Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na každej zastávke MHD by som postavil lavičku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kde by sa dostal rýchlo a všade keby sme všetci behali na kolobežkách.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ze auto nema a nepotrebuje laviciar ktory sa este v zivote nezivil normalnou pracou je pochopitelne. budovanie parkov je sice pekna myslienka, ale nieje to o tom ci vybudovat parkovisko alebo park. jednak jedno druhe nevylucuje (do urcitej miery), a hlavne parkoviska treba preto lebo mhd v bratislave stoji za nic. tiez mam elektricku kolobezku, nieje to celorocne riesenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo je to normálna práca?

Myslím, že každá práca si vvyžaduje iný spôsob dopravy. Keď som podnikal a zákazky boli po celom Slovensku, bez auta to nešlo. Ale ak pracujete do 5 km od domu jazdia tam električky, je nezmysel chodiť autom. A s negatívnymi hodnotením MHD nesúhlasím. Mame moderné električky, zlepšili sa aj busy a trolejbusy. Dokonca aj zastávky sa rekonštruujú. Na to, že nemáme metro, máme veľmi vysokú hustotu siete MHD. Úplne iná téma je, že MHD je veľmi slabo preferovaná, chýbajú bus pruhy.

PS: Som rád, že dokážete ohodnotiť moju prácu, ale vcelku by ma zaujímalo, čo považujete za normálnu prácu. Pre Vašu informáciu: Podnikal som v IT sektore, stavebníctve aj hotelierstve. A neskôr som pôsobil na magistráte.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, tak si pozriem zivotopis na tvojej stranke. (oprav si tam preklep v Korekt – Building, spol. s r.o., urcite si tam neposobil od 2006 do 2001, to nedava casovo zmysel)

od skoncenia vysokej skoly tam nejake velke IT upsechy nevidim, objem zivnostnicenia sa posudzuje tazko, ale povedal by som, ze asi toho vela nebolo vzhladom na ine aktivity. a cely cas je tam postup typu mladi socialni demokrati -> hotely mladeze -> poradca primatora -> hotely mladeze -> hovorca ministerstva.

ci treba chodit do prace 5km autom je na diskusiu, ale ako aj sam pises na vela aktivit si aj sam auto potreboval -> z toho automaticky vyplyva, ze auto niekde parkovat treba, a parkovacie domy su systematicky najlepsim riesenim ake na tento problem vymysleli. a logicky je sprostost auto kazde dva roky predavat, lebo akurat v tomto momente ma clovek pracu kde auto nepotrebuje na dochadzku do prace. Ze s kritikou MHD nesuhlasis je sice pekne, ale vies ako, ani ked som mal zadrzany vodicak som mhd do prace nechodil, lebo podla mna nestoji za nic. a nieje to o tom, ze nemame metro. husta siet MHD sposobuje napriklad to, ze z 15 minut pobytu v elektricke stojime 9 minut na zastavkach a 3 minuty na semaforoch. ked som na kolobezke (bez elektropohonu) z karlovky v meste rychlejsie ako elektrickou tak je niekde chyba. a to nevravim o skvelych premenovavacich napadoch na zastavkach mhd, kedy sa zastavka premenuje z pko na kralovske udolie, ale elektronicka tabula v elektricke ju dalej ukazuje ako PKO.

PS: budem ti tykat, na FEIke sme si tykali, tak si mozme tykat aj v komunikacii cez internet
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava