SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Parkovanie má byť podľa Zaťoviča jednotné (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

spolocna parkovacia politika nebude

navrhovany model je absolutne proti bratislavcanom.....neprinesie im ziadne zlepsenia v parkovani, len sa budu od nich vytahovat peniaze.....je nepripustne aby dubravcan alebo petrzalcan platil za hodinu parkovania v ruzinove alebo novom meste 2-4 eura a este si bude musiet kupit kartu vo vlastnej mestskej casti za cca. 100 eur......
 
Hodnoť

Spoločná parkovacia politika musí byť

Inak je to nezmysel a obyčajné vyťahovanie € od bratislavcanov. Ba je predsa len dosť malá, každodenne sa presuvam z časti do inej časti a to mám potom platiť kazdych 5 km inde parkovne. Kym pobieham po meste, tak zatial môže niekto parkovať na mojom mieste.
 

vy patrite presne k tym ludom

ktory ani netusite aky je navrh spolocnej parkovacej politiky....prave to co presadzuje Nesrovnal (inac Ftacnikov navrh) zavadza platenie v kazdej mestskej casti inac a inemu vyberacovi parkovneho...to znamena, ze tam kde mate trvaly pobyt budete platit iba za kartu (cca. 50-100 eur), vsade inde budete platit za hodinu parkovania....napriklad ak ste z race, tak v raci budete parkovat na kartu, ale v ruzinove za 8 hod zaplatite cca.16 eur....a ked pojdete vecer do stareho mesta,tak tam zaplatite za 2 hod. 5 eur....
 

ťažko môžete vedieť, kam patrím

ja som vyslovil svoj názor, že nenažranosť mestských častí je nadradená záujmu občana a to sa mi nepáči.
 

nenažranosť MČ

JaSomJa-pomenoval si to presne. Parkovacia politika, ak vôbec bude prijatá, bude presadzovať najmä záujmy starostov a prisatých poslancov, nie záujmy občanov, regulácia parkovania a áut v meste.

Plnú zodpovednosť ale nesie primátor Ivo Nesrovnal, ktorý cúvol starostom a dal im právomoci v tejto oblasti,. Chcem, sa mýliť, ale výsledok bude najmä plná kapsaa komunálnikov a nič neriešiaca parkovacia politika.

Bohužiaľ, toto je veľké zlyhanie primátora, pretože záujmom každého Bratislavčana by mal byť poriadok, ale aj reguácia áut v meste cez zásadu 1 auto do rodiny/firmy.
 

 

S tým nebude súhlasiť Staré Mesto, lebo je najvyťaženejšie.
 

re: Staré mesto

nemá právo veta, podobne ani iná mestská časť,
až na ojedinelé výnimky mimo centra, verejné cesty na jeho území sú vlastníctvom Bratislavčanov, formálne ako vlastníctvo mesta v správe Starého Mesta
zatiaľ platí zásada, že správca cudzieho majetku je povinný rešpektovať vôľu vlastníkov, resp. ich zástupcov
ak sa nedosiahne ich konsenzus, potom platí vôľa väčšiny vyjadrená hlasovaním
pre MsZ platia osobitné úpravy pre hlasovanie pri nesúhlase takého alebo onakého počtu mestských častí s návrhom na zmenu štatútu či s návrhom VZN mesta
 

 

Lenže Staré mesto je najviac atakovanou mestskou časťou. Ak by bolo povolené zvýhodnenie všetkých bratislvčanom v tejto mestskej časti, bola by polne ucpatá pre domácich. To nejde. Skôr by malo byť zvýhodnené parkovanie po obvodoch 1-5, aby ak sa ti nepodarí zaparkovať napr. P.B. zaparkuješ v blízkej Vrakuni.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava