatelia týchto znevýhodnených MČ svojim posrancom spočítajú ich chamtivosť.

Navrhovaná Vallova parkovacia politika má byť realizovaná 100% mestskou firmou, bolo to už zverejnené. Mestské časti hrajú v podstate primitívne hry:
- byť tí dobrí (chcú byť zvolení opäť)
- chcú sa nabaliť na parkovaní

Nič viac, kto to nevidí je slepý. Pritom na neprijatí spravodlivej a EFEKTÍVNEJ parkovacej politky stratíme všetci.

Ak bude viac parkovacích firiem:
= vyššie náklady (zaplatíme my daňovníci)
= väčšia šanca pokradnúť pre komunálnikov
= väčší bordel v evidencii (viac výnimiek pre vyvolených)
= väčší chaos v pravidlách
= väčšia šanca dostať nespravodlivú pokutu pre nevedomosť

V jednom s poslancami MČ súhlasím, mali by byť zverejnené všetky dokumenty týkajúce sa parkovacej politiky, aby ľudia vedeli že nejde len o parkovací biznis, ale výnosy pôjdu do mestskej firmy, výstavbu parkovísk, MHD a obnovu chodníkov bez áut.

Tiež si myslím že by prospelo vyhlásenie nejakého programu na partnerstvo pri budovaní park. domov (spoluvlastník mesto/súkromník=nižšie poplatky za pakrovanie v takýchto park. domoch, ak mesto predá za symbolický peniaz pozemok na park.dom pre verejnosť).
 

 

Súhlasím s Tebou...
 

 

rozdelenie financii je absolutne pozadu a nespravodlive, ..pises zae: Navrhovaná Vallova parkovacia politika má byť realizovaná 100% mestskou firmou,...Preco sa planuje rozsirit mestsku policiu za ucelom kontroli parkovania. Poriadkova policia sa nema vyhradne starat o parkovanie...atd atd...
 

 

Ale veď musí navýšiť počet policajtov, kto bude kontrolovať parkovanie? Ak nebude skutočne dostatočná kontrola zo strany MsP (t.j. viac policajtov v uliciach+vozidlá so špeciálnou technikou), bude tu naďalej parkovacia anarchia a to potom parkovaciu politiku ani nemusia zavádzať.

Čo sa týka prerozdeľovania peňazí - viď príspevok nicku Valec57
https://reality.etrend.sk/kome...
 

 

nemuselo sa to dat na MP ale skor na parkovaciu sluzbu. MP si neplni dostatocne svoje povinnosti ...psickari, neporiadok, popijajuce skupiny pred kazdim OC Tesco, Bila atd... sustredia sa len na soferov a to mi vadi. Nikto z nich neriesi poriadok len parkovanie.
 
Hodnoť

 

Y..
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava