Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Do práce na bicykli jazdili tri tisícky Bratislavčanov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

cyklistov pribúda,priorita je bezpečnosť

Musím uznať že cyklistov pribúda až neskutočným tempom, Devínska cesta je v niektorých dňoch zavalená 30-50 cyklistami naraz. A ich počet bude určite prudko stúpať po vybudovaní chodníka.

Preto vás vážne prosím magistrát, myslite hlavne na bezpečnosť, ten cyklochodník musí byť vedený len na jednej strane a nie mať viacero križovaní cez cestu, pretože projekt čo ste vybrali je najlacnejšia varianta.

Už teraz po Devínskej ceste jazdí dosť detí, po vybudovaní cyklochodníka to bude ešte viac.

Skutočne chcete ohrozovať bezpečnosť detí kvôli pár tisícom? Aj doma preferujete úradníci cenu pred bezpečnosťou svojich detí? Bezpečnosť cyklistov najmä pri takto vyťaženom cyklochodníku musí byť priorita, až potom cena.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jeden sadne raz za rok na bicykel

a sú toho plné noviny. Desaťtisíce sa snažia chodiť do práce pešo - a ani len mediálny pes po nich neštekne. Nieto, že by sa niekto zaujímal o stav chodníkov, prechodov pre chodcov, parkovanie áut na chodníkoch a pod. Chodec je na najspodnejšom mieste v dopravnom reťazci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na zlý stav chodníkov upozorňujem už roky. Je smutné že práve do chodníkov sa investuje úplne najmenej prostriedkov, len sa asfaltujú cesty. A keď aj niečo developeri budujú, tak im MČ schváli asfaltové chodníky, však čo, panelák (preklad človek vyrastajúci v byte) niečo také ako dôležitosť vsakovania vody, ľahšia úddržba chodníkov nevníma. Je smutné že niektorí ľudia úplne stratili cit k prírode, stačí im betón.

Čo je ale ešte zarážaujúcejšie je, že pri nových developerských projektoch sú schopní komunálnáci schváliť výstavbu jednosmeriek, dokonca aj bez chodníkov (u nás v Devíne normál, stačí neschopná starostka, ktorá má tú drzosť že ide kandidovať 4. volebné obdobie).
https://www.bakurier.sk/urbani...

Ale niektorí ľudia sú spokojní, im to stačí. Niekedy si až vravím že ľudia majú klapky na očiach keď nevidia realitu.

Bolí vás ľudia žiadať viac od vašich komunálnikov? Veď ich za to platíme, a to celkom luxusne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*... čím nevyprodukovali 156.075 kg CO2," spresnila Onufer.*

Ako pani Onufer prišla k tomu číslu?
Vedela, či v aute ide sám, alebo vezie aj nejakých kolegov?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

existuju statistiky, napr. ze v aute ide priemerne 1.3574 cloveka plus minus pol cloveka, a priemerna spotreba auta je 6.1897l/100km plus minus dva litre, a po vynasobeni ti vyjdu emisiie s presnostou na gramy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nuž, keď mám plus/mínus pol človeka, plus/mínus dva litre, tak emisie na gramy mi pripadajú na smiech :-))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mna by zaujimalo ci to cislo je vazene aj o podiel ktory cyklista vyprodukuje...lebo ked slapem do pedalov, tak moja srdcova frekvencia rastie oproti chodeniu/sedeniu a tym aj prijem kysliku a nasledne i produkcia CO_2 sa zvysuje...
hehe ale ako pozeram podla tejto 'studie', stale sme na tom lepsie ako auta:
https://ecf.com/sites/ecf.com/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no dost zavisi na com ficis. Medzi zemiakmi a masom je 62x rozdiel v co2/km. Pri mase si na tom horsie ako auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a ked si rupnem k masu aj fazulu, tak pomahaci ma budu nahanat ze okrem CO_2 produkujem aj metan, a som mimo limitu...tazke to jazdit bicyklikom v tomtom pohnutom svete LOL
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a preto by sme mali vsetci prejst na elektro-bicykle/kolobezky. Al su vraj elektro eauta ekologickejsie, mozno to plati aj pre bicykle.
Zeleni by nam mohli vybavit dotacie a nabijacku na kazdom rohu.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava