SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V júni sa dohodli, s opravou Hlavnej stanice však zatiaľ nezačali (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

ten pohlad je nezabudnutelny,

ked pridete vlakom z normalnej europskej civilizacie nadranom do bratislavy. vsetky tie preplatene statne proturisticke agentury sa mozu aj odtrhnut z retazi, pekne katalogy, ci vdejky nepomozu.
 
Hodnoť

 

To je presne take slovenske. Neviem, co by sa muselo stat, aby sme sa ako Slovensko vobec niekedy pohli vpred
 
Hodnoť

 

a to už teraz akože nestačí zase raz vsetok ten hnus Hlavnej šťanice oblepiť kartónom s vysmiatym Goolym a považovať vec za vybavenú, ako tomu bolo pri posledných MS? pff, takéto panské huncútstvo..
 

To si ty,

Potemkin ?
 
Hodnoť

nesrandujte

za 9 mesiacov akurát tak date nove billboardy
 
Hodnoť

Hlavná stanica

Hlavná stanica je hanbou železníc Slov.republiky a celého Slovenska. Keď tam prídem tak sa vrátim akoby do doby socializmu.A to je Bratislava hlavné mesto takže stanica by mala byť top. Zmena asi tak skoro nepríde ak šéfovia železníc,ale aj kompetentní nezmenia myslenie. Takto to nikam nevedie. Ale nič nové pod slnkom. Sme na Slovensku.
 
Hodnoť

 

Nech to presunu do Petrzky, tam stanica vyzera celkom k svetu.
 
Hodnoť

 

Ja nechapem ako moze Ballo takto drzat za gule celu Bratislavu. Ze neexistuje moznost vyssieho zaujmu, ved to je normalne protistatna cinnost, co predvadza na stanici. Preco nemoze zasiahnut vlada a rozseknut ten dlhotrvajuci spor? Ked sa to bude tahat po sudoch, novej stanice sa nedockame nikdy.
 

Cele Slovensko

nakolko stanica nie je majetkom mesta. Pan Ballo je uspesny podnikatel. Staci pozriet na Finstat. a s takouto firmou boli podpisane zmluvy na najlukrativnejsie miesta!!!!
 

 

Treba sa spytat 1. Kto tie zmluvy podpisal? 2. Co za podpis dostal? Ocividne si niekto sledoval vlastne a nie spolocenske/ mestske zaujmy...zneuzitie pravomoci, neopravnene nakladanie s majetkom, sabotaz....
 

 

No kto asi? Tá farizejská KDHácka špina Ďurkovský.
 
Hodnoť

Modernejšia stanica je aj v Užhorode.

Naposledy som si na tej stanici vypočul poznámku ruskojazyčnej turistky s kufrom, že "takú strašnú stanicu ešte v žiadnom inom väčšom europskom meste" nevidela. Stačí sa pozrieť hneď za hranice do Užhorodu, a to je Ukrajina. Nehovorím o tom , že v Rakúsku pomaly každá väčšia obec má na železničnej stanici moderné eskalátory a presklenné výťahy. Bratislavská hl. stanica nie je rekonštruovateľna, treba ju rovno zbúrať, minimálne vybagrovať celú časť s perónmi a nástupištami, nestačí opraviť výťahy (mimochodom, aj to im trvá mimoriadne dlho)! Ľutujem všetky mamičky s kočíkmi, imobilných , starších ľudí aj cestujúcich s kuframi. Vždy keď vidím ich trápenie a hlavne zahraničných turistov, tak sa hanbím. Podobné je to napr. aj v Kysaku na Východe - pri nástupe do vlaku treba ťažkú batožinu zdvíhať do viac ako metrovej výšky. Poznám mnoho ľudí ktorí z tohto dôvodu necestujú vlakom. Aj keď som Východniar, bohatej Bratislave by som v prípade oficiálnej zbierky rád prispel, podobne ako sa v 19. storočí konali národné zbierky na národné divadlá. Hanba ŽSR.
 

Ten Užhorod

môžem potvrdiť. Keď som na užhorodskú železničnú zablúdil prvýkrát, myslel som si, že som v nóbl hoteli.
 
Hodnoť

 

Ja neviem co vsetkym na tej stanici vadi. Zvonku je to sice mozno bieda, to beriem. Tam si vuiem predstavit upravy.
Ale zvnutra je celkom obstojna. Z tej buovy nikdy ziadny moderny terminal nebude a tohlavne kvoli nedostatku priestoru.

Niekedy ked stoji dav ludi okolo vchodu na nastupistia, pretoze len tam je tabula s odchodmi vlakov, tak clovek ma problem vobec stihnut vlak. Predstavte si, ze este aj tieto priestory by sa kvoli rekonstrukcii zuzili.

Ta stanica kapacitne len tak tak staci na "natresk", ktory tam bezne je. Je kapacitne nevyhovujuca pre hlavnu stanicu hlavneho mesta. Jednoducho mala a ak by sa vnutri mali robit nejake vacsie zmeny, tak uz nie len cesty v hlavnom meste budu zapchate, ale este aj pristup k vlakom, ktorymi sa ako jedinymi da do/z Bratislavy prist za rozumny cas bez meskania a statia v zapchach..

Tu ma zmysel len postavit stanicu novu, vacsiu a modernu niekde, kde je priestor a kde vedu uz teraz kolaje, alebo stanicnu budovu prehlbit do podzemia.
 

haalo

keby niekto velmi chcel tak by sa dalo. k peronu sa da ist mostom, nadchodom a nie len podchodom. Dala by sa spravit krasna stanica aj na tom kusku co tam je. Mame tolko stavebnych fakult preco im to.nedaju ako zadanie? Ale asi v tej Dzamahariji sa zazrak nestane.
 

 

Nejde o budovu ani o priestor. Stačí sa pozrieť čo za Gastronomiu čo ponúkajú luxusné stánky dať si kávu z automatu, zajsť si na WC a do čakárne. A nedajbože nemáte Cash to môžete rovno počkať s potrebou do vlaku a dať si jedlo v řestauračnom vozni. Netreba veľa peňazí treba len chuť tam vytvoriť kultúrne prostredie. Keď to dokázali v iným mestách na Slovensku je absurdné že to nebieme v hlavnom meste.
 
Hodnoť

Kua, chlapi...,

prekvapuje to niekoho?
Obyčajná, normálna vlaková stanica hlavného mesta.
A nepohne s ňou primátor (prečo sľuboval nesplniteľné pred 4 rokmi?), nepohnú s ňou železnice a nepohne s ňou dokonca ani vláda, dokonca ani jamky na lícach!!!
To niekto zaklial ten priestor alebo skutočne všetci vyššie spomínaní sú skutočne absolútne, ale absolútne neschopní?
 
Hodnoť

 

Ono by to chcelo nejaky nesikovny stavebny zasah, aby to poskodilo statiku a boli by nuteni to zhodit a potom by sa uz mozno nieco rozhybalo..
 
Hodnoť

 

Ja sa tam a celkovo v Bratislave citim ako v Kolumbijskej NO GO Zone.
 
Hodnoť

Cca pred dvadsiatimi

rokmi sa istý nemenovaný významný bratislavský architekt vyjadril, že tomuto mestu by výrazne pomohlo kobercové bombardovanie. :-D
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava