SME
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesco na Kamennom námestí je na predaj (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Cokolvek odtial vyzenie otravnych, vecne naloganych a smradlavych bezdomovcov a socky, bude dobre.
 

Symbolika,podobna novinam Sme!!!!!

Upadok,vdaka neschopakom,ci uz kseftari,alebo pisalkovia bulvaru.Povazlivy obraz rozpadu obchodnych,politickych,socialnych systemov.Nekonecna korupcia a myslienkova masturbacia bulvaru.Zostava asi len strngacka.
 

 

To nebolo k clanku, ze?
 
Hodnoť

Tesco upada...

Som pravidelnym zakazniom, ale idu dole vodou...ovela menej tovaru ako v minulosti, mensie zlavy a casta nedostupnost tovaru...uz aj v tych vypredajovych regaloch na ovocie ci maso okresali zlavy...davat 10% dole z ceny niecoho, co konci na druhy den je trapne...
 

 

Tesco na Kamennom námestí je ešte pomerne dobre zásobované, je aj docela dobre navštevované. Vážne si neviem redstaviť čo iné tam dať. Ďalšiu administratívnu alebo bytovú budovu, aby to bolo rentabilné.

Developer nie je charita, mám obavu o budúcnosť Kamenného námestia, terajšie Tesco tam aspoň generuje nejakých návštevníkov a turistov. Centrum mesta aj tak upadá vďaka megalomanským nákupným centrám, ak to takto pôjde ďalej bude úplne prázdne.
 
Hodnoť

 

Na dalsom parkovisku ma vyrast budova ? No skvele .. po kolarku dalsi klinec do normality .. aj viac tam nastavajte tych budov .. malo je ich
 
Hodnoť

 

Tak snad konecne spolu s novou vystavbou aj zapnu semafory, nech sa zbavime kolon.
 

 

Zbavime kolon? Ked sa pustia semafory, tak aut tam bude viac a chodci, ktorych je tam viac ako vodicov, budu stale zdrziavani. Terajsi stav je podstatne lepsi ako bol so zapnutymi semaformi. Kto chce chodit do uplneho centra autom, musi pocitat s tym, ze cesta nebude plynula a bude stat kazdu chvilu.
 

 

Ano, zbavime kolon. Kolony na Kamennom namesti sposobuju nediaciplinovani chodci porusujuci zakon, ktory hovori jasne, ze maju prechadzat v skupinkach. Ak by isli semafory, tak by sa to nestavalo. Chodcov je tam mozno viac, ako vodicov, ale “dlzka” chodca je ako asi sam uznas ina ako dlzka auta. Byvam tam a nevidim dovod preco mam byt ako obyvatel na tom horsie ako niekto z Race, Dunajskej Luznej alebo Presova, ktory tam ide predavat hranolky do McDonaldu.
 

 

Ja zase nevidim dovod preco ma 30 chodcov stat na prechode a cakat kym prejde 5 aut a potom dlho ziadne. V tomto sa nezhodneme, chapem ze ludia co tam byvaju by radi boli doma co najrychlejsie, ale co potom maju hovorit ludia co byvaju v pesej zone? Ti casto auto ani mat nemozu. Byvanie v centre jednoducho vzdy okrem vyhod ma aj nevyhody a jednou z nich je pomalsie cestovanie vlastnym autom a vacsinou aj parkovanie, to plati vo vsetkych vacsich mestach.
 

 

No lebo to hovori zakon...? To ako prve. Druhe je nejaka ohladuplnost mimo zakona. Ked vychadzas autom z Dunajskej a potrebujes ist na Gorkeho, tieto prechody kde maju chodci pocit absolutnej prednosti so vychutnas dokonca 2x, co spolu robi 6 prechodov. Realne potrebujes prejst 10metrov. A ides to 20minut. Legalne sa da otocit az pri Dvoch levoch. Ludia byvajuci v pesej zone maju samozrejme odjakziva rezidentske karty na vjazd do pesej zony, a ak maju vo dvore miesto na auto, moze tam pokojne parkovat. Na parkovanie sa nestazujem. Platim si vyhradene miesto na ulici a 2x v podzemnej garazi. Zial, na tej ulici mi tam stale parkuju ti chodci ktori raz za cas z tej Race/Dunajskej Luznej/Presova pridu autom a rovnako ako nerespektuju zakon co sa tyka prechadzania cez cestu, tak nerespektuju ani nejake sukromne vlastnictvo. Dve eura za pol hodinu na parkovisku platit nebudu, lebo je to ich polhodinova mzda. A este maju keicht potom povedat co mi vadi, ved boli len pol hodinu, to mozem pockat... takze uz automaticky odtahovka a pekne 100eur odtah a 50 pokuta.
 

 

V centre mesta majú mať prednosť cghodci, potom MHD a až v poslednom rade autá. Centrum mesta je dobre dostupné MHD, ak ti vadí čakaniew pred prechodom, choď MHDčkou.

Ja len dúfam že nový primátor a vedenie budú mať aj nejakú víziu s Nám. SNP a konečne po 20 rokoch kecov začnú s revitalizáciou Nám. SNP na pešiu zónu. To asfaltové parkovisko v centre mesta nás radí medzi zaostalé krajiny, kde autá hrajú prím. Centrum mesta treba vrátiť ľuďom, pozrite si Hviezdoslavovo nám. ako to tam žije.
 

 

Nastastie doba tychto ekoteroristov pomaly konci. V Cechach kde su (ako zial vzdy) popredu uz rusia nezmyselne cyklopiktogramy a celkov tieto zdruzenia zacinaju ignorovat. Rovnako lutuju “zkoudnovanie dopravy”, kde kvoli tomu uhynuli centra mensich miest.
Nerozumiem, preco by na ceste (ktora je aj ked v meste) mali mat prednost chodci. Chodniky su zrovna na SNP siroke az az. Rozdiel medzi mnou a Tebou je, ze chces niekomu nieco zakazovat a zaroven prikazovat. Ja Ta o slobodu neoberam. Naopak, len vyzyvam k vzajomnej tolerancii. A ze sa to da aj ked krizovatku co do cloveko- a auto-prejdeni vynasobis tisicmi, tak to si mozes pozriet (namatkou) tu:
https://m.youtube.com/watch?v=...
 

 

čeněk-na tento link opakovane upozorňuješ. Máš aj nejaký iný, alebo si sa zacyklil? A porovnávať Bratislavu s japonským mestom chce asi veľkú dávku predstavivosti.
 

 

Mne sa osobne ta krizovatka paci, a link som este nikdy nezopakoval. Skus sa kludne pozriet do historie a uvidis sam. S cim by som mal podla Teba porovnat maly prechod pre chodcov v Bratislave, o ktorom sa tu tvrdi, ze zapnutie semaforov sposobi kolaps, ak nie s najrusnejsim krizenim chodcov a aut na svete, kde ziadny kolaps nie je, aby som dokazal, ze maly prechod by predsa len tie semafory mohli optimalizovat?
To mi skor pride ze porovnavat “kopcovite” namestie SNP S historiciym Hviezdkom je slusne povedane naivne.
No a este k starostovi (Stareho mesta). Ten je nastastie voleny obyvatelmi (v tomto pripade Stareho mesta). Co ma okrem ineho za ciel aby ludia z Rovinky/Dunajskej Luznej/Presova nemohli mat ziaden tlak na to, ci bude alebo nebude (v Starom meste) zapnuty semafor, alebo niekde pesia zona.
Rovnako, ako ja nemam moznost (a ani ambiciu) politicky tlacit na obchvat Presova.
 

...

...chodím tade dosť často a určite mi nevadí zastaviť pred semaforom o ktorom tu bluznis a určite by to bolo horšie keby bol zapnutý...jja si uvedomujem,že idem cez centrum mesta a počítam s tim,že sa tam musím zákonite zdrzat-lebo centrum,viac ľudí,atď. a to tvoje "okomentovanie" ciklistov a porovnanie s Českom ani nestojí za komentár,pretože si si to zjavne vymyslel...predpokladám,že si na ňom naposledy sedel v puberte...
 

 

Nechapem, ze v dobe googlu zo seba urobis somara na pockanie.
Tak nech sa paci, nieco z Prahy:
https://praha.idnes.cz/na-kamp...
Potom dalej:
https://www.lidovky.cz/praha-1...
Alebo:
https://www.irozhlas.cz/zpravy...
Mne vobec nevadi ZASTAVIT pred semaforom. Akymkolvek. Mne pred nim vadi stat niekolko minut, podobni ignoranti ako Ty nie su schopni dodrzat zakon a chovat sa ludsky. To je cele.
 

Hviezdoslavovo námestie

Hviezdoslavovo námestie som prirovnala k Nám. SNP že by si zaslúžilo rekonštrukciu takého významu a najmä využitia, t.j. vytlačiť z námestia autá (alebo vybudovať podzemné garíže pod námestím) a na povrchu dať priestor ľuďom, pešej zóne so zeleňou a príslušntvom (prevádzky vhodníé do centra mesta, kvalitný mobilár a kvalitná dlažba). Samozrejme električkové koľaje na námestí nechať. Hneď by centrum mesta ožilo.

Semafóry zapnúť? V žiadnom prípade nie, ide o centrum mesta, nie je to žiadna výpadovka. Bezpečnosť chodcov musí byť na prvom mieste a tam sa ich pohybuje kvantum.

PS: Čo sa týka Japonska, niekto tu ten link dal, nick si nepamätám, ak si to nebol ty sorry, ale aj tak porovnávať SK vs JP je ako Potemkinova dedina vs NYC.
 

 

K otazke pesej zony sa neviem vyjadrit, pretoze je mi ukradnuta. Ta ulica je uz pre auta aj tak nepouzitelna, obchody tam nie su, kvalita celeho priestoru je nula. Neviem, naco by som tam chodil. Nemam pocit, ze centrum sa potrebuje rozsirovat, najma ak vyrastie nove centrum mesta na Mlynskych Nivach, ktore svojou obsluznostou, urovnou, parkovanim, cistotou, cimkolek prevysia SNP. Akakolvek nehistoricka cast stareho mesta prestne byt zaujimava, takze podla mna je to skoda financii. Ale ak by k tomu bolo miestne referendum, asi by som nepovedal, ze to chcem, ale ani proti tomu aktivne nebrojil.
Hovoris, ze to nie je ziadna vypadovka. No, ono to paradoxne ako vypadovka na Prahu projektovane bolo, comu zodpoveda aj priprava semaforov. Ale to je iny pribeh, vobec nie som za zrusenie tej parmetrovej pesej zony na SNP pri McDonalde.
Co sa tyka bezpecnosti chodcov, semafory by im ju paradoxne poskytli vacsiu. Ale to je uz dopravna psychologia, a do tej asi zabrdat nechceme.
Pri porovnavani Japonska v SVK s Tebou suhlasim, ze je to Potemkinova dedina. Japonci ctia pravidla a neskacu pred auta...
 

 

na zapade je v historickom centre casto omnoho viac aut ako u nas. i pesie zony su plne aut. a zije to tam v centrach omnoho viac ako na slovensku.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava