SME
Štvrtok, 12. december, 2019 | Meniny má Otília

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nové zastávky MHD zriaďujú už len na znamenie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Cestovanie MHD má byť jednoduché a dostupné, neviem prečo sa tu všetko komplikuje, len mýlite cestujúcich. Prečo píšete o postupnom zavádzaní zástavok na znamenie, blbosť. Dajte všetky zástavky na znamenie (napr. od 1. januára), informujte o tom na plagátoch, určite to bude zrozumiteľnejšie ako teraz, keď sú niektoré na znemenie, niektoré nie.

Rovnako tie tlačidlá vo vizidlách, všetky nové vozy mali mať 1 integrované tlačidlo, ktoré zároveň oznámi šoférovi že chce človek vystúpiť a otvorí mu to aj dvere. Aký problém???? Práve včera sa na mňa tlačila stará babka v plnej 28čke a hľadala dolné tlačidlo na znamenie, poznámka že funguje aj horné nepomohla. Komplikujete jednoduché.

Aj umiestnenie tlačidiel by malo byť zjednotené, hlavné v strede dverí (a nie ich hľadať po bokoch dverí a kde-kade, TO ZDRŽUJE!!!!), ale jednotné tlačidlo v strede dverí (aj zvnútra) a zvnútra aj na bočných tyčiach (ako to majú kĺbové SORy).

PS: Kedy na jednu z najvyťaženejších zástavok Blumentál dáte aj na opačný smer elektronickú tabuľu? Ja nevidím efektivitu v tom dávať elektronické tabule na zástavky električiek v Dúbravke, kde chodia už len eliny končiace v Dúbravke, pritom na Blumentál sa tabuľa neujde. keby tie elektronické tabule na nástupištiach električiek aspoň ukazovali aj spoje busov, to by zmysel malo, vôbec nevyužívate ich potenciál.

Tie elektronické tabule treba dať tam. kde jazdí množstvo spojov s rôznymi cieľmi, nie tam, kde idú všetky jedným smerom.

A k "efektivite" DPB ešte článok o šafárení: DPB platí nákladnú údržbu električiek, lebo nedodržal podmienky
http://www.etrend.sk/ekonomika...
 
Hodnoť

 

ale potom cestovne poriadky v dnesnej podobe stratia zmysel.
takze bude nutna zmena (ako v inych europskych mestach) a udavat nie presne casy odchodov, ale len intervaly medzi jednotlivymi busmi.
 

 

Súhlasím. Lenže to by museli k označníkom namonotovať snímače čo by skenovali polohu spoja a vysielali by to ústredne a dáta by sa objavili na tých moderných elektronických tabuliach. Tie cestové poriadky sú aj tak nedostačujúce, cudzinci si asi ťažko preložia text prázdniny, uvádzať tam všetky texty aj s prekladom ich nenapadlo.
 

nie nutne na vsetky zastavky

len na tie vacsie
na ostatnych len jednoduchy oznam, ze v akych intervaloch chodia busy v ktorej casti dna.
 

objavujete teplú vodu

také tabule už existujú (na zástavkách električky do petržalky a do dúbravky).
navyše, v mobile (aj počítači) si môžete pozrieť najbližšie odchody (v reálnomm čase) z ľubovolnej bratislavskej zastávky. https://imhd.sk/ba/online-zast...
 

dokonaly obsah 1

Reč je o elektronických tabuliach na zástavkach, ty hovoríš o riešení cez smartfóny, čo najmä staršia genrerácia ale aj IT ľaví nemajú, Platíme si služby DPB, má ich poskytovať kvalitné, ak si môže dovoliť luxus nevyužívať servisné služby Škoda na servisovanie električiek, nemá právo sa vyhovárať že nemá prachy.

Nie som zvedavá na výhovorky, ale reálne služby čo poskytujú a tie chcem kvalitné, conovo aj fyzicky dostupné a najmä UŽIVATEĽSKY JEDNODUCHÉ.

PS: DPB nemá ani len vlastnú appku na vyhľadávanie spojov, osobne využívam iTransit, zdá sa mi jednoduchší ako appka iMHD. A firma BID doteraz nespustila aplikáciu na vyhľadávanie spojov zapojených v BID. Však načo, plat ide.
 
Hodnoť

cestujúci musí byť dôsledný a prezieravý

... choďte mi do pérdele s takýmito bludmi ...väčší nezmysel som ešte nečítala ...
A čo ešte všetko musí cestuúci? Naštudovať si celý nezmyselný integrovaný systém, zistiť,, že lístky sú drahšie ako v európskych metropolách, ani v MHD ich nemôže poriadne označiť, lebo niektoré nefungujú, automat mu nevydá peniaze ...
A to teraz si máme naštudovať na internete, ktorá zastávka je na znamenie? Alebo budú všetci stláčať stopky ako v bláznivej komédii?
Keby sme boli dôslední a prezieraví, tak by celá táto zdegenerovaná dopravno-pakovská organizácia v Bratislave bola už dávno zrušená!
 

musíme byť dôsledný a prezieravý

Čítaj s porozumením: Veľakrát sa však stáva, že cestujúci stláčajú namiesto tlačidla STOP otváranie dverí, preto cestujúci musí byť dôsledný a prezieravý," upozorňuje podnik.
Tak my musíme byť dôsledný a prezieravý, väčšiu grotesku som už dávno nečítal. Keby to nebolo o našom podniku, bolo by to na smiech, takto je to na plač vážení.
 
Hodnoť

 

Aj vodič by mohol byť prezieravý a stlačenie tlačidla na otvorenie dverí by mohol vyhodnotiť ako signál cestujúceho, že chce vystúpiť a nie, že chce napr. vyvetrať. Nechápem načo je potrebné stláčať obidve tlačidlá?
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava