SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V uliciach Bratislavy jazdí autobus s jukeboxom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Je uplne fascinujuce ze DPB s tymto suhlasi... RadioPoint, See&Go, jukebox... Im vobec nevadi ze vyhanaju svojich zakaznikov prec z MHD?
 
Hodnoť

 

Super, hovadiny DPB akceptuje, kvalita dopravy klesa aj pre taketo blbosti, ale poriadne opatrenia zaostavaju. Toto je ten krizovy manazer? Keby som bol sukromny dopravca, taketo nieco by som nikdy nepovolil...
 

 

Krízový manažér = manažér, ktorý zapríčinil krízu v podniku.
 
Hodnoť

 

Cooo? To je super napad :) Nastupim do autobusu a pustim si cez mobil hudbu aku budem chciet... Celkom sa mi ta myslienka paci, aspon sa vyuziju tie blbe reklamne LCD... Este tak vediet v ktorom autobuse to konkretne je.
 

 

nie aku budes chciet ale aku budes mat na vyber, takze to mozu aj pekne blbosti ((:
 

 

Ja som zvedavy ako sa zatvari skupina metlakov ked mu tam dakto pusti Biebera a podobne... Bude to urcite pomahat k zatraktivneniu mhd.... Keby to bol aspon nejaky specificky vycleneny spoj autobusovy, alebo nejaka specialna turisticka linka, ale takto to akurat sice potesi jednu polku ludi, ale druhu polku akurat nasere. Cize vysledok, dalsi podnet na kupu a pouzivanie auta. Zase super napad pouzity niekde, kde by vobec nemal byt. Super, LCD panely, Radiopointy, teraz Jukeboxy, tu aspon vidime co vsetko neschopaci dokazu pokazit, aj keby clovek cakal, ze sa to neda.
 

 

Co Biebera... ale takto tam nahadzat par skladieb Senzusu, potom supnut do usi sluchadla a pozerat, ako zvysok busu reaguje :)
 

 

Vymysleli super novu giga vec, vola sa to mp3 player, dnes dokonca integrovany v kazdom mobile. A umoznuje ti to taku fantasticku vec, ako pocuvat svoju hudbu, bez toho aby si nou otravoval zvysok osadenstva.
 
Hodnoť

BA - DOJNÁ KRAVA | AUDIOVIZUALNY SMOG

V Bratislave v dopravnom podniku a vo vedení mesta sa celkovo zvrhla myšlienka, že mesto tu nie je pre ľudí, obyvateľom Bratislavy, aby im poskytovalo služby, ale že mesto je dojnica poskytujúca zákazky na veľkých tendroch (električky, trolejbusy, nové busy...) A ešte aj z prevádzky sa z ľudí spravia blbci - budete terčom reklamného spravodajstva, ktorému nemôžete ujsť, zárábať bude súkromná firma.

A čo na to súdruh Belfi?
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=16...
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=23...
Obchodne však nepredáva Recar svoje služby sám, ale cez Bigmedia, prevádzkovateľa bigboardov, s ktorými má mesto tiež veľké trápenie.

Takže sa čudujeme, že je v Bratislave veľa audio-vizuálneho smogu?? Ja sa už nečudujem.
 

a fór je v tom

že tento Recar vznikol v r. 2009, pričom 10-ročná zmluva záhradkára s Recarom je z 2007 ;)
"Zmluva s Dopravným podnikom, ktorá je kľúčová pre biznis Recaru, je uzatvorená s Recarom na 10 rokov."
http://strategie.hnonline.sk/l...
lenže to bol asi trochu iný Recar (potom s názvom Recar Slovensko, ale pozor - RecSK bol iba do 10.8.2010):
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=24...
a aby sme trochu zahmlili názvy, tak pre istotu v 2010 "vznikol" premenovaním ešte jeden názov Recar Slovensko - od 18.8.2010 - určite iba náhoda a zhoda okolností, že iba týždeň po uvoľnené pôvodnej "značky" ;)
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=16...
 
Hodnoť

 

skoda ze vodic autobusu nemoze mat sluchadla... pocuvat dookola par skladieb cely den musi byt popri soferovani po Bratislave ako za trest
 
Hodnoť

 

Niekto si mýli dopravný podnik s reklamnou agentúrou a mesto ako vlastník DPB sa nečinne prizerá, hoci sa verejnosť vyjadruje kriticky k týmto reklamným aktivitám dopravného podniku. No čo, opäť vyženiete z MHD zopár ľudí, o pár týždňov si zase prečítame nejaké trápne PR kecy o podpore MHD, len otázka stojí, či vám tie kecy ešte niekto verí?
 

blizi sa

Europsky tyzden mobility, treba do MHDcky nahnat co najviac ludi, aj takych, ktori ju cezrocne vyuzivaju minimalne, aby sa ti potom definitivne rozhodli - nikdy viac ...
 
Hodnoť

Opäť hlúpy nápad nekompetentných.

V mojom detstve nastal masový nástup prenosných rádiových prijímačov, ľudovo prezývaných tranzistory. Ich majitelia dlhé roky otravovali svoje okolie ich hlukom na kúpaliskách, v prírode aj vo verejnej doprave, vznikali konflikty medzi nimi a tými, ktorý nemali záujem počúvať vysielanie rozhlasu. Napokon sa veci utriasli do normálu tak, že sa nepatrilo tieto rádiá a rôzne iné prenosné prehrávače nahlas púšťať na verejnosti. Regulovalo sa to z časti na základe nepísaných pravidiel slušnosti, z časti na základe písaných pravidiel, napr. prepravných poriadkov dopravcov.
Momentálne nastala éra rôznych prehrávačov, ktoré sú vybavené slúchadlami, teda ich majiteľ neotravuje okolie, a zároveň sám sa odizoluje od okolitého hluku.

Terajší nápad, aby náhodný cestujúci púšťal ostatným nejakú nimi nechcenú hudobnú, či reklamnú produkciu, je poriadne primitívny, a vracia bratislavskú MHD do mediálneho stredoveku, keď v 1960.-ich rokoch pri nástupe tranzistorových prijímačov sme sa s nimi naúčali tak spolunažívať, aby neboli obtiažou pre okolie. Predpokladám, že Akimov podobne, ako Belfi v MHD nikdy necestujú, majú svoje drahé autá, teda ich tento nechcený hluk v tomto autobuse nebude otravovať. Je evidentné, že sa im jedná iba o vlastné zisky z reklamy a zaviedli totálne opačný trend, ako iní dopravcovia. V iných dopravných prostriedkoch je skôr tendencia vytvárať tiché zóny.

Kto chce v MHD počúvať hudbu, či vysielanie rozhlasu, má svoj prehrávač, k nemu slúchadlá a počúva program, či hudbu podľa svojho gusta a iných neotravuje. Teda toho táto nová "služba" neosloví, cez slúchadlá ju ani nebudú počuť. Nech raz v živote Belfi a Akimov nechajú doma svoje luxusné autá a nastúpia do MHD. Asi sa budú čudovať, že koľko osôb, najmä mladých si počúva svoj program. A ostatní asi tiež nebudú mať záujem o náhodným cestujúcim nanútený hluk.
A z dlhodobého hľadiska je táto vec bezpečná, najmä ak bude vyrušovať vodiča?

Akimov evidentne nie je rodený Bratislavčan, inak by vedel to, že o študentské linky 31 a 39 sa so študentmi delia aj starší návštevníci cintorína v Slávičom údolí, osoby cestujúci na pohreby. A oni asi to potrebujú najmenej, aby im niekto vo vozidle hlučne púšťal hlučnú a nechcenú hudbu.
A ak Belfi a Akimov o návštevníkoch pohrebov v študentských linkách vedia a aj tak im chcú naordinovať hlučnú hudbu a reklamu, tak to iba svedčí o ich nízkej mentálnej úrovni a egoizme, keď pre zisk z reklamy hlučnou hudbou chcú obťažovať návštevníkov cintorínov.

Navrhujem riešenia:

-Tento blbí projekt stopnúť.
-Autobus z vonka výrazne označiť, že je hlučný a beží v ňom nechcená hudba, aby nenastúpil ten, kto o tento produkt záujem nemá. Autobus na linky vypravovať nad rámec bežnej výpravy ako mimoriadny spoj a jeho celú prevádzku by mal hradiť Akimov a jeho firma, teda žiadne dotácie od mesta, či príjmy z cestovného.

Treba vyriešiť aj to, že ako odškodniť toho, kto do vozidla nastúpil, označil si lístok a potom ho nechcená hudba z vozidla vypudí.

Ak zdravý rozum manažmentu DPB nezaberie a hluk vo vozidle zostane, tak iba dostane dúfať v to, že pre absenciu údržby aj toto zariadenie bude mať tak krátky život ako informačné systémy vo vozidlách MHD, napokon iba minimum vozidiel oznamuje slovom názvy zastávok....
 
Hodnoť

 

ostatnych 15 rokov som tusim kupoval elektricenku bez prerusenia. myslim, ze som ju casto ani neprejazdil, ale nemusel som mysliet na listky a navyse som to bral tak, ze podporujem mestsku dopravu, ktoru vsade uprednostnujem a trochu ju zasponzorujem. nezmenilo sa to ani, ked som zacal scasti byvat mimo mesta, ani ked mi zrusili dolezity spoj na stanicu, ani, ani, ani. ale ked mi teraz v juli elektricenka skoncila, mozu zabudnut. neznasam otravny hluk, ktoreho je bratislava aj tak plna. ale aby som to nasilu pocuval z radia na zastavkach, v niektorych autobusoch z nekonecnej televiznej slucky a teraz este aj v podobe pridrbanych promoskladieb, tak to sa sudruhovia preratali. koniec predplatneho, jazdim na listky a chodim peso, alebo si uzivam ticho v aute. pre dpb je to zatial asi 45 eur minus a do konca roka to pekne porastie. tolko byvaly sponzor...
 


Najčítanejšie na SME Bratislava