SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Rozhodnutie k predĺženiu električky v Petržalke nie je právoplatné (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Neuveriteľné !!!
 

Nesrovnal

by to bol dotiahol.
 

 

mozno pretiahol, dotiahol urcite nie ;)
 
Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

 

Čo na to p.Slávik? Jáj, však ten sa práve odvolal a jeho boj proti obyvateľom na všetkých frontoch pokračuje. Myslime preto všetci na neho, keď budeme stáť v zápchach na bratislavských mostoch alebo v autobusoch MHD štrikujúcich si to kŕižom-krážom cez Petržalku pol hodinu do mesta.
 

akoze sa potom stane zazrak ?

neviem co a ako sa spominany Slavik odvolal, ale ak by sa nedovolal tak sa potom stane zazrak a na mostoch nebudu zapchy ? Pricom po Starom auta nechodia aj tak a Lafranconi aj Pristavny nie su vnutro mestske mosty. A ani krizom busy nebudu chodit ? To k tej elektricke sa ako ludia dostanu, ak nejako nepojdu krizom ?
 

 

Električka pôjde v koridore stredom Petržalky a jej zastávky budú dostupné do 10 min. peši asi 50% obyvateľom Petržalky.
 

 

Najznámejší domovník v celej EU, pán Marcel Slávik svojho času zúčastňoval sa všetkých, vtedy primátorom Ftáčníkom organizovaných stretnutí ohľadom NS MHD v Petržalke. Zvykol tam aj pravidelne vystupovať, a vždy bol proti električkovému variantu. Zubami nechtami bojoval za to, aby okolo bytového domu, v ktorom on býva a ktorý on spravuje, jazdilo metro, alebo aspoň vlak.
Raz dokonca verejne prehlásil aj niečo v tom zmysle, že na základe charty ľudských práv má oprávnený nárok na to, aby sa mohol k svojmu domu dostať metrom. Vyhlasoval aj také veci, že električka nemôže jazdiť vo svojej plánovanej trase, lebo by ohrozovala vzácne biotopy Chorvátskeho ramena, na tom sa pobavili všetci prítomní. Treba tam vybudovať metro, či klasický vlak v podzemnom tuneli, aby tie biotopy zostali zachované, hlásal on....

Myslím si, že šajnu nemá o fungovaní MHD, či koľajovej dopravy ako celok. Možno viac sa vyzná do územného plánovania, tam jeho vyjadrenia neviem riadne odkontrolovať, lebo územné plánovanie zas nie je mojou silnou stránkou.
Primátor Ftáčnik ho akceptoval ako občana a aktivistu, ktorý má aj svoje záujmové združenie, na prezentáciách mu vždy dal slovo, aj mu slušne odpovedal.

Ftáčnik ale z funkcie odišiel, a vtedy nový primátor Nesrovnal bol zo zákona povinný s občanmi prejednať plány druhej etapy električkovej trate v Petržalke. Nesrovnal sa v sále objavil a po jeho boku sa ako páv, pyšne niesol tento náš domovník. Každým svojim pohybom a gestom dával najavo prítomným, že je Nesrovnalov človek, a že primátor minimálne v oblasti NS MHD v Petržalke dá na jeho slovo a názor. Po začiatok prezentácie stále sa točil okolo Nesrovnala, a sem-tam si aj niečo medzi sebou šepotali.
Po prezentácii bola aj diskusia, pravidlá rovnaké, ako aj za Ftáčnika. Každý mal na prejav tri minúty. Ale napríklad aktivista Kugla ani len slovo nedostal, umlčaný bol aj Erik Z., s väzbami na OI Lepšia doprava. A Nesrovnal nikomu nedovolil to, čo u Ftáčnika bolo normálne, teda vložiť do mestského počítača svoj USB kľúč a svoj prejav ilustrovať nejakou obrazovou prezentáciou.

Dobre, diskutovalo sa, slovo si vypýtal aj Slávik a nie dohodnuté tri, ale dobrých 12 minút mohol pokojne hovoriť o ničom a 12 minút nám mohol opäť predviesť, že prd sa vyzná do dopravy. Teda aby som bol presný, zdalo sa mi, že nejak dlho hovorí, tak som začal merať čas, a vyšlo mi tých 12 minút od momentu, keď už počas jeho vystúpenia som to merať začal. Teda bolo jasné, že ho niečo spája s Nesrovnalom. Nakoľko Nesrovnal na tom sedení sa verejne priznal, že električkovú MHD na metrovom rozchode neuznáva, a sľuboval nám nádhernú vlakovú MHD, tak asi to mali spoločné, nenávisť k električkám.

Nesrovnal aj tak konal, električkový projekt v podstate zmrazil. Už nie je primátorom, tak asi nastupuje Slávik, aby to s definitívne zmaril. Aj ja totiž mám tie informácie, že on namieta a napáda projekt.

Či to aj zablokuje? Po dopravnej stránke určite nie, je beznádejným laikom. Musel by mať veľmi dobrého odborného poradcu. Bez neho ho porazí aj prvák z dopravnej priemyslovky.

Veľa kecá ale aj do územného plánovania, neviem, aký je v tej oblasti odborníkom, či kto mu radí, ale možno tam voľačo našiel, čo sa dá napadnúť, a tak projekt zdržať.

Zostáva iba dúfať, že Vallo a Hrčka ho napokon dokážu eliminovať tak, že od svojich predchodcov zdedený električkový projekt uvedú do zákonného poriadku aj v detailoch....
 

 

Proti územku na II. etapu boli dané tri odvolania, z toho jedno je Slávikove. Urobil ho tak, aby sa odvolacie konanie čo najviac naťahovalo, keďže odvolací správny orgán sa musí vysporiadať so všetkým jeho argumentami a inak to môže byť z procesných dôvodov zrušené súdom. Tie ostatné dve odvolania nestoja za reč. Slávik si ide svoju ligu a sleduje svoje záujmy aj za cenu zničenia celého projektu (ktorý je mu je podľa mňa teraz už aj ukradnutý).
A všetci na meste sú z neho pos.atí.
je až neuveriteľné, čo všetko dokáže jednotlivec, ak sa rozhodne. A to som presvedčením samozrejme 100% demokrat a zástanca občianskej spoločnosti.
 

 

Už by ho mohli uznať za nesvojprávneho, veď je to to úplný ***** Blokuje všetko na Slovensku. Takého rozdúchavača zla ako je on v tejto krajine niet.
 

Zasa developeri !!!

len si to precitajte
https://www.teraz.sk/regiony/v...
zasa pointa je za priestor okolo ramena sa zastavia budovami (ktore budu natrete na zeleno aby sa spravilo zadost obcanom a mali pocit ze sa na nich uplne nezabudlo)
ide ma rozhodit od zlosti ked zasa vidim ako developeri ukrajuju verejny priestor na devastaciu zivota bratislavcanov
Elektricka nikomu nevadi ale vadi zastavba bulvarov a budov ktore developeri pod ruskom zelenej farby presadzuju
HANBA !!!
Drzim palce panu Slavikovi ze aspon niekto za obcanov bojuje
 


Najčítanejšie na SME Bratislava