SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Začiatok druhej etapy integrovanej dopravy nie je známy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

A kedy sa integruje železenica v BA?

Pýtam sa kedy sa konečne integrujú VŠETKY žel. trate na území mesta, na ktorých je pravidelná osobná doprava? Konkrétne pohraničné úseky. Rakúsky integrovaný systém VOR integruje až po štátnu hranicu, prečo je na SK strane zbytočne diera? Aby si ľudia museli kupovať na úsek ŽST DNV - Marchegg Grenze mesačné lískty za 10 € (dlhšie nekúpite), zatiaľ čo úsek ŽST DNV - Devínske jazero je dlhší, pričom oba sa nacházdajú na území mesta. Kedy to konečne bude intrgrované? Detto v prípade spojení zo ŽST Petržalka. Však to je na hlavu padnutné, ako to tu "funguje".
 

 

kebyže orodujete za integráciu žel. dopravy na vnútroštátnych úsekoch (ŽSR 131), či vôbec za jej zavedenie (Bratislava - Rusovce), nebol by Váš apel tak extrémne a nechutne osobný!
 
Hodnoť

Nejde o tarifné zabezpečenie

Ide o ďalšiu výhovorku BSK. Alebo chce pani hovorkyňa vážne tvrdiť, že palubné počítače DPB vyhovujú pre integráciu okresu Malacky, ale nie pre integráciu okresov Pezinok a Senec?
Detto označovače ZSSK. Na Záhorí sa bez nich zaobídu a na východ od Karpát nie?
A prečo nemožno urobiť dopravnú optimalizáciu pred zakúpením nových palubákov DPB? Nuž preto, lebo kraj žiadnu optimalizáciu nechce (alebo vďaka dohode o mimosúdnom vyrovnaní so Slovak Lines možno ani nemôže). V tom je asi pravá príčina, prečo ešte nie je integrovaná doprava rozšírená - a prečo pravdepodobne nebude rozšírená najbližších 8 rokov.
 

 

Nejde o výhovorku, ale v texte, zrejme pri úprave odsekov, vypadla podstatná časť vety.

II. etapu nie je možné spustiť, nakoľko jej zavedenie jeden (a čiastočne aj druhý) z objednávateľov podmieňuje dopravnou optimalizáciou na území kraja v súlade s platným Plánom dopravnej obslužnosti BSK. Aby sa optimalizácia mohla zaviesť do praxe, je potrebné dobudovať tarifný systém tak, aby bolo možné zaviesť aj cestovné lístky na jednu cestu platné v IDS BK. Bez nich by tým cestujúcim, ktorým by sa nejakým spôsobom zmenil spôsob cestovania, mohlo narásť cestovné aj o dvojnásobok (keďže dva dnešné samostatné lístky dopravcov sú drahšie ako bude v budúcnosti jeden spoločný prestupný).
 
Hodnoť

Bolo by to k smiechu, keby ...

... mi z toho nebolo do plaču ... 10 rokov kecov ...
"Bratislavská integrovaná doprava, a.s. bola založená 30. júna 2005 s cieľom integrovať dopravné služby v bratislavskom regióne. Podľa spoločenskej zmluvy je jej 65-percentným vlastníkom Bratislavský samosprávny kraj a 35-percentným vlastníkom Hlavné mesto SR Bratislava. V roku 2009 zmenila svoju právnu formu zo spoločnosti s ručením obmedzeným na akciovú spoločnosť. Jej základné imanie je vo výške 33 195 €."
 
Hodnoť

Blbosti trepu

Aj tak sa tam spusti len cestovanie na PCL tak co tam chcu dobudovavat??? Zaujimalo by ma kto to cielene brzdi a ake machinacie sa s celym projektom robia? Lebo hento neni argument ale hlupa vyhovorka pre media ktore to zhltnu a dalej neriesia..
 
Hodnoť

 

Aj tak to bez zmeny organizacie dopravy nema ZIADEN zmysel a projektovane cisla nebudu sediet (nedojde k narastu poctu cestujucich).
 
Hodnoť

 

To je fresova vizitka. Ubohe.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava