SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

J&T Real Estate dokončila budovu Westend Gate (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Zrekonštruovala križovatku??? Tak to je velmi silne slovo: http://www.odkazprestarostu.sk...
 

Krizovatka

Podstata rekonštrukcie spočívala v rozšírení Cesty na Červený most a realizácii kruhového objazdu pred vjazdom do areálu SAV. Rekonštrukcia zásadne vylepšila dopravnú situáciu v lokalite a vytvorila predpoklady pre jej ďalší dopravný rozvoj. Úpravy boli zrealizované podľa podmienok stanovených územným rozhodnutím, ktoré nadväzovalo na štúdiu dopravnej priepustnosti v tejto lokalite.
 

preco J & T

finacoval projekt cez SLSP ? snad nema vlastnu super vykonnu banku ? :-)
 

prepojenie na zastavku MHD Mokrohajska

Zase nedomyslene riesenie. Zo zastavky Mokrohajska je ten objekt cca 200 m od Patronky je to tak 800m (hruby odhad) to bol problem dorobit chodnik z Mokrohajskej ? Teraz bud si urobia 5-10 min prechadzku navyse alebo tam budu behat po krajnici cesty. Take typicky domyslene riesenie.
 

dalsie klamstva a korupcia

jachtar a tunelar krasne ukazal ako nici verejny priestor a doslova degraduje sucastnu dopravu v meste. na tejto krizovatke za akoze rekonstrukciu za 700 tisic je vidno priamo na tom obrazku arogancia skorumpovaneho developera, ktory len podvodom ziskava pozemky, okrada ludi, a navyse sa chvali rekonstrukciou, ktora je proti normam! kedze nie je mozne, aby boli v jednom cestnom povrchu pouzite dva povrhy, ale to stalo arogantnym prekreslenim a zuzenim pruhov...
.
dalej JaTeRnicE zrejme vdaka korupcii stavali v ROZPORE so zakonom a v rozpore s uzemnym planom, kedze tam mala byt aj postavena cyklocesta.
.
na zapade by vasa spolocnost uz bola minimalne skrachovana..
 

a kde ste sa v studii dopravnej priepust

nosti zaoberali pesou a cyklodopravou? ja to tam akosi nevidim.

cize vas argument je: mesto nam to nenavrhlo v uzemnom rozhodnuti, tak sme to tam sami nedali.
 

omyl

pesie aj cyklisticke tahu su v uzemnom plane, a J&T ich schvalen odignorovali, a mesto im za patricne vsimne odsuhlasilo tento paskvil ..
.
o zbabranej 'rekonstrukcii" v rozpopore so zakonom a normami je skoda hovorit ...
.
cize za normalnych okolnosti sa to nemalo nidky takto stavat, len na slovensku neexistuje pravny staty a tak ako developer porusuje zakon, mesto "prehliada" toto flagrantne porusovanie ..
 

 

Mnohým úradníkom vôbec netreba dávať všimné, oni ignorujú cyklodopravu z vlastnej iniciatívy. Niektorí napr. preto, že cyklisti sú zlí, lebo jazdia po chodníkoch. Tak nežiadajú cyklotrasy a následne cyklisti jazdia po chodníkoch... (Ak sa tam teda medzi tie parkujúce autá zmestia :D)
 

Zlocinecka skupina

Ta krizovatka bola postacujuca. Pred SAV netrebalo ziaden kruhovy objazd! Ta potreba vznikla az ked ste sa rozhodli zastavit tie pozemky, ktore ste ziskali pofidernym sposobom. Cize si to vyziadalo vase konanie. Zial urcite sa neocakavalo take sedlactvo najvacsieho zrna, ze vsetko zaplatam ako cigani vo osade!

Odignorovanie cyklodopravy, pesich tahov to je u vas uz samozrejmost, tak ako pri Paranormal city! Zrusili ste BUS pruh, za co by vam nemali dat na tu vasu uzasnu "rekonstrukciu" kolaudaciu.

A revitalizacia podchodu? To ma byt rekonstrukcia na bezbarierovy prechod chodcov a cyklistov. A nie poslat tam SASKOV z Bratislavskeho Okraslovacieho spolku - rozumej politickej uderky Jachtara a Tunelara aby tam saskovali a Macuha daval vyhlasenia pred mediami.
 
Hodnoť

 

no stale som este nepochopil, co to ma tento uzasny projekt spolocne s gatami? dalsi do serie pr clankov j...& t...
Este, ze v tejto lokalite nemuseli nic zrovnanat so zemou alebo nechat "prirodzene" schatrat. Ak nam ale chcu chlapci naozaj ukazat ako sa robi spickova svetova architektura mali by uz konecne zacat od zaciatku projektu mysliet aj exterier v okoli budov a ako tam maju ludia fungovat, nie len ho redukovat aby zastavali co najviac m2. Inak ich ani gate neurobia svetovymi, ale len takymi karpatskymi...developermi.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava