SME
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

S prestavbou autobusovej stanice by mohli začať už budúci rok (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

preco iba Bratislavcania ?

Na dialkove linky, hlavne zahranicne, pouzivaju AS BA-NIVY viac ne-Bratislavcania, ako Bratislavcania.
A to, ze clanok nema logiku este zdokumentujem tymto: podla autora clanku sa napr. obyvatelia Senca, Samorina a inych miest a obci nepresuvaju denno-denne nahodou cez tuto stanicu, ci to iba Bratislavcania cestuju ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No hlavne ten 30 poschodvý panelák je the best. Koľkože už má Bratislava voľných kancelárskych priestorov?

A čo tak pridať vizualizácie, aby sme aspoň trochu uverili tým rečiam o prirodzenom presvetlení AS, keďže nástupište má byť pod zemou? Papier znesie veľa.

A čo je pravdy na tom, že zjazd áut je plánovaný v strede Mlynských Nív, preto sa tam do budúcna nebudú môcť potiahnuť eliny? Článok hodný mienkotvorného denníka? Ťažko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niekto ich tam plánoval ťahať?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V dopravnom genereli sa študuje táto možnosť. Tiež je v Koncepcii rozvoja MHD na roky 2013-2025 (http://www.bratislava.sk/MsZ/A...)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

HB Reavis ich tam zial uz nepritiahne, hoci by bolo super keby to mal ako jednu z vynutenych investicii
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Podľa projektu, na ktorý sa robila EIA,

má byť vjazd skutočne zo stredu Nív s kruhovým objazdom pod zemou (!!!). Čo je ale horšie, vstup na nástupištia a kasy sa plánujú od Svätoplukovej ulice, takže ani keby sa niekedy postavil NDS v trase Filiálka-Petržalka, autobusovej stanici osoží ako mŕtvemu kabát.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nikto nepovedal ze elektrickova trat musi byt v strede ulice ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vysokopodlažné autobusy v podzemí

Vie niekto, do akej miery je prepočítané, či sa do toho podzemného podlažia zmestia vysokopodlažné/dvojpodlažné autobusy? V existujúcich podzemných garážach pre osobné autá v Bratislave býva často limit na výšku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No jasné,

takého génia ako Ty tam určite potrebujú, choď sa prihlásiť, bez Teba to v projekčnom tíme určite nikoho nenapadne.....:-)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava