Vidím to tak že mestskí zasranci budú dovtedy ***** chodcov kým všetci neprejdú do áut a potom toto mesto pôjde do kolien. Ale je to asi zámer, inak by takéto debility neschvalovali.
Hej, metro nemaju, kolaj by sa im tazko asi tahali, tak radsej furu betonu, becherovka popritom, hlavne nech to stoji za to, aby to opat nejaky statik ne.....l
no coz. budeme chodit na bicykloch zarovno s autami. soferi sa urcite potesia ked sa pred nich postavime na krizovatke dvaja-traja a oni budu musiet poslusne cakat, az sa na zelenu rozbehneme.
tento automobilovy fetis je chory. len sedlak jazdi po metropole autom ked nemusi. aha, zabudol som, Bratislava nie je metropola. je to len vacsie mnozstvo sedlakov na jednom mieste.
nežije ani jeden sedliak, všetci ste ohľaduplný a vysokoškolsky vzdelaný občania. Samozrejme všetci jazdite MHD alebo bicyklami. Kde bývaš že obyvateľov Bratislavy nazývaš sedliakmi?
Byvam v Bratislave a neprestavam byt prekvapeny z toho, kolko ludi je tu sice ohladuplnych a vysokoskolsky vzdelanych a napriek tomu stale si vsade potrebuju vozit zadky autom. Lebo auto je status. Auto je modla. Bez auta si nikto. Sedlacina.
Hovorim o ludoch, ktori jazdia autom vsade. Aj tam, kde je dobre spojenie MHD ci na bicykli. Ano, mnohe trasy su z pohladu hromadnej dopravy zle realizovane. Ale o tom nehovorim.
Mimochodom, uz ste napisali svojmu poslancovi, ze cesta 21kou z DNV je zla a treba to zmenit? Ja som minule pisal, ze mame rozkopany chodnik a na druhy den ho prisli opravit. Vyskusajte to. Ma to vacsi efekt ako diskutovanie na SME.
Ak ma niekto radost zo soferovania, proti gustu ziaden disputat. Pre niekoho to moze byt taka rozkos ako sex. Ale ak si niekto tu radost zo soferovania hlada v bratislavskych uliciach, tak to je ako keby ten sex isiel hladat do kravina.
Ti blavaci musia byt strasne padnuti na hlavu, ked si cez zjavne a nepoprieratelne vyhody MHD a bycikla stale vyberaju povacsine len to drahe a neprakticke auto (vratane mna ;)).
Ano, vela ludi je padnutych na hlavu, ked si pozries, ake keketiny su masovo popularne alebo koho ludia vacsinou volia.
Chvalabohu sa mi uz podarilo par znamym ukazat, ze ked idu do mesta MHDckou alebo taxikom, tak su tam rychlejsie, nemusia riesit parkovanie a este si mozeme dat pivo :-)
žijeme v štáte, kde sa cestovanie autom (najlepšie 1 osoba na vozidlo), považuje stále za dôležitý spoločenský status, preto cyklisti a chodci musia ťahať za kratší koniec... stavebník nevyhovie všetkým, ani ak by sa rozkrájal.
toto dost nechapem... byvat v nejakom satelite, kazde rano vstavat min o hodinu skor, rozviest dzeci do skolok a skol, ist do roboty, potom zasa v opacnom slede toto absolvovat... a cakat ze sa to raz zmeni... alebo sa s tym proste zmierit... ale hlavne ze mam dom a firemneho Passata... neviem, pride mi to chore. Do centra cez tyzden autom len v absolutne najnutnejsich pripadoch. V robote som bol autom asi 3x za rok a pol... :)
Vies, my co aj byvame v Starom meste a aj pracujeme v Starom meste (a mame to autom pri dobrych semaforoch 5 minut), aj tak musime chodit tym firemnym passatom do prace, lebo keby tam bolo dlho parkovacie miesto prazdne, este by sa niekto zacal pytat, ze naco je vlastne tomu Vadimovi ten jeho firemny passat aj s vyhradenym parkovacim miestom a ci ho radsej nedame Irenke tuto z Alzbetinho dvora ;). Asi by sa to nestalo, ale naco provokovat. Okrem toho, autom cez den vybavim dalsie 2-3 veci, ktore by mi MHD trvali polovicu pracovneho casu...
bangbung