Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mickiewiczova ulica bude v sobotu uzavretá pre autá aj MHD. Bude na nej festival (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Návrh premeny

na prvom obrázku je fakt vďačný. To im vyrobil rovnaký kresliar, aký vymýšľa ilustrácie krásneho sveta na obálky Strážnych veží?
Tiež sa rád prechádzam peši po chodníkoch mesta (hlavne nie v neznesitelnom smrade naftových výparov), ale spraviť z Miczkiewiczovej vozovkovú MHD-jednosmerku len smerom von z mesta, je prinajmenšom slušný prešlap.
Architekti tohto optimálu: Jedno miesto uvolníme, ďalšie bezprostredne susediace ešte viac zapcháme a trolejbusy si tiež môžu nájsť na obchádzku iné troleje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

co si jak.

to bude pesia zona s trolejbusmi. alebo autobusmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A tie trolejbusy a autobusy budú tiež chodiť pešo?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj tá úzka obojsmerná cyklocesta je úžasná... Ideálna, aby cyklista, ktorý zavadí ramenom či riadidlami o protismerného cyklistu padol pod bus, ktorý ho bude predbiehať z pravej strany :-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preco len Miczkiewiczovu? Ja by som zavrel aj Kollarko a Hodzovo nam., a spravme pesiu zonu rovno aj z Prazskej, Sancovej, Stefanikovej a Staromestskej - auta sa odstrania, problem sa vyriesi. Ci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vsetko co z tejto smradlavej Autoslavy spravi menej smradlavu Autoslavu, je dobry napad.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na Pristavnom moste v oboch smeroch

by bolo lepsie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, takze bezsmogove trolejbusy nahradime naftovymi autobusmi. to uz je len super riesenie. kde sa vlastne budu otacat trolejbusy z hradneho kopca co idu na kolarovo namestie ? maju tie moznost neist cez miczkievicovu ? ci mhd tiez netreba ?

co sa tyka tej lublany ja neviem ci tam ti aktivisti niekedy boli. pesia zona v lublane je cca obdlznik s rozmermi 300x800 metrov.bratislavska ma cca 500x500 metrov. v lublane nemaju taky nekoncepcny vybezok ako je nasa obchodna ulica, ktory este chcu predlzovat. osobne nechapem pre koho to ma byt, teda okrem toho ze nejaky developer si ide robit podu pre svoje komercne aktivity. pesiu zonu mame na obchodnej, zvysuje to nejako vyrazne hodnotu tej oblasti ? ja ten pocit nemam, velka cast podnikov na obchodnej je z kategorie, ze sa za ne treba hanbit. tranzitna doprava na midzkievicovej nieje idealna, len to treba riesit z ineho konca. rtanzitnej dopravy sa tak lahko nezbavime, hlavne tahy co obchadzaju centrum by mali byt rychlejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trolejáky aj ďalšia doprava

by mohli byť presmerované cez Radlinského, ale Avion by aj tak zostal odrezaný.
Toto skrátka nemá riešenie, len firma, sídliaca na Miczkiewiczovej ulici, si ide robiť veľkolepú reklamnú akciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pokial si dobre spominam na radlinskeho troleje niesu. a kam by boli vyvedene ? paralelne popri elektrickovej trati az k racianskemu mytu ? ta "skratka" z mlynskych niv na hrad bude pre mhd dost narocne nahradit nejako inak.budovenie pesej zony pre nikoho to nevyriesi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na Floriánskom námestí

dole cez Americké na Záhradnícku. Inak by to nemalo zmysel. Preto píšem, že Avion by beztak zostal odrezaný, problém by sa len presunul z jedného miesta na druhé, ale nevyriešil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mne to prijde ako velmi horsie riesenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A čo ako?

Ja som uzavrieť Miczkiewiczovu pre dopravu nenavrhol... ale rád si prečítam to lepšie riešenie. Sem s ním!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takto, mne to obchadzanie cez floriansku prijde omnoho horsi ako dnesna trasa trolejbusov. osobne moc nerozumiem tomu v com je problem na tom trasovani trolejbusov dnes. tie trolejbusy niekade jazdit musia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chore mozgy

Co sa stane, ked uzavru mickiewitzovu, nemusia vobec testovat - dalo sa to zazit nedavno, ked robili spitalsku a na par dni odstavili aj mivkiewitzovu - totalny kolaps pri blumentali a pripajacich cestach, ako sa tam auta zlievali z viacerych stran. Alebo staci ist v poobednajsej spicke , na totalnu zapchu tam staci uz fakt, ze smer mickiewitzova-kolarko je vedlajsou cestou.
Ale to asi magori nezazili, im staci, ze budu mat 1 pesiu cestu, co sa bude diat v okoli, uz nie je ich problem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pár dní ti nič nepovie

aby si zistil, aký vplyv bude mať otvorenie alebo uzatvorenie nejakej cesty na dopravu, musíš to skúsiť na dlhšie, než len pár dní.
Doprava sa môže zhustiť, môže sa to utriasť na doterajšiu úroveň alebo sa časť z nej môže "vypariť".
Budovať dopravu len na inžinieringu a ignorovať psychológiu sa nebude dať ani keď budú existovať autonómne autá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A nechceli by Sebo/Lichy/ITB miesto vymyslania somarin (obzvlast pozdravujem tu ilustraciu cloveka sediaceho na lavicke stojacej na obrubniku na prvom obrazku, ktorej prave preslo po nohach 18 ton autobusu vzdalujuceho sa v pozadi) radsej stavat byty, ktore slubovali kolaudovat este minuly rok? Jaj, vlastne oni slubovali "mame zaujem ziadat o kolaudaciu", zaujem bol aj ked este ani hruba stavba nestala, vsjo v poriadku.

Kreslit taketo obrazky odtrhnute od reality, ktore zbuchali v skicari za desat minut (nesedia perspektivy, naozaj to vyzera ako keby sa hralo dieta) - dobre... A teraz nech predstavia aj upravu dopravy, znacenim, trasami. Vraj je to skratka a ulica tym trpi (asi sa im nepaci, ze im pod oknami chodi doprava). Ked tuto skratku odstrania, bude sa dat na krizovatke Ulice 29. augusta s Spitalskou odbocit dolava na Americke namestie? Ako sa tato krizovatka a riadenie dopravy v nej upravi, kedze je robena na styl "rovno a doprava" z oboch stran? Ako budu trasovane trolejbusy?


A to najdolezitejsie. Kedze pani maju na tej ulici sidlo v nimi postavenej novej presklenej budove vrazenej medzi stare budovy (na prvom obrazku vlavo) s vlastnou garazou, ten vjazd sa samozrejme zrusi a garaz ponuknu ako komunitny priestor, vsak? Alebo pani budu mat z tej oazy obcianskeho spoluzitia v pesej zone vynimku, vtrepu sa tam autom po tom ich "prirodzenom pesom pokracovani" pomedzi ludi, akurat to na ten premalovany chodnik zabudli nakreslit a zamaskovali to tam nejakym rozmazanym siatrom?

Len skusaju, ci sa im nepodari spravit si sukromnu ulicu na ktorej maju budovu so sukromnym vjazdom rovno do kancelarie a nech im po nej plebs nechodi, ten ma tu alternativu MHD.


Akurat sa obavam, ze popri manekynovi Nesrovnalovi sa im to nebodaj este aj podari, lebo ten podpori kazdu blbost, len ked sa pri nej moze odfotit a zapozovat pre media. Ten je dokonca za ucelom "prezentacie projektu" (zapozovania pre media) najnovsie doniest, namontovat a znova odmontovat dvadsatmetrovu stanicu na bicykle, len nech to nema z magistratu k fotakom daleko: https://www.bakurier.sk/doprav...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

PS: Este jedna vec. Vsimnite si ako je na, ehm, "vizualizacii" seknute lave trojelove vedenie. Viete preco? Ked ide Google auto po ulici, tak snima viacerymi kamerami a potom sa to pocitacovo zlepi dokopy a nie vzdy to vyjde, najma pri takychto objektoch.

Ta fotka je z Google Maps! Najdite si to, naozaj.

Oni tomu venovali take obrovske usilie, ze sa ani neobtazovali vyjst na ulicu pred vlastnu budovu a cvkanut si zaklad zrkadlovkou, proste si otvorime Street View a kreslime. Totalny amaterizmus. Ako je to potom premyslene technicky a dopravne?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podobnych navrhov este za min. rezimu bolo hned niekolko a boli motivovane iba snahou vylucit hluk spred sidla navrhovatelov. Priklad genialneho bol vylucit vsetku dopravu v useku od konca mosta SNP po Zochovu ulicu, aby prominentni majitelia nobl domov od Domu poctiveho pastiera mali klud. Ked sa ludia zacali burit, navrhli cely ten usek zvrchu zakryt do tunela a hore urobit pesiu trasu pre plebs veducu od nikial nikam atd.
A to ste este asi nevedeli, ze sa malo prepojit Kollarovo namestie durch dole cez Hurbanove kasarne a Dobrovskeho az ku Dvom levom, odlahcit Obchodna tym, ze by sa viedla paralelna trasa cez zahrady domov medzi Heydukovou a Obchodnou (a asi najma cez zahradu poslednej synagogy co im este zostala) a pod.
Zatial ziadny navrh riesenia BA dopravy nebol komplexny v ramci celeho mesta. Uzatvorit usek na jedne ulici ma rovnaky efekt ako upchatie jednej cievy v mozgu. Krv si bud najde inu cestu, tym pretazi ine cievy a situacia sa zopakuje, alebo rovno praskne, jej obsah sa vyleje alebo zacne striekat do okolia a nasleduje prinajmensom kolaps.
Ako keby nestacili aktivity Klubu hemeroidov, co chcu cyklotrasy s prednostou v jazde pomaly uz aj na dialnici...
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava