SME
Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hlavná dopravná inžinierka Bratislavy Kratochvílová na poste končí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ziadne reakcie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

recyklujú články

Tu máš diskusiu
http://ekonomika.sme.sk/c/2006...
Pani neschopná aj s menežérom Ivoškom by sa mahli dohodnúť na spoločnom odstúpení. Ivoš ešte nedal nič, vlastne hej vyššie cestovné ZŤP a dôchodcom+zdraženie cestovného pre väčšinu ľudí v darčekovom balíčku BID. K tomu nás omámil tzv. transparetnými výberovými konaniami, pričom už 2 týždene vopred sa nedelo kto vyhrá a ešte nás zdaní vyššími daňami. Ivoš je typický predstaviteľ pravice, žiadne šetrenie, len vyššie zdanenie. Niežeby zdanil návšteníkov mesta, zdaní vlastných.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oplati sa ale dodat, ze pre vacsinu cestujucich v Ba bolo to zdrazenie par centov rocne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Každé zdraženie je vnímané verejnosťou negatívne. A v prípade BID sa vo verejnosti utvrdil pocit že využívanie MHD je cenovo nevýhodné a treba si kúpiť auto. Úplne zlé, vedenie BID malo byť už dávno po takto spackanom projekte vyhodené.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bola vyštvaná

Ako už aj Bánovec pred ňou. Problém? Moc do toho videli, obaja. Nový riaditeľ Magistrátu takých ľudí nepotrebuje. On aj Nesrovnal potrebujú úradníkov, ktorí o ničom nevedia a poslušne plnia rozkazy. Kratochvílová je odborníčka na dopravu a hlavne poukázala na isté manipulácie ktoré boli. Tak bola odídená. Je jej škoda. Ja som rád že sa jej podarilo dosiahnuť aspoň niektoré zmeny, mala to ťažké. Toto pre médiá je iba divadlo pre verejnosť. Večná škoda že neostala hlavnou dopravnou inžinierkou. Obávam sa že tam teraz dosadia politického človeka ktorý bude poslušne plniť rozkazy a kryť manipulácie. Sme znovu v marazme. Posledný nech zhasne svetlo. Je mi z toho na grcanie čo sa deje v Bratislave.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Iste by bolo na co poukazovat, napriklad na zufalo predrazene opravy kolajnic v rezii dobre znamej smerpozitivnej firmy, ktora radsej ide do konkurzu, ako plati faktury. Nevidim dovod, aby se realizovala v radoby pravicovej Bratislave, jedine, ze by islo o peniaze niekomu do vacku. Napriklad na toto by sa dalo vo funkcii hlavnej dopravnej inzinierky velmi dobre poukazovat, pokial je clovek zodpovedny voci obcanom. Ak vsak tato funkcia sluzi len ako primatorova okrasa, tak sa necudujem odchodu, ktory sprevadzaju nic nehovoriace frazy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne je Tatiany ľúto. Ale aspoň bude mať už pokoj od toho všetkého. Nemôžem jej vyčítať veci, rozhodne nie v porovnaní s tým čo predviedol jej predchodca (a žiaľ sa prevalilo až ku koncu jeho pôsobenia).

Mám však veľké obavy o budúcnosti, lebo neviem KTO ten post obsadí a ČO bude robiť. Obávam sa že Dopravný generel bude znásilnený podľa politickej objednávky "nových ľudí". A reálne hrozí že v ňom budú ešte väčšie sprostosti ako si objednal svojho času ešte Schlosser. A Brusel povie že na to vám nedáme ani cent eurofondov, zabudnite.

Nesrovnalovi neverím ani polovicu vety keby mi na ulici povedal "Dobrý deň". Ani to "dobrý" a ani "deň". To by som sa musel kuknúť na hodinky že koľko je hodín a porovnať to ešte s pohľadom do oblohy, či je deň alebo noc. Takýto človek nám tu riadi mesto. Hrôza.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Erik sa pýta, : čo bude robiť nástupca Kratochvílovej? No nič prevratné. 3 roky bude riešiť reklamácie Štúrovej ulice a Starého mostu, potom sa bude kolaudovať Zuckermadel a zistí sa, že paničky na svojich autíčkach akosi dlho čakajú na odbočenie do ľava - do mesta. Tak sa začne riešiť druhý pruh pre autá pri SNG. No a potom sú voľby a bude sa hľadať dôvod, prečo by mali ľudia opäť voliť pána Nesrovnala.
Nakoľko pán Nesrovnal asi viac sľúbil ľuďom ako splnil, bude si musieť nástupca pani Kratoschvílovej hľadať nové miesto. Z Bratislavy nebude ani Paríž, ani Kodaň pre väčšinu obyvateľov to bude len Blava.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je dosť depresívna vízia budúcnosti. Žiaľ, dosť reálna. :-((((
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mozem sa opytat

co urobila pani Kratochvilova za 1 rok vo funkcii?....ja velmi nesledujem komunalnu politiku tak by ma zaujimalo ake riesenia statickej a dynamickej dopravy predlozila na schvalenie?....ake riesenie rozvoja mhd ponukla?.....ktore cyklotrasy vybudovala?.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keďže projekt rekonštrukcie Štúrovej a stavba Starého mosta a trate do Petržalky boli po Schlosserovi katastrofálne pripravené - ako príklad uvediem všadeasfalt na Štúrovej a podobne, tak riešila to, ako projekt vyzerá dnes - podľa mňa pekná dlažba na Štúrovej, zeleň na Štúrovej a podobné drobnosti. Pokiaľ viem, v pláne bola nejaká dopravno-urbanstická príprava projektu nábrežia vrátane budovania cyklotrasy, a ďalej boli pripravené relatívne dobré projekty modernizácie 3 radiál. Áno, začalo sa pripravovať ešte za bývalého vedenia, avšak teraz boli projekty dokončené a boli podľa mňa celkom dobre pripravené. Keby to pripravoval Schlosser, tak nevidíte na nových tratiach steblo trávy, projekty pod vedením Kratochvílovej boli pripravené tak, že na všetkých troch radiálach bude zatrávnený električkový zvršok vo väčšine dĺžky. To je míľový skok vpred pre toto mesto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to ste ma teda sklamali

ak pripravovala sucastnu sturovu ul., tak to je fiasko.....naco su oblukovite chodniky pri medenej a dobrovicovej???.....ved mohol byt neprerusovany cyklochodnik z nam. snp az do petrzalky.....teraz musi cyklista 3x vliezt autam do cesty......preco je cyklochodnik v smere do mesta vyskovo oddeleny od elektrickovej trati?....neskuseny cyklista alebo dieta spadne pod elektricku.....najma v zime to bude nebezpecne.....
a nehnevajte sa, ale zatravnenie elektrickovej trate snad neriesi hlavna dopravna inzinierka.....na to podla mna postaci aj referent na oddeleni zivotneho prostredia.....od hlavneho dopravneho inziniera ocakavam napriklad navrh tunela pod kolibou alebo napr. zapustenie staromestskej ul do zeme s vyustenim na racianskom myte alebo napr. predlzenie elektricky do vrakune alebo nieco podobne......a v statickej doprave co?....pokial viem tak sa len stale presadzuje schlosserova parkovacia politika, ktora je pre bratisavcanov trestom.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.

1. Kratochvílová súčasnú Štúrovu nepripravovala, ale len opravovala a v medziach možností vylepšila to, čo zdedila.
2. Neprerušovaný cyklochodník z NSNP do P. nemohol byť, lebo na to nie je pred UK miesto. Jedine že by sa chodník pre peších zúžil na polovicu alebo by sa vylúčili odtiaľ autá.
3. Výškové odlíšenie cyklochodníka od trate požadovali sami cyklisti práve z dôvodu, aby niekto nevbehol električke pod kolesá (napr. pri predbiehaní iného cyklistu).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A prečo sa nevylúčili zo Štúrovej autá?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Boli dve možnosti

1. ponechať výjazd na nábrežie cez Štúrovu s tým, že pred UK nebude dosť priestoru pre všetky druhy dopravy a všetky smery,
2. zrušiť prejazd popred UK a vytvoriť tam verejný priestor, ale v tom prípade by sa musel výjazd na nábrežie riešiť cez bočné uličky (napr. Dobrovičova+Bezručova, Tallerova+Múzejná), čím by sa vťahovala doprava do relatívne upokojených a úzkych ulíc.
Z týchto dvoch zlých možností si Staré Mesto vybralo prvú. Takže preto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bratislava sa mohla okrajovo pripojiť k niektorým mestám s koncepciou. Štúrova - peší bulvár s obchodmi , námestie SNP peší verejný priestor pre rôzne aktivity, ktorý by pokračoval smerom k prezidentskému palácu a k hlavnej stanici. Aj napr. v Istanbule je pešia obchodná zóna (úplne plná ľudí) po ktorej chodí električka cez most. Ale to by museli niektorí pohnúť rozumom a načo by to robili a pre koho hlavne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vyskovo oddeleny cyklochodnik je naopak

zvysenim bezpecnosti a navyse standardom v pokrocilom svete prave kvoli jednoduchosti a bezpecnosti pouzivania.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo urobila? Odpoviem jednoducho: Veľa neviditeľnej a mimoriadne dôležitej práce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

leonidas

Magistrát je štát v štáte. Na Magistráte sa nedá nič urobiť za jeden rok s výnimkou, že má na tom niekto evidentný záujem. Ak sa takýto jedinec alebo skupina o ktorých projekt je eminentný záujem z rôznych nevysvetliteľných , ale napriek všetkému obhájiteľných dôvodov, vtedy nastane na Magistráte úplne iný režim. Stanoviská sú vydané do 24 hodín v náročných prípadoch do mesiaca. Výberové konanie sa dá zvládnuť tak, že sa nikomu ani nesníva. V prípade že sa to nazve havárijný stav, postup poznáme.
Cyklotrasy v Bratislave momentálne pre nikoho nemajú žiaden význam. Voľby budú o 3 roky tak v ten volebný rok sa oprášia nejaké projekty a začne sa sľubovať do neba.
A čo sa týka dynamickej dopravy - to vieme všetci , obálky sa otvárali na úplne inom mieste - lebo obchvat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...ak sa takýto jedinec "nájde"...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava