Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zelená kocka nie je ani po rokoch zelená, stále hľadajú vhodné kvetináče (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja stále nechápem, jak je možné že tu stavbu vôbec povolili. Veď je takmer v dotyku s vedľajšími budovami, absolútne sa tam nehodí, zaberá verejne priestranstvo, ničí priehľad Poštovou ulicou... Katastrofa, keď ju ani nezazelenali, len oblepili reklamami, mali by dostať príkaz na odstránenie stavby a nie, že sa bude čakať na investora, nech niečo urobí až keď sa mu zachce s tým niečo urobiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odporna stavba

A navyse tato budova znicila pekny vyhlad z Postovej na Hodzovo namestie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zburat

V právnom štáte by to šlo dole.... tak ako vedľa Tatra banka, ďalšia odporná stavba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"pri jej stavbe totiž napríklad ilegálne zabral dve tretiny mestského chodníka"
..
"Kolaudácia s drobnými nedostatkami"

Inak ste ok ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto je správna otázka. Ako vôbec mohli skolaudovať objekt ktorý zabral cudzí majetok (chodník)? A MČ Staré Mesto s tým nemá žiadny problém? Mali požadovať zbúranie čiernej stavby.

Pokým samosprávy nebudú dôsledne vyžadovať dodržiavanie predpisov a stav. povolení, dovtedy tu budú čierne stavby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pokial zelena kocka nie je zelena,

tak by kolaudaciu nedostala. Ale je celkom mozne, ze kolaudacna komisia bola farboslepa, alebo oslepena nejakymi fialovymi papierikmi...
Naco nam je stavebny urad, ktory nefunguje? = Chudakov buzeruje koli par centimetrom a bohacom dovoli zastavat chodnik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veď aj pripomína

ropuchu, ale zelená farba tu nepomôže. Možno prekryť to čudo igelitom...? Aspoň do odpálenia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

o jeden

bilboardový drziak v Bratislave viac...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Viete, kto to postavil?

Firma IPR, ktorá má stavať novú Hlavnú železničnú stanicu, a už 15 rokov o nej len fantazíruje.

A my sa vďaka IPR pozeráme na ošťatú poskomunistickú katastrofu vyzdobenú houmlesákmi, a cudzinci sa po vystúpení z vlaku nestačia diviť, kam to došli. Nevedia, či sú v Bangladéži, alebo v Hondurase.

Tak čo sa čudujete tým absurditám pri nejakej omylom postavenej kocke v centre?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sa mi zdá, že IPR taktiež stavala tu budovu na druhej strane Mierka, kde stoja autobusy do Petržalky a neviem či nerekonštruovala i podchod.. A všetky tiety projekty mali niekoľkorov meškanie.. A potom jej zverili tak vyznamný projekt ako je rekonštrukcia predstaničného námestia.. Už vtedy bolo jasné, že to nedopadne dobre.. Tí ludia, čo stoja za IPR musia mať (alebo mali) brutálne kontakty na samosprávu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ano

Ano, IPR robila aj tú budovu vedľa Grassalkovičovho paláca, kde stoja autobusy do Petržalky, a kde dlho blokovala jazdný pruh.
Mimochodom, tá ich budova je možno jediná, ktorá architektúrou zapadne z tých nových do Starého mesta, páči sami. Pravý opak je tá opacha Tatra Banky, oproti prezidentskému palácu.

Každopádne, viem, že minimálne kedysi sa ne niektorých postoch menili ludia v IPR po pár mesiacoch. Nikto tam dlhšie nevydržal. Prečo asi.
A ak má IPR problém dotiahnuť projekt jednej malej budovy v meste, na Železničnú stanicu sa už vôbec nechytá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

takze si to zhrnme

1) nedodrzi plan a nelegalne zaberie chodnik
2) potom slubi ze to bude cele zelene, nic z toho sa nestane
napriek tomu je to zkolaudovane, funkcne a zaraba to.
tatrastan
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

asi tak, a novinarik zo sme o tom informuje akoze najvacsi problem je technicke riesenie osadenia kochlikov na budove.
Neda sa pomoct krajine, ktora je plna kr3t3n0v ktori aj ked maju v ruke moznosti ako nieco zmenit tak ich nevyuziju.
Vid "uspesne" slusne demonstracie o par stoviek nizsie od tejto hnusnej kocky, kde tento druh ludi si zobral za ciel slusnost a nie odstranenie vredu menom smer.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

poriadok v tomto štáte

musí začať robením poriadku s takýmito "zelenými kockami", ktoré protiprávne zaberú 2/3 verejného chodníka, ale pre orgán to sú len "drobné nedostatky" (zrejme odčinené hneď na mieste všimným pre orgán).
Nehoriac o tom, že ten kto toto čudo povolil, bol buď nepríčetný alebo podplatený.
Prichádzam k záveru, že domorodé obyvateľstvo nie je schopné spravovať tento štát. Preto treba zo všetkých úradov vyhádzať "našich ľudí" (každej politickej farby) a túto republiky doslova prenajať draho zaplateným nezávislým odborníkom zo zahraničia aspoň na desať rokov. Inak to tu nikdy nezačne fungovať normálne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja len tak, ze bit treba tam, kde to najviac boli. Keby ta budova nemala najomnikov, tak tam nestoji. Cize hanbu treba robit tym, ktori tam maju prenajate priestory, lebo oni su ti, ktori to tam zivia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dodatočne schválenému

architektonickému "hnoju" "Zelená kocka" nepomôže žiadne zazelenenie akoukoľvek burinou. Pomohlo by len zbúranie a uvedenie prostredia do predchádzajúceho stavu. Aj s ohľadom na obmedzenie pohybu chodcov v súčasnosti !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Celá budova je jeden veľký omyl. Umiestnenie stavby, aj nekvalita prác na nej. Denne som chodil okolo nej a tak som mohol pozorovať časté zmeny dodávateľov (neplatenie faktúr na spôsob Váhostavu?). Z TB vraj mohli niekoľko mesiacov pozorovať stojacu vodu hlbokú niekoľko dm na streche, ktorá časom "zazelenela životom"... Vyhovárať sa na zlý projekt a pôvodného stavebníka nie je na mieste, keďže sú to stále spoločnosti, za kt. je Ing. Igor BALLO! TRANSPROJEKT = INTERMONT = GREEN CUBE = REA Slovakia. To si SME nevie zistiť, alebo je to zámer?! Ako tu už niekto písal, Ballo môže aj za stav hlavnej šťanice v BA. Prístup stavebného úradu, napriek toľkým pochybeniach, sa dá vysvetliť iba jedným spôsobom...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava