SME
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Električkovú trať v Karlovej Vsi chcú začať modernizovať v apríli (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

opäť štátne peniaze pre blavu! a stále dokola! jedného dňa zvyšok Slovenska povstane ale potom už bude neskoro!! A že prečo nemáme radi blavu! Hnus!
 

KOMPLEXY ?

Ty si pekny kus vola
 

 

hej hej... 67 milionov to je asi cena 2km dialnice... ale inak ide vsetko do Bratislavy...
 

pre Blavu?

A čo každoročná dotácia 90 miliónov do súkromnej spoločnosti v Prievidzi, ktorá sa tvári že ťaží hnedé uhlie, a to ani poriadne nehorí? Oproti tomu je 6,7 milióna, ktoré idú zo štátneho na modernizáciu električky iba taká kvapka v mori. Ale niekto si splnil plán, kopnúť si do Bratislavy za každú cenu.
 

 

sedem hlav a vsetky zalude
 
Hodnoť

 

V rámci rekonštrukcie sa osadia ďalšie zbytočné stĺpy na el. vedenie, alebo sa využije ich zavesenie na jestvujúce stĺpy VO ako je to doposiaľ? Pretože v poslednom období mám pocit, že naši projektanti trpia na stĺpovú úchylku. Čím viac zbytočného železa v meste, tým lepšie, chce to psychiatra.

Stačí si spomenúť ako dopadla rekonštrukcia na Trenčianskej ulici, alebo na Obchodnej, kde bolo kedysi el.vedenie zavesené na budovy, teraz tam stĺpy zavadzajú chodcom, hoci ide o pešiu zónu.

https://www.google.sk/url?sa=i...
 

 

Podobne v dubravke, namiesto lamp postavili nove stlpy. A samozrejme na zastavkach su stlpy v chodniku a nie na opacnej strane trate, kde je iba zeleny pas.
 

nové zbytočné stĺpy

Veď vravím, tie zbytočné stĺpy sú úplná úchylka. Len nechápem čo robí hlavný projektant a kontrola zo strany mesta, prečo nekontroluje tieto zbytočné výdavky. Sme také bohatí?
 
Hodnoť

 

15 mesiacov = Slovenska neschopnost. Vieden rekonstruovala cca. rovnaky usek metra (U4) v horsich podmienkach (mimourovnovo) s rekostrukciou historickych stanic. Trvalo im to 4 mesiace.
 

 

15 mesiac na rekonštrukciu už jestvujúcej trate zaujalo aj mňa, asi v tom majú zarátané prestávky na pivo. Našim úradom zjavne naťahovanie termínov nevadí ani znepríjemnenie cestovania pre ľudí v mhd.
 
Hodnoť

 

pre precitani si clanku sumarizujúceho vyhody a nevyhody je o take nemastne neslane...

Stlpy nabuchali aj v dubravke, kde boli spagaty povodne na osvetleni pri ceste...nevadi, sak naco setrit, postavme tretie a stvrte stlporadie

15 mesiacov...a to je len plan, predpokladam, ze sa to pretiahne minimalne o 1 az 3 mesiace (skor minimalne 3)...ocakavam dopravny kolaps v Karlovke, neviem si celkom predstavit to kvantum ludi narvate uz v teraz preplnenej ceste v rannej a poobednej spicke, na vykrytie vypadku elektriciek, ktore chodia v spicke kazde 2-3 minuty, si vie niekto predstavit autobusy? Pocas minimalne 16-18 mesiacov?

Preferencia elektriciek: ak to dopadne ako v Dubravke tak ani nema velmi zmysel robit tuto rekonstrukciu. Ocakavam odstránenie vsetkych semaforov "medzi" nastupistami zastávok (podobne ako je Svantnerova), inak neviem o akej "absolutnej preferencii" chcu hovorit. Hned Molecova a MIestny urad KV ma zbytocne semafory medzi nastupistami.

Je tam vsak aj mnoho pozitiv, no ako v pripade Dubravky si pockam na výsledok. Tu uz clovek nikdy nevie.
 

 

Výraz absolútna preferencia električiek pobavil aj mňa, počkajme si na výsledok. Keďže poznáme AUTOSLAVU, bude to preferencia, ale áut.

Ešte som zvedavá na šírku prechodov pre chodcov, lebo síce naši komunálnici majú plnú hubu podpory pre chodcov a cyklistov, v reály ich ale čoraz viac utláčajú, až dehonestujú vytváraneím nevhodných podmienok na cestách, ale často aj peších zónach. Autíčka go, kým nezmizne posledný meter štvorcový zelene, tak to tým tupcom nezaplne že prioritu musí mať chodec, až potom auto!!!!

PS: Ukážka bezpečnosti chodcov v praxi - Račianske Mýto, tak využívaný verejný priestor chodcami, pritom sú tam malé, nedostatočné ostrovčeky pre chodcov, chodníky nemajú znížené hrany na prechodoch a the best sú malé nedostatočné nástupištia električiek, kde len čakám až nejakého chudáka zmetie elina.
 

 

verejnost chcela integrovanu bus-elina zastavku aj na Lafranconi...preco nebude? Vraj nie je dost miesta, imhd celkom tresne poznamenalo, ze auta parkujuce na chodníkoch v tej oblasti asi miesta maju dost...

toto zabije aj soferov, tlacit sa na rovnakej ceste s autobusmi chodiacami kazde 2 minuty bude hardcore pre kazdeho...

pockat pockat, nezabije toto uplne aj Dubravku? Jedine ze by prioritne urobili damborskeho-karlova ves a tam by sa tocili nejake elektricky...uvidíme no, naposledy ked bola zapchata karlovka tak to ex-starotka vo volbach akosi neustala, hodina statia kazdy den na molecovej v zapche ani volicom po voli nie je
 


Najčítanejšie na SME Bratislava