SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lamačská cesta má BUS pruh, v meste by ich malo byť viac (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

keď už...

...tak na Štefánikovu konečne vrátiť ten buspruh, keď už nie aj tram koľaje...
 

 

ano, na stefanikovu buspruh, a na vsetky okolite cesty tie zapchy.

http://www.cas.sk/clanok/23305...
 

 

A vies, aky je rozdiel medzi Stefanikovou a Novym mostom? :-)
 

 

viem, aha : ked je na stefanikovej BUS pruh, zapcha je az na novy most :)
 

 

Keď bol bus pruh na Štefánikovej, žiadna zápcha na moste nebola. Tá vznikla, až keď Schlosser vyznačil narýchlo pruh aj tam, pričom to nikto nežiadal ani nenavrhoval. Partizánčina a hlavne medvedia služba pre bus pruhy.
 

Stefanikova ma byt bulvar bez aut

tram tam patri. Vsetku kolesovu dopravu prec. A hned by bolomesto krajsie.
 

 

Presne tak, podme vsetci lietat!

Och!
 
Hodnoť

len

len aby ten Bus pruh aj autobusy pouzivali. Na panonskej je bus bruh ale bezne vidat autobus v beznom pruhu, vsak naco by jazdili vo svojom bus pruhu ked mozu spomalovat dopravu. Auto do BUS pruhu nesmie ale autobus moze ist bezproblemov do bezneho pruhu (aj ked by mal prednostne vyuzivat svoj) za to uz policajti vodicom autobusu pokutu nedaju.
 

cital som, ze ide o prozaicky dovod

v pravom bus pruhu je asfalt tak zly, ze je bezpecnejsie jazdit v strednom. takze staznosti adresuj magistratu, ako sa stara o cesty.
 

 

Na Panónskej nie je žiadny "buspruh", ale zmenený režim v odstavnom páse, a v lokalite štvorlístka s Einsteinovou dokonca zmenený režim v pripájacích (detto Nový most smer Petržalka na staromestskej strane). Preto tam takmer denne vznikajú kolízie, keď netušiaci, najmä cezpoľný vodič, spoliehajúc sa na nadradenosť cesty, má za to, že sa pripojí klasicky ako na diaľnici, zatiaľ čo zozadu sa na neho vyrúti autobus...
Samozrejme, o zmenenom režime ani náznak upozornenia dopravným značením...
 
Hodnoť

 

Clanok je dost dezinformativny..... ide o usek smerom hore od lamacskeho teska nie po napojenie na dialnicu, ale po napojenie z dialnice.. BTW konecne. Este poriesit lamacske zapchy sposobovane odbocenim z/do Dubravky pri lamacskej stanici.
 

 

tak hádam po lamačskú stanicu by sa žiadalo dobudovať minimálne trojprúdovú komunikáciu, nie? Lenže to by nesmeli rozpredať krajnice. Napokon, nie sú schopní roky vyriešiť dostavbu Harmincovej (ako snáď významnejšieho úseku), nedá sa teda čakať aktivita na spomínanom úseku...
 


Najčítanejšie na SME Bratislava