SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Koľaje na Štúrovej v Bratislave budú aj široké, zeleň je neistá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Zeleň v Bratislave

podľa viedenskej architektky len a len na strechy.
 
Hodnoť

 

Veľká vďaka všetkým, ktorí sa podieľali na presadení týchto zmien; myslím si, že oproti pôvodnému projektu sa jedná o dramatické zlepšenie.

Zaujímalo by ma len, či sa predpokladá potreba zvláštneho cyklopruhu pozdĺž celej Štúrovej ul. v smere k Šafárikovmu nám., podľa môjho názoru ten meter šírky by viac ocenili chodci najmä na nárožiach Medenej a Dobrovičovej ulice.
 
Hodnoť

Nakres

To sme v dobe kamennej ze nikto nie je schopny poskytnut pre verejnost aj nakres toho, o com sa tu rozprava??
 

Beriem spat,

uz vidim...
 

 

tiez mi chvilu trvalo nez som tam ten 'tu' link nasiel. je tam taky zakliaty, skoro neviditelny...
 

 

Sme, lebo vizualizaciu vie dnes spravit kazdy student. Ten nakres je fajn ale videt to aj s navrhovanym povrchom by bolo urcite pre vacsinu lepsie...
 
Hodnoť

 

mna zaujalo toto:

Koľaje budu mať dvojrozmerný rozchod pre prípad, že by v dlhodobom horizonte mesto uvažovalo o využívaní iného rozchodu koľají než v súčasnosti,“

znamena to, ze siroky rozchod bude len na sturovej - pre pripad , ze by nahodpu nejaky starosta v buducnosti rozhodol prekopat cele mesto?
aky dlhy je ten dlhodoby horizont? ja si dokazem predstavit dajme tomu 10 rokov. kedze menit rozchod po celom meste je obrovsky projekt. teda by sa o nom uvazovalo uz teraz. co sa ale nedeje. (sa nedokaze spojazdnit trasa na stanicu)

no pride mi divne ak tam tie kolajnice niekto da a uz dnes vie , ze tam budu brdzaviet najmenej 20 dalsich rokov.
 

Úplne v pohode to tam dajú,

aj keď sa ten projekt nikdy neuskutoční. Koľko rokov stavajú metro? Resp. o ňom blúznia? A čo mňa najviac irituje, sú ešte stále existujúce zavadzajúce a dávno nepožívané koľaje ako cez Šafárikové z bývalého starého závodu BEUS na Pribinovej tak ďalšie, existujúce pre vlaky, ktoré obsluhovali Gumon, Kablo na Mlynských nivách. Už tá cesta mala byť roky opravená...Naši milí otcovia mesta Bratislavu - tada nás a naše deti, len zadĺžili, je rozkopaná, nedostavaná...Hlavná stanica aj s električkami, Štúrová- nový-Starý most- Petržalka, električky v Dúbravke, Karlovke, Žižkova,...
 

"cez Šafárikové "

to je v akom jazyku?
 

veru tak,

každý Blavák vie, že je to Šafko.
 

 

a také, že Šafárikovo námestie si už počul?
 

 

Kolaje pri Mlynskych Nivach (Kablo, Gumon) sa uz buduci rok zmiznu v ramci projektu infrastruktury twincity, ktory sa uz konecne zacal stavat.
 

Jéj, hurá, ešteže sa tam ide stavať...

Keby tam nestavali, tak tam budú ďalších 50 (?) rokov...
 

 

Je to mozne :-)
 

 

Moment! Oni tam neboli pre pripad ze by sa raz mesto rozhodlo spravit s autobusovej aj vlakovu stanicu? :)
 
Hodnoť

 

Moze mi niekto vysvetlit, preco zrusili auta smerom od Safka na Kamenne namestie? V civilizovanych krajinach sa taketo useky riesia tak, ze auta mozu chodit rovnakou trasou ako elektricky, myslim, ze by to MHD nejak neobmedzilo.
 

 

zatazia okolite ulicky,tie nie su tak na ociach,takze "aktivistov" a mesto az tak nezaujimaju.
cele zle,ako pomaly vsetko v tomto meste.
 

mali autá zablokovať aj v opačnom smere

to je jediný nedostatok..... a dúfam, že im tam dajú rýchlostné obmedzenie 30 km/h. Keď sa ti nepáči, odsťahuj sa z centra mesta k diaľničnému privádzaču, tam sa môžeš vytešovať aj s ďalšími postihnutými benzínovými závislákmi.
 

 

Chrustik, neuveris, ale nebyvam v centre a dokonca tam ani prilis casto nechodim. Keby si ale miesto hysterickeho vypisovania trosku porozmyslal, tak zistis, ze vypadok tejto trasy znacne skomplikuje pristup. Vysledok bude, ako uz napisal "hayabusa", odnesu su si to bocne ulicky. Ale ved mne je to koniec koncov jedno, najviac to nas...hneva miestnych.
Mimochodom, tusis vobec, ze cele v podstate centrum je zona 30?
 

v praxi to tak doteraz

na Štúrovej nebolo, autá tam boli kráľ a chodec aby sa bál o život. Mali zo Štúrovej úplne vylúčiť autá, aby z toho bola druhá Obchodná. Bratislava má také miniatúrne korzo, že turisti sa nemajú kde prechádzať, po hodine môžu odcestovať do Viedne. Benzínoví závisláci nech sa predierajú bočnými uličkami rýchlosťou 5 km/h, **** im na hlavu.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava