SME
Štvrtok, 24. október, 2019 | Meniny má Kvetoslava

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Expert: Obmedzenia sú pre rozvoj Bratislavy nevyhnutné (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez si myslim ze najhorsie to bude tento tyzden. Potom sa to uprqvi, ludia zmenia casy alebo viac pojdu mhd.
Kazdopadne tu krizovatku je potrebne prerobit. Este aj ked sa r7 ma napajat.
A nivy sa aspon ako tak daju obist aj teraz.
Podla mna najvacsie zapchy tam zacnu byt po dostavbe r7 ked vsetky satelitne dedinky budu moct byt v ba naraz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tím Vallo bol asi poučený a zmeny sú

podstatne zmenené od prvotných amatérskych predstavách.
V podstate to, aby ľudia presadli do srandy menom MHD sa pravdepodobne dosť zredukovalo do reality.
Miesto BUS pruhu je to kombinovaný BUS pruh plus viac ako 3,5 tony takže nákladné autá už nebudú zavadzať osobným ale autobusom. Tím vlastne nie lebo autobusy proste nie sú.
Nechcem sa niekoho dotknúť, ale robiť sociálne experimenty sa neopláca.
Keď sa dokončí obchvat, všetci zistia, že do centra Bratislavy v skutočnosti nikto nechodí (nie je kam) a Bratislavčania budú konečne môcť prechádzať po svojom meste zo Šamorína po Malacky resp zo Senca po Jarovce tak aby sa centru nadobro vyhli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V centre BA nič nie je, na východe nič nie je. Kde je niečo?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Papalase sa budu prevazat na svoje

fotelky za peniaze danovych otrokov.Takisto si stiahnu peniaze danovych otrokov za svoje projektiky,skvaru,asfaltik,cement a makacenkovia sup do zasmradenych autobusov a unibobuniek.
Staromestania sa mozu s velkym potesenim pozerat na dalsie nicenie infrastruktury a ubytok zvysku navstevnikov v devastovanom Starom Meste.
Papalase sa potom mozu este lepsie vyvalovat v ludoprazdnom meste.
Uplne slobodne a demokraticky.
Do toho nasi spasitelia!!!!!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale je

len je tam toho tak malo, že naozaj tam autá cez bežný pracovný deň moc nechodia.
A pokiaľ nie je nejaký event typu biela noc tak ani inokedy.

Všetky doprané zápchy sú preto, že proste sa musí cez centrum mnohokrát aj keď to nie je nutné. preto sa budujú všade na svete obchvaty.
Napríklad ak chce ísť niekto z petržalky kamkoľvek, vždy musí prakticky cez centrum. Prístavný most je pár 100m od centra, ostatné sú v centre a aj lafranconi most prakticky líže centrum.

A takto je to s celou západnou časťou - kamkoľvek: cez centrum, a s východnou tiež.

Doprave extrémne chýba obchvat
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som vedel ze hned zareaguje nejake hundros bez akychkolvek argumentov.
Noze daj ako to mali urobit lepsie? Ako by to urobil najvasi odbornik na dopravu Tu a v prilahlom vesmire Duro N.
Inak tu tvoju predpoved si zapamataj. Nech si mozes o tri povedat ze tvoja kristalova gula je velmi nekvalitna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mas smolu ja som argmentoval ovela skor

a nie (len) na tomto fore
aj preto to nie je tak ako to vallo prezentoval
ale podstatne mudrejsie

okrem toho nivy este nie su uzavrete

takze ziadna preferencia mhd na gagarinovej sa nekona pretoze ako som uz davnejsie argumentoval nie je to mozne

a zrejme na DI (alebo niekto iny0 vysvetlili aj timu vallo ze svoje predstavy moze riesit akurat s lego kockami

takze moja povodna predpoved ze to co chce vallo je socialny experiment sa uz vyplnila
a dalsia ze ludia nepresadnu do mhd sa ani splnit nemusela kedze sa umravnili a mhd nebude zavadzat tak ako to povodne planovali a prezentovali

a teraz nieco z tvojho vesmiru
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Obmedzenia nie su nevyhnutne naraz

Stacilo posunut povolenie uuavierky pre Nivy, alebo vymysliet ine riesenie. K tomu odstavne parkoviska a "metrobusy" z P+R a min. poctom zastavoj do centra. Tieto busy mal zaplatit HB Reavis + stavitel D4/R7... Ale to by sme nemohli zit v skorumpovanom Bananinstane, kde uradnici za uplatky pracuju v prospech zisku developera, a niw obcanov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kamery on line

 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kto je to IDH?

Osobne by ma skôr zaujímal názor odborníka na riešenie dopravy v meste a nie rôznych samozvaných expertov ako je IDH - Inštitút pre dopravu a hospodárstvo. Ale tento spolok rád poskytuje zaručené odborné info pre novinárov a tí to s nadšením prezentujú v svojich médiach.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava