SME

Diskusia k článku: Firma v Bratislave skupuje taxislužby, chystá veľké Fun Taxi

Limousine Service má v dvoch taxislužbách asi 150 áut. Kupuje tretiu a rokuje aj s ďalšími. Jednotnou značkou má zostať Fun Taxi.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
76 príspevkov

  • Samo Muránsky
    Blog
    Sa divim ze v Bratislave este nikto neprisiel s flat ratom ako napr. v KE
    • matus

      re 1/3

      5 eurova taxisluzba uz BA je. Ale inak dufam, ze trh ostane rozdrobeny a konkurencia ostane. Mat tu 2-3 velke taxisluzby, to by nebolo pre nas dobre.
      • Dušan Lukášik
        Problém trhu bude pomerne rýchlo modifikovaný nástupom malých mestských elektromobilov, ktoré bude možné si prenajať cez mobil a odstaviť po použití na vyhradených parkovištiach v meste. Na týchto konceptoch sa pracuje. Výsledok bude primeraná cena a ekologickejšia doprava v meste. Prvé takéto systémy sú už v prevádzke a preto je to už len otázka času a ekonomickej politiky štátu, ako rýchlo dôjde k rozvoju týchto služieb. Tým sa posilní rozvoj vlakovej prepravy a zníži sa zaťaženie ciest. Má to kopec vzájomných súvislostí. A samozrejme vytvorí konkurenciu pre bežnú taxi službu.
    • Ondrej D
      Prémium

      Som proti

      Preco by sa clovek, ktory zije v centre mesta a poctivo si za to zaplatil (napr. v kupnej cene bytu alebo vyske najmu), mal mat namiesto benefitov vo forme dobrej dopravnej dostupnosti, naopak nevyhody a skladat sa na dopravu tym, ktori ziju v okrajovych castiach? Treba samozrejme zachovat minimalne nastupne, aby sa nestalo, ze kvoli kratkosti trasy nebudem pre taxikara dostatocne zaujimavy klient a v konecnom dosledku by som na to doplatil, ale preco by som sa mal niekomu skladat na to, ze sa rozhodol ist lacno byvat do DNV, Race, Vrakune a pod.? Nech si pekne platia za kilometre. A malo by to tak byt aj s MHD. Zjednotenie cenovych pasiem bol strasny podraz zo strany Dopravneho podniku, lebo ludia v centre v preplnenych spojoch sa skladaju niekomu, kto byva na okraji mesta sam v autobuse niekolko-nasobne dlhsiu trasu. V mensich mestach, ako napr. Ruzomberok, je samozrejme flat-rate o.k., lebo tam o nic nejde a ci ide ten taxikar kusok blizsie alebo dalej, je z pohladu nakladov zanedbatelne.
  • Corrado111

    Nenažranci !!! Ľudia ale nie sú sprostí!

    Áno, ľudia skočia po najlacnejšom, lebo odviezť sa pár kilometrov kľudne môžem aj v Škode 120-ke, nepotrebujem bmw. Veď počkajte, raz príde aj k vám easy taxi, ktoré máme v Košiciach, dajú jednotnú cenu v rámci mesta (tú sú 3 €, v Prešove 2,5 €) napríklad 5 € a môžete si tých 1500 taxíkov v jednej firme strčiť viete kam. Aj v Košiciach si tí, čo pýtali 17 € za odvoz na letisko mysleli, že ľudia budú chcieť sadnúť do luxusného auta. Nepotrebujú, pozerajú na cenu. A tak všetky nenažraté taxislužby v Košiciach celé dni stáli na svojich miestach a stáli a stáli, mali jazdu iba od situácie neznalých turistov... a tak znížili ceny... a takto to dopadne aj v Bratislave !
    • expatriate

      3/3

      Easy Taxi v KE som použil iba 2x, takže tých skúseností nemám veľa (ale odporúčila mi ich známa, ktorá ich využíva pravidelne). Cena super, odviezli ma z bodu A do bodu B - nič viac som si nemohol želať. Ale podľa rozhovorov s ich taxikármi (roku Pána 2011) bolo pracovať pre túto firmu dosť náročné, keďže konkurencia strácala klientelu, iní taxikári sa im pravidelne vyhrážali fyzickými útokmi, dochádzalo k poškodzovaniu áut a bolo pre nich nemožné parkovať niekde v meste. Vtedy to fungovalo tak, že ja som musel zavolať na dispečing a oni si pre mňa prišli, vraj bolo nemožné stretnúť prázdny taxík čakajúci niekde v meste. Úplná perlička, keď som volal na dispečing zo železničnej stanice, tak slečna/pani ma presne navigovala kde sa mám ísť postaviť (trošku ďalej od stanice - ďalej od iných taxislužieb, ktorých taxikári tam čakali) a požiadala ma, aby som tam čakal načas a teda ich taxikár tam strávil čo najmenej času (aby sa predišlo konfliktom s inými taxikármi). Zo začiatku to znelo ako hardcore, ale nakoniec všetko OK (až na vražedné pohľady iných taxikárov, ktorí ma chceli tiež odviezť). Už si to na 100% nepamätám, ale myslím, že vtedy mali 2 ceny - jednu v rámci mesta a druhú pre širšie okolie (ja som išiel na letisko).
      • sojcek
        Blog

        ja som sadol dotaxika

        v RK. Vraj lacny. sadol som a chlapik mi hovori tam si nohy nedavaj moze sa preborit podlaha. Tak som nedaval. Vsetko skucalo vrzgalo a hucalo a ked som vystupil tak vypital stiry patdesiat. A ja sprosty si hovorim aky lacny. Tu platim za taxik 25 za trasu ktoru za 45 minut prejdem pesi (londyn). No a ked som si raz pospal v buse a kracal som pomali (nevediac kde som) k nejakemu metru tak presiel taxik okolo a sam zastavil ze ide uz domov ale ze ak chcem tak ma hodi a ja ze ale mam len dvadsat libier tak mi povedal ze OK sak ta tu nenecham. Napokon som mu dal dvadsat pat a bolo dobre.
  • Nardin

    držím palce!

    Podla mna konecne niekto ma snahu nieco robit s taxi v Bratislave. Bratislavske Taxi ma kopu problemov od predrazovania po prestarnute auta a pod. Ved cas ukaze ako sa im to podari.
    • cenculsk
      Blog
      a co chcu teda spravit? no len zdrazit cestovne som sa docital. 15 r. autobusom mhd nemas strach jazdit, 7 r. autom v praci nemas strach jazdit, vlastnym 10 r. autom nemas strach jazdit, do kamaratovho 5r. auta si tiez sadnes. ale ked pride rovnako stary taxik tak sa zrazu bojis? tak som si porovnal fun taxi z clanku a taxiba.sk, ktore som pouzil 4x? nejaky dovod preco by som mal pouzivat drahsie fun taxi v buducnosti? co je to ta vyssia uroven sluzieb? tak ako nemam najnovssi smarthpone za 600 €, ale obycajny telefon za 100 €, tak rovnako sa 15 minut mozem odviest vo fabii, nemusi to byt mercedes. p.s. fun taxi. ceny na ich www stranke pre kosice v slovenskych korunach??? ale fesi bude basnit o vyssej kvalite a pri tom nevedia podat ani info o cene. ak ma v dnesnej dobe ceny v korunach, normalny nebude. a k takemu si mam sadnut do auta? :)
      • snr
        "15 r. autobusom mhd nemas strach jazdit, 7 r. autom v praci nemas strach jazdit, vlastnym 10 r. autom nemas strach jazdit, do kamaratovho 5r. auta si tiez sadnes." povedat sa to da vselijak. Ked vedla seba postavis 2-3 rocny taxik, rumunsku sesternicu "babenky" z francuzska a 5 rocne auto strednej ci vyssej triedy, tak pokial slusne auto mas vies, ze v 3 rocnom taxiku mas znacne problemy prestat mysliet na to, ktora z mnozstva suciastok tej mladej harpne povoli a ty zazijes .eback. s tym, preco nemozes auta porovnavat auta podla veku, s nebezpecnou mladou cubkou.
  • Ludwig

    Praha - Bratislava

    Taxi vyuzivam celkom pravidelne v Prahe aj Bratislave a myslim, ze nejaka "konsolidacia" bratislave urcite pomoze... Myslim, ze taxikov je v BA zbytocne vela a tym padom nezarobia, jazdia so starymi vrakmi... O cene to urcite nieje - ako priklad uvadzam www.nejlevnejsitaxi.cz... co je taxisluzba, ktora absolutne vykryla dieru na trhu... Jazdia v priemere za 70 centov (prepoctom z Kc), nakupili uplne novu flotilu aut (Renaulty Fluence a Octavie) a zakaznikovi davaju presne to, co hlada - teda presun z bodu A do bodu B cistym autom s klimatizaciou... Nikto nehlada a nepotrebuje na presun po meste novy bavorak alebo "nadupany" passat, je to uplne zbytocne... Pokial to funguje v Prahe, preco by to nemohlo fungovat inde? Druha vec, ktora je zvlastna a vzdy ma v BA irituje, je sposob fungovania dispecingu... V Prahe to funguje u vsetkych taxisluzieb rovnako uz x rokov, vodic do aplikacie v smartfone zada odkial kam ide, dispecing ma teda info o jeho polohe a novu objednavku mu zaslu automaticky tiez do smartfonu podla jeho polohy a casu... On ju prijme, alebo odmietne... Pointa je v tom, ze toto cele prebieha potichu, bez rusenia zakaznika a jeho nuteneho vtahovania do "diskusie"... v BA vacsinou celu cestu musim pocuvat nejaku znudenu operatorku, ktora 20x opakuje "Vrakuna na meno Milan moze niekto?"..... po chvili invencne prida "Vrakuna na meno Milan moze niekto 10 minut"... "...15 minut".... aby nakoniec odpovedal niekdo kvalitou spojenia ako z marsu "Nooo 24-ka to zoberem do 15, ale nech tam cakaju vonku neviem kde to presne je...".... Sakra preco ja ako zakaznik mam byt tohto svedkom? :)
    • pepo_69
      Nedavno som bol milo prekvapeny ze horeuvedeny sposob objednavania cez smartphone/GPS uz funguje aj v Bratislave, konkretne v clanku uvedenej firme Fun Taxi (standardne snimi nejazdim, vodic mi vravel ze to u nich funguje uz dlho). Operatorka sa nevypytuje ale rovno zahlasi ze taky a taky voz vas zoberie.
  • Chocholko

    NA SLOVENSKU JE VŠETKO VŽDY O CENE...

    ... ako tu už niekto spomínal, taký bežný Slovák si radšej sadne do Š120 a odvezie sa nepohodlne, (ne)bezpečne (v čase zrážky by som v nej nechcel sedieť a tá hrozí na našich cestách vždy), ale bude to lacnejšie, ako v novom, modernom a bezpečnom aute. VŽDY to je o cene. Žiaľ, preto tu máme to podnikateľské prostredie trošičku zdeformované a kráča svojou cestou, ako v inom civilizovanom svete. Samozrejme ruka v ruke kráča s cenou a priemerný plat. Zdravotná sestrička si 2x rozmyslí, či dá 20 eur na prevoz taxíkom na letisko, pretože to je jej jednodenný plat. Zdrav. sestričke v Nemecku je to však jedno, nevadí jej ani 40eur, pretože zarobí mnohonásobne viac. Ľudia na Slovensku doslova "baštia" po najnižších cenách. Keď v Lidl teraz predávajú toaleťák 8ks 2 vrstvový po 1 euro, tak je plné parkovisko a každý, kto má vozík, má tam aspoň 3 balenia. Už nie sme v tom štádiu, že nemáme peniaze. Teraz už veľa ľudí, aj dôchodcovia majú našetrené "požehnane" a keď sa vyskytne akcia, ako táto, hor sa nakupovať. Ale frflanie nám zostalo.
    • scott

      ...

      všetko je o cene, slovák len najlacnejšie, toaleťák za Euro - podľa mňa je toto taká urban legend - rád to píšem kade tade a hodí sa to aj sem. Na slovensku stretnete skôr ferrari ako trabant, takže aká chudoba? A toto nehovorím konkrétne o BA

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 93 723
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 903
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 595
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 459
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 692
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 422
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 258
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 678