SME
Sobota, 30. máj, 2020 | Meniny má FerdinandKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na Šancovej ulici v Bratislave sa zrazil autobus s trolejbusom, zranilo sa dvanásť ľudí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

co pan sused nestartuje? ...len ho prasim....
easyrider_svk
<< < 1 2 3 4 5 > >>

 

:)
 

vazne?

a koho, sparadlo?
to preceda si zariadil luxusnejsie cez trtoskovu. :-))))
 
Hodnoť

 

To je tá špičková MHD, ktorú náš najlepší magistrát na svete tak presadzuje.
 

 

Presne! A tento priklad ukazuje ako je cela MHD uplne naprd. Zrusit MHD a budeme vsetci jazdit autami!!!!
 

kopol si si, pohonil ego

gratulujem ...
lebo magistrat moze za chybu vodica MHD?
rovno nech odstupi minister dopravy, nie? :D
 

 

Ak jazdíš po Bratislave (možno) pochopíš. Magistrát za túto konkrétnu chybu vodiča nemôže, ale za výber "špičkových profíkov" za volanty MHD áno. Jazdia strašne a je ich žiaľ väčšina. Môžeš si to prípadne niekedy vyskúšať aj ako cestujúci, nech sa páči. Viem, nie sú ľudia, ale aj to má niekde dôvod. Kedysi robili v Dopravnom podniku vodiči s miliónom beznehodových kilometrov, dnes sú tam brigádnici na inzerát. A na meste sú všetci happy, však čo sme úžasní nie?
 

 

Ja pouzivam MHD takmer denne a takisto soferujem po BA a nejaka prasacke soferovanie beusakov som si nevsimol. Praveze vzhladom na to, co robia ostatni "vodici" v BA, sa celkom cudujem, ze nehod MHD-cky nie je viac. A medzi beusakmi vidim skor vacsinou takych pupkatych 50-tnikov, nie brigadnikov s cerstvym vodicakom.
 

 

Nehody mozno nie, ale v statie v krizovatke a jej blokovanie vykonavaju ako keby ich na to skolili.
 

preto vznikaju nove buspruhy...

aby sa tomuto zabranilo kde sa len da...
pravidelne jazdievam cez BA, dokonca som pocas skoly (6 rokov) chodil MHD a zase to ti busaci uplne lahke nemaju - priklad: krizovatka je ucpata, ak sa autobusak nenarve do nej, narve sa mu tam pred dalsou zelenou kopec inych aut z ineho smeru, ktore mozno uplne nezablokuju krizovatku ale znemoznia autobusu na jeho zelenu pohyb do krizovatky; tym padom tam stoji do nekonecna...
Pevne verim ze mesto s buspruhmi a krizovatkami pre MHD zapracuje riesenie pre dane situacie a nebude sa stavat ze autobusu nezostava nic ine ako sa do tej krizovatky proste natlacit a dostat sa na zastavku len s par minutovym meskanim.
podla mojho nazoru su nedostatky komplexnejsie a nie len vina na strane autobusarov, nikde nie su policajti, ktori by dohliadali na dodrziavanie dopravnych predpisov, sposoby parkovania a vezohladnu jazdu paniciek v SUV; alebo aspon sa tvarili ze niekde nieco robia, aby sa ludia snazili aspon trochu dodrziavat pravidla dane zakonom.
Kazdodenne sa stretavam s vodicmi aut, dodavok, autobusov a CYKLISTOV, ktory ignoruju maximalnu rychlost, farby na semafore, ciary na vozovke, pouzivanie smeroviek a vynucuju si prednost (dam smerovku a idem)...
Je to vidiet najma v Bratislave, kedze je tu asi najvacsia koncentracia aut na SVK, ale urcite sa to nedeje iba tu. Problem je v mentalite (najdolezitejsich a nesmrtelnych) jednotlivcov, a je jedno ci si vodic MHD, dialkacu, dodavky alebo osobaku.
 

 

kde chcu davat tie pruhy a cyklocpruhy ked ulice boli robene na hustotu premavky 10 kocov za den...
 

 

Najvyssi cas pre parkovaciu politiku. Ciastocne vyriesi aj tento problem
 

 

Ten sa da riesit uz teraz - dodrzovanim zakona a dopravnych predpisov, a kontrolou zo strany policie (namiesto zabukarenia).
 

 

Autobus moze aj zablokovat krizovatku. Ma totiz prednost pred osobnou automobilovou dopravou a ma povinnost jazdit podla casoveho planu
 

 

Mozes (tu evidnentnu blbost) aj nejako podopriet konkretnym paragrafom zo zakona? ;))) dufam, ze vodicak nemas, to by bolo dost zle...
 

 

Nie je to v zakone a napriek tomu je to tak. Tak ako vsade skupina ludi ma prednost prednost pred jednotlivcom.
 

 

Myslis napriklad, ked do BA dojde nejaky zahranicny papalas a kvoli jeho prevozu z letiska a spat odstavia na niekolko hodin obchvat a polovicu mesta? ;))
 

 

V tvojich mokrých snoch. Autobus žiadne také právo nemá a mal by za to dostať pokutu rovnako ako ktokoľvek iný.
 

 

Áno a parkovacia politika vyrieši ešte aj problém nelegálnych bilboardov, problém špiny a neporiadku v meste, problémy s bezdomovcami a problém čiernych stavieb. A niektorí najoptimistickejší súdruhovia z PS a z tímu Válov sú dokonca presvedčení, že parkovacia politika vyrieši aj problém klimatickej zmeny, Brexit, migrantov a dokonca zachráni svetový mier!
(Ak by sa náhodou tieto smelé plány nesplnili, tak nevadí, súdruhovia sa uspokoja aj s tým, že sa na tom spriaznené súkromné firmy dobre nabalia, napokon to je hlavným cieľom parkovacej politiky.)
 

 

Tak to asi vidíme rôzne. Možno som poznačený osobnou skúsenosťou keď vlani jeden supedrvodič zabudol brzdiť a rozbil pritom dve autá, jedno z toho bolo moje (nemal som najmenšiu šancu nehode zabrániť, ten dobrák sa ešte po nehode pokúšal aj drzo klamať, len mu to neprešlo). Dovtedy som dával extra pozor a odvtedy extra na druhú na každého beusáka a robím dobre už sa mi to viackrát oplatilo. Inzeráty na každom druhom autobuse veľmi o personálnej stabilite v dopravnom podniku nesvedčia.
 

 

Stat sa moze, ale ja suhlasim s prispevkom hore. Ked odhliadnem od vsetkych ostatnych aspektov soferovania a pozriem si len ako sa auta zaraduju do pruhu tesne pred autobus, tak zasnem nad tym, ze tych nehod nie je ovela viac.

Okrem toho jazdim aj relativne dost na bicykli, a vtedy naozaj pochpis, aki k***i jazdia u nas po cestach. Netvrdim, ze ich je vacsina, ale aj 1 z 50 je dost na to, aby to bolo o hubu, kedze tych aut pri jednej ceste okolo teba prejdu stovky. Ale zas mam subjektivne pocit, ze sa to za poslednych 10 rokov o dost zlepsilo, aj ked mentalita "osobne auto ma prednost" stale pretrvava IMO.
 

<< < 1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Bratislava