SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nesrovnal sa kandidatúrou nezaoberá, vyjadrí sa, keď bude čas (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Tu niečo nesedí.
Ivo sa podľa článku vyjadril, že "sa ešte stále nezaoberá svojou kandidatúrou v tohtoročných komunálnych voľbách".
Tu
https://www.hanusovedni.sk/pro...
však už je pozvánka na diskusný súboj primátorských kandidátov, kde jeho meno jasne je.
Tak já ti nevím, Karle.
 
Hodnoť

Z toho co slubil nesplnil vobec nic

bol to mizerny primator ako vsetci pred nim doteraz
 

Trochu objektivity

Kym doteraz Durkovsky rozpredal co sa dalo, ostatni spravili velke NIC, tak tento primator pohol mesto k lepsiemu. Za tri roky sa toho vela spravit neda (teda len pokazit, ako ukazali v minulosti), ale opravene cesty, podchod na Trnavskom, rozhybanie parkovacej politiky, upratanie pred stanicou, dokoncenie mosta (ako dlho stala stavba a my ani nevime preco?), otvorenie ozatky statutu Hlavneho mesta SR. To ma napadlo len teraz. A aby som nezabudol : zlepsena komuniukacia. Ak by kandidoval, tak moj hlas ma urcite. Prvy primator mesta, ktory ZACAL nieco robit
 

.

Opravené cesty - ako každý primátor (aj Ftáčnik v roku 2014) opravuje cesty pred voľbami. Predtým opravoval iba prieťahy štátnych a regionálnych ciest z tých peňazí, čo štát a župa pustili.
Podchod na Trnavskom mýte opravuje súkromník, nie mesto. Mesto pri tom nedokáže ani zabezpečiť poriadne pešie trasy, nieto celú rekonštrukciu.
Rozhýbanie parkovacej politiky - čo sa rozhýbalo? Nepohlo sa zhola nič, okrem Karlovky, ktorá si vlastnú parkovaciu politiku urobila sama.
Upratanie pred stanicou - Nesrovnal v čase poslancovania vyhlasoval, že zmluvu, ktorú mesto uzavrelo na prestavbu predstaničného priestoru, treba vypovedať. Keď sa dostal k veslu, prehodil výhybku, že netreba, stačí počkať na jej vypršanie. Potiaľto by to bolo ešte OK, prestavba na Ballov spôsob bola nezmysel. Ale keď zmluva začiatkom vlaňajšieho roku vypršala, predpokladal som, že mesto príde s návrhmi, ako si ten priestor predstavuje. Dodnes nepredložilo nič. Zdá sa, že má predstavy len o tom, čo sa nemá robiť, ale žiadnu ideu, čo by sa tam urobiť malo.
Dokončenie mosta - za cenu právneho triku, ktorým sa preklasifikovali nedokončené prvky na reklamácie...
Otvorenie otázky štatútu hlavného mesta - štatút chcú otvárať poslanci, primátor sa tomu bráni.
Zlepšená komunikácia: za Ftáčnika bol každý mesiac prijímací deň primátora a konali sa verejné prezentácie dôležitých stavieb a dokumentov. Za Nesrovnala bol prijímací deň raz, nekomunikuje takmer vôbec (okrem novín), dokonca aj poslanci sa svojho času sťažovali, že sa k nemu nevedia dostať. Verejné prezentácie boli tuším dve - generel dopravy a EIA pre ASMN. V rebríčku otvorenosti slovenských miest bola Bratislava na konci Ftáčnikovho obdobia štvrtá, po dvoch rokoch pod Nesrovnalom padla na 17. miesto...
Toľko k "úspechom" I.N.Všadesavyfotila.
 

Aha

koľko km opreavili primátori predtým a koľko teraz?
Podchod - prečo to tak nevyriešili ostatní primátori? (napríklad pri výstavbne OC Centrál, kedy toto OC mohlo byť prepjené?)
Parkovacia politika - ktorý primátor vypracoval PP? (poslanci sa ale hrajú na svojom piesočku)
Stanica - viete, že je to objekt železníc a viete kto tam podpísal zmluvu. Jej predčasné zrušenie by nás stálo veľa. Keď čakala stanica 20 rokov 1 rok je nič. Budovať priestor pred stanicou - záleží na železniciach kedy sa dohodne na oprave stanice
Most za Ftáčnika stál a na Štúrovej rástli paradajky
Štatút HM - krtoí poslanci ho tak vehementne presadzujú?
Komunikácia - sory, ale v 21 storočí sú dni otvorených dverí niečo podobné, ako dymové signály Siuxov. Bratislava je stále mladé mesto s mladými ľuďmi - komunikáciu treba prispôsobiť, čo IN spravil
Skúste teda čo konkrétne tu spravil Ftáčnik (tých neschopákov predtým a arcilumpa Durkovského nespomínajte)
 

rebríček najhorší vedie A. Ďurkovský

S tými primátormi to máš za jedno, ako by ich jedna mater mala. Ale doposiaľ najhorší bol Andrej Ďurkovský ((koalícia KDH, ANO, DS, SZS, DÚ) a (koalícia KDH, SDKÚ-DS).
Snáď sa aj na tú zlodejskú straku už varí voda v pekle. Ten tu rozkradol všetko čo sa dalo.

Zatiaľ predstavené mená kandidátov na primátora nedávajú veľkú šancu na zásadnú zmenu, uvidíme kto napokon vyhrá. Schopného menežéra tam nevidím, a práve tým by mal byť budúci primátor.
 

Súhlasím

Žiaľ, ale manažér v politike neobstojí, lebo manažér pri svojej práci rozmýšľa a koná. Toto politici nevedia a ich hlavným cieľom je udržať sa v poslaneckom (vládnom...) kresle. Preto radšej nič neodsúhlasia (osvetlenie, parkovacia politika), lebo potom vyzerajú zaujímavo pred voličmi.
Myslím, že Mika je vcelku schopný. A aj starosta ZB. Ale ten neviem či chápe problém Bratislavy. Zvládnuť ZB je jednoduchšie ako mesto.
Bratislava potrebuje ako prvé nový zákon o Hlavnom meste Slovenska a normálne financovanie
 

.

Koľko km - nemienim rátať, spýtaj sa uja Googla. Len som napísal, že každý politik pred voľbami dokončuje. Napríklad Ftáčnik tak rýchlo opravil električkovú trať na hlavnú stanicu, ktorá predtým takmer tri roky nefungovala, narýchlo otváral-neotváral-otváral modernizovanú trať v Dúbravke a predĺženie trolejbusu o pár metrov v Ružovej doline. Nesrovnal nič nezačal, nič nemôže otvárať, tak mu nezostáva iné, len opravovať cesty - preto prirodzene opraví viac, než opravil Ftáčnik.
Podchod - že by preto, že žiadny developer záujem nemal?
Parkovaciu politiku vypracovali za Ftáčnika. Poslanci mu ju zhodili zo stola rovnako ako Nesrovnalovi.
Stanica - písal som o predstaničnom priestore, nie o stanici. A nepísal som, že sa malo deň po vypršaní zmluvy s mestom ísť do územného konania s novým projektom, ale nejaké návrhy mesto malo pripravovať už dávno pred vypršaním zmluvy, pretože azda všetkým okrem hovorkyne developera bolo jasné, že megalomanská stavba sa nezrealizuje. Mesto ale nepripravilo zhola nič.
Most - áno, bez diskusie. Za Ftáčnika stavba meškala a za Nesrovnala napriek jeho komisii, ktorú na to zriadil, sa nepodarilo most dokončiť riadne, tak ho dokončili aspoň papierovo.
Štatút - Nesrovnal chcel v štatúte zmeniť len to, čo sa týkalo parkovacej politiky. Poslanci ho chceli prekopať viac a zmeniť napr. finančné zvýhodnenie malých mestských častí.
Komunikácia - napíšte, čo konkrétne IN spravil. Lebo ja som žiadnu zmysluplnú komunikáciu nezaznamenal. Za komunikáciu nepovažujem ani facebookové či twitterové odkazy, ani kaleráby v novinových článkoch - to je "komunikácia" len jednostranná.
Ftáčnik - nehodnotím Ftáčnika, hodnotím Nesrovnala a nebudem odbočovať od témy.
 

Oprava

... spýtajTE sa uja Googla. Ospravedlňujem sa, prehliadol som, že mi vykáte.
 
Hodnoť

Výstavba obchvatu, kto opraví cesty?

Keďže je článok o rekonštrukcii ciest v Bratislave zamknutý, spýtam sa tu. V rámci výstavby bratislavského obchvatu sa zváža všetko kamenivo z kameňolomu na Devískej ceste. Nedávno to začali zvážať, dnes som sttretla min. 4 plné nákladiaky.

Keďže je jasné že po výstavbe obchvatu bude Devínska cesta v úseku kameňolom-KV, ale aj v meste na úseku kde budú jazdiť zničená, otázka na komunálnikov znie ako majú poriešené nároky na obnovu týchto ciest (či od staviteľa PPP alebo od štátu)?! Alebo to budeme sanovať z vrecák Bratislavčanov?
 
Hodnoť

Dosť bolo ŠMEJDOV !

Čo s týmto šmejdom, agentom najhorších developerov=ruinovačov krásy Bratislavy ?
Už snáď stačilo.
Alebo, bratislavčania, za to "nič" od ivovšetkozrovnala, chcete ešte ďalšie zvýšenie daní z nehnuteľnosti a k tomu aj spoplatnenie parkovania v meste ?
Alebo nejaké ďalšie "PKO" (majetok mesta) "odpredaný" developerovi za 1 EURo a k tomu možnosť zdevastovať celé dunajské nábrežie a promenádu ?
Lebo ivovšetkozrovnal to aj s Katarínou Augustinič určite DÁ aj NABUDÚCE !
Voľte ho a "tešte"sa !
 
Hodnoť

zvoleny za jedinym ucelom

aby dal zburat PKO, vsetko ostatne iba na oklamanie nepriatela. Nech uvedie, kto mu finacoval tie tony billbordov s tymi velkolepymi heslami a kampan pred 4 rokmi. Ja som ho nikdy nevolil a ani vo sne ho volit nebudem.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava