SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Snívanie o metre ťažko poškodilo rozvoj MHD, myslí si Lehotský (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

o metre svata pravda...

svata pravda... pologramotni megalomani tu zakopali katastrofu aku mame snivanim o megalomanskych tupinach zo 70tych rokov... typu metro...
nosny system musi vychadzat nie zo snov pologramotnych hlupakov mimo realitu, ale v prvom rade z reality a moznosti... mesto do 1 miliona obyvatelov je orientacne na hrane toho ci vyuzije alebo nevyuzije metro, ale treba brat do uvahy aj hustotu a koncentraciu obyvatelstva a pracovnych miest a ta v BA nie je prave velmi koncentrovana, ale skorej rozptylena... co ma aj vyhody aj nevyhody... a svedci nie pre metrov...
a samozrejme uplne najdolezitejsie je pozriet na to co tu mame postavene, a kolko mame zdrojov a tu je to uplne jasne, mame aku-taku elektrickovu siet, a zdroje mizerne, s vyhliadkou mizernou...
 

 

Píšeš samé nezmysly a trepeš dve na tri. Presne ako ten hudobník. Obaja čistí tragédi, anonym na diskusii a nejaký muzikant sa vyjadrujú k doprave a metru.
 

Tiež si myslím

že pán mimo reality, stačí pozrieť 3 a 8 odpoveď. Električka nikdy nemôže byť nosná časť dopravy v takom rozťahanom meste ako Bratislava. Z DNV do Rače, Ružinova alebo Biskupíc dám autom rýchlejšie a komfortnejšie ako MHD aj v bežný deň. Tzv. ľahké metrá alebo VAL sú omnoho menších mestách ako BA. To nedokážu postaviť a nie že sa to neoplatí, ministerstvo dopravy nie je schopné ani urobiť plány nejakého projektu bez chýb nieto ho ešte zrealizovať. Väčšina ľudí je dosadená stranícky alebo rodinný príslušníci, tak či tak neschopáci čo vedia robiť akurát tabuľky v Exel, aj tie možno robia asistenti. Tak ako teraz Macejkovej dcérenka.
 

 

Presne tak.
Dodám ešte bezkolíznosť metra s ostatnými módmi dopravy ako významnú výhodu.
 

 

jasne...
ja som videl metro ktore chodi "kolizne"
a elektricku ktora bezkolizne...
ale vsetci su tu vacsi odbornici.,.
 

 

Veď hovorím, že trepeš len dve na tri. So svojimi múdrosťami chrobáka truhlíka môžeš oblbovať akurát kamošov v krčme u vás na dedine.
Z definície metro je bezkolízny koľajový dopravný systém.
 

 

keby to trapne individuum aspon zadrelo definiciu metra, dalo by sa o tom diskutovat:))
najdolezitejsie pre trapnych ludi co nic nemaju, ani to metro ani poriadnu elektricku je definovat, basnit, klasifikovat... miesto toho nieco robit...
elektricka moze ist plne bezkolizne...
a su prevadzky "metra" kde metro ide vcasti trasy ulicou a stoji na semaforoch...
ale ked niekoho trapia tupe trapne klasifikacie a definicie... ale ani tu definiciu neda...
 

 

bezkoliznost je definicia metra?
no, potom staci pripajat bezkolizne radialy elektricky a bude to:))
 

 

Nie je to "definícia metra", je to jeden z definotorických atribútov dopravného systému, ktorý nazývame metro.
Normálni ľudia, zvlášť v odborných diskusiách, používajú zavedenú terminológiu, aby si vôbec porozumeli.
Hlupáci, naopak, všetko spochybňujú, chytajú sa do argumentačných pascí a nikto im nerozumie. Ako tebe.
 

 

ano, terminologia je v SR to klucove...
inde robia a netaraju... robia dopravne systemy z toho comaju, na com maju, a s coho maju...
 

 

To, že od revolúcie v 1989 sa okrem vybudovania pár kilometrov trolejbusových liniek a polovičného predĺženia električky do Petržalky (aj to vďaka EÚ) žiadny rozvoj v MHD BA nerobil, nie je záležitosť ani terminológie, ani nevýhodnosti metra. Je to vizitka série diletantov vo vedení mesta (Kresánek, Moravčík, Ďurkovský, Nesrovnal), ktorých primárnym cieľom bolo uspokojiť svojich majiteľov čo najrýchlejším spôsobom.
A to je už posledný komentár odo mňa na teba; píš si, koľko chceš.
 

 

lahke metro??
a aky je rozdiel medzi elektrickou a lahkym metrom:))
zasnem nad touto tupotou slovakov...
metro je tazky vlak ktory chodi v meste, dokonca nemusi ani nevyhnutne podzemou...
lahke kolajove vozidlo je napr. elektricka...
lahke metro, to je presne elektricka...
slovaci maju zalubu v klasifikovani a zamotavani sa...
nemci v tom maju jasno...
elekricka je ulicnyvlak... strassenbahn...
naozaj pisat ze pre BA je lahke metro a nie elektricka, pritom elektricka prototyp lahkeho vlaku je trapnosmiesne a ukazuje erudovanost odbornikov:))
presne, pre BA je lahke metro = rychloelektricka...
je nacase zacat budovat rychlodrazne useky k aktualnej sieti! cim skor!
novy system je utopia..
 

 

Načo sa vyjadruješ k veciam, ktorým absolútne nerozumieš? Máš brutálny hokej v základných definíciách ako je metro a ľahké metro (light rail).
Urob svetu láskavosť a najprv si niečo doštuduj o problematike a potom vypisuj svoje múdrosti.
 

 

je to uz trapne tolko pisat a nic nepovedat...
 

 

Neboj sa, s tebou som skončil.
S hlupákmi škoda strácať čas.
 

 

strasne, bola to diskusia plna argumentov, bude mi chybat:)
 

to fresh new

Odporúčam pohľad na jeden konkrétny systém ľahkého metra (Madrid)
http://www.wikiwand.com/en/Met...
Z textu jasne vyplýva, že light rail a tram je to isté
 

vážený pán Fresh New

Zvozite oboch pod čiernu zem, a nepouzijete ziaden argument.
Debata hodná anonymity v diskusií. :-))
 

 

Uvádzal som ich už mnohokrát v diskusiách; fakt sa mi ich už nechce znovu a znovu opakovať. :)
 

 

dost trapne... smiesne aubohe...a hlavne pisat nic nehovoriace tupiny sa chce:))
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava