Mestská doprava je od parkoviska ďaleko, nie je v cene a parkovné je vysoké.
Nuz
ja si myslim, ze tu islo o biznis pre Rosinu, teda Inchebu, aby mohla inkasovat od mesta prachy. Urcite tam plati najom bez ohladu na to, ci je obsadene alebo nie. To plati pokial ta plocha patri Inchebe. Ak nie, tak sa tak moze stat. Nebolo by to prvy krat co mesto nieco postavi, potom vyhlasi za neekonomicke a preda za lacno nejakemu miestnemu oligarchikovi. Napr. v Ziline mesto postavalo pri Hlinkovom namesti poschodove garaze a potom sa stali sucastou Mirage SC. Paradicka, miliony asi mesto splaca dodnes a Trabbelsie si mädli ruky. Bol by som zvedavy aky najom tam Mirage plati alebo ci to preslo komplet za nejaku smiesnu sumu ku Trabbelsiemu. Samozrejme trhovu, kde ponuka len jeden a to co ponukne je zrazu trhova cena, aj keby to bolo 1€. Takto dostal Trabbelsie do daru resp. prenajmu vsetky mestske parkoviska a mestska policia mu tam este chodi davat na auta papuce. Slota to mesto uplne znicil architektonicky a ekonomicky a nastolil tam oligarchicky system.obavam sa ze, potom sa zobudis
a zistis, ze to bol len (mokry :) sen a vsetko je ako vcera... :(4€ za deň?
A ešte sa čudujú, že tam nikto neparkuje? Postavené na hlavu.stačí stanoviť max cenu parkovného
napr. max. 1€ za deň a v prípade lístku od lekára by sa parkovné neplatilo. Lenže bratislavskí papalaši gazdujú len pre seba, určite nie pre voličov. Určite 1 € pokryje náklady na ostrahu a údržbu parkoviska. Vyššiu cenu by mohlo mesto dať len v prípade novopostaveného parkovného domu - na pokrytie zvýšených nákladov a aj to len o max 0,5€. A sú aj iné finty, v Košiciach je stanovená maximálna cena taxi dopravy v celom meste Košice na 3 € za cestu.dobrý nápad
zle zrealizovanýNuz
ono napad to bol urcite pre niekoho dobry a niekto si tym dobre privirobil alebo este privyrobi. Zial pre mesto a dopravnu situaciu to je bezpredmetne. Pritom stacilo si trochu pogooglit alebo sa vybrat napr. do Viedne, ako sa buduje dopravny system mesta a nechat ten system navrhnut specialistom a nie len nejakym uradnickom za uplatu. Toto je znakom totalnej absencie systematickej prace. Tie peniaze mohli byt investovane ovel ucelnejsie inde. Byvam pri Stuttgarte a tu su zachytne parkoviska zväcsa zdarma a zasadne ihned vedla nastupista na S-Bahn- teda primestsky vlak alebo bus alebo mestskej elektricky, ktora plni v centre aj funkciu metra spolu s S-Bahnom. Tu by sa tiez mohli nasi uradnici co to poucit, ako sa systematicky buduje infrastruktura a nie len tak hala bala huraa principom bez rozmyslu a strategie.No
podla mna by tam namiesto P+R malo stat P+P teda parkuj a plat, lebo to je jediny ciel tohoto parkoviska. Konieckoncov to bude pakovisko pre Inchebu a Rosina to nestalo ani cent, teda okrem vsimneho pre uradnikov. Dobry kseft. A pospolity lud opät utrel hubu. Peniazteky sa takto rozkotulaju jedna radost do spravnych vrecak. Potom veru na tie nepodstatne veci, ktore su v inych zapadoeuropskych mestach tie najdolezitejsie, nezostavaju financie, co je vecna vyhovorka politikov a uradnikov. To ze by mali prestat plytvat ich ani nenapadne, lebo to je ocividne ich hlavnou pracovnou naplnou resp. hlavnym prijmom.hmm,
chyba hneď v nadpise... alebo sa to skutočne premenovalo na "Inecheba" ? :DAch tie voľby...
Keď som tú bombastickú správu o PRVOM ZACHYTNOM PARKOVISKU V BRATISLAVE počul, tak som si hovoril: konečne začíname fungovať normálne ako veľké mestá v Európe. Mohlo mi napadnúť, že to bude mat zasa nejaké slovensko-bratislavské "špecifiká", ktoré urobia z dobrého riešenia nepoužiteľný paškvil. No nič, možno nabudúce.a nakoniec
možno zistíme, že tento d3bilný nápad ešte aj Bradavica na Dunaji dotuje z daní pracujúcej chudoby. Namiesto P+R by to mohli premenovať na Z+Z+PdP (zaparkuj, zaplať a páľ do péčka...).