SME
Streda, 26. február, 2020 | Meniny má Viktor

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako vyzerá bratislavský nadjazd, ktorý končí v poli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Investor ma sice pravdu zeby sa presmerovalo cez tu cestu kopu aut, ale na druhej strane si vobec neuvedomuje ze vdaka tomu by bol pristupny pre dalsich x tisic zakaznikov? Teraz tam idu ludia len cielene, keby bol po ceste domov tak ovela viac ludi by prilakal.
Ale tak je to jeho vec.
 
Hodnoť

 

tak developer mal plan, ze pomoze? a sakra, to tu este nebolo
ja som si myslel, ze vsetky tie niekolkorocne cavyky, ako EIA, dopravne studia a tona inych papierov prave toto riesia a investora ZAVIAZU jasne dohodnutymi pravidlami
podobne asi vznikali tie budovy okolo Hornbachu, kde sa parkuje zasadne na chodnikoch a asi nikto nepredpokladal, ze do tych budov bude niekto chodit do prace
Magistrat odjakziva smrdel
 

 

vlastne moze to byt aj trochu naopak, sudruhovia developeri zatuzili konecne dorobit planovane prepojenie do Vrakune, kedze cely Pharos je akosi poloprazdny, akurat ze su tak podnikavi, ze to radsej nechaju zaplatit magistratu
 

 

Presne dnes som tam premyslal, ze niekomu treba zobrat obciansky za to .. tusim tam ani nie su, alebo minimalne, podzemne garaze. Kurnik .. vybuduje sa obrovske centrum, nakupne a administrativne, na okraji mesta pri dialnici , kde neexistuje ziadna doprava, mozno omylom nejaky bus tam zabludi, teda je predpoklad, ze sa tam bude hrnut auto za autom .. a parkovacie miesta nic.
 
Hodnoť

nedal Fico Sirokemu 40 milionov ?

dal.

Ten jednoducho nechal postavit dialnicu zivnostnikmi, potom im nezaplatil a nechal firmu akoze skrachovat. A Ficko hned utekal s nasimi peniazmi "pomahat". Nie zivnostnikom, Sirokemu. 40 milionov mu dal. Ako vidno Siroky ma obrovske majetky. A nejake dopravne spojenie mu je uradnute. Dokedy budu ludia volit zlodejov, tak to takto bude vyzerat.

J&T, Vahostav, Kmotrik, Poor.
To su dnes ti ktori ovladaju stat, Fico je iba ich figurka ktoru drzia za gule.
 
Hodnoť

 

Vybudovanie paralelnej cesty bolo sucasnou udelenia stavebneho povolenia. Stavebnik prislubil, nedodrzal, mesto utrelo pysk, nic sa nedeje, karavana ide dalej. Aspon tolko by ste smetiari mohli zapatrat v tom. Ako novinari stojite za prd.
 

 

nie je prostitutka ako prostitutka
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

Mozno keby si bol schopny rozkliknut odkaz na druhy clanok k teme, tak by si zistil, ze tema je rozpracovana trochu podrobnejsie: https://ekonomika.sme.sk/c/207...
 
Hodnoť

 

Ked videl široký ze Vahostav ide k vode...tak si povedal ked uz..tak uz....bwton uctoval na sialnicu...ale isiel na Pharos, robotnici akože na dialnici...ale robili na Pharose. Vahostav potom čau..a Pharos robi zisky nakoľko ho účtovne postavil taak lacno
 
Hodnoť

 

Takže oni by postavili cestu a po tej ceste by chodilo veľa áut?! Škandál!
Musí nám stačiť kopec so zábradlím.
 
Hodnoť

hahá

že vraj "Slovenskí oligarchovia chceli pomôcť, cesta nakoniec končí v poli"

to je prvý apríl?

to je čistý hoax predsa.... je to v zlej rubrike....

že vás hanba neplieska....

od samej pomoci sa isli potrhať...
 
Hodnoť

 

nadjazd sa urcite nedal postavit bez ucasti mesta a zeleznic. clanok vynechal stanovisko tychto subjektov, ci ich developer oslovil, ci predlozil projekt, stavebne povolenie na nadjazd, atd atd. naco taky nedokonceny clanok?
 
Hodnoť

 

Investor nebol ochotny postavit ziaden nadjazd, odmietal postavit aj ten nasyp, ktory tu SME prinasa na fotkach. Za tym ze ho vobec postavili, su desiatky hodin rokovani (hadania sa) s magistratom, kde ich k tomu doslova dotlacilo mesto. Investor sa nakoniec zaviazal postavit aj zvysok mosta, ale az v neskorsej etape vystavby Pharosu, teda rozumej nie v tomto storoci...
 


Najčítanejšie na SME Bratislava