Limousine Service má v dvoch taxislužbách asi 150 áut. Kupuje tretiu a rokuje aj s ďalšími. Jednotnou značkou má zostať Fun Taxi.
A teraz sa tu rozprúdi diskusia
medzi tými drevákmi zo stanovíšť a makačmi na vysielačku. Ja ako užívateľ držím stranu makačom a to nie len z dôvodu ceny. Keď vidím tých stanovišťných pracantov posedávať na roskladacích stoličkách, v kufroch aut, prípadne na okolitých lavičkách, riešiac pri tom závažné životné témy, tozmýšľam o čo im vlastne ide ? Veď okrem odbornej spôsobilosti, ktorú pri troche snahy zdolá aj medveď z lesa a VP B nemajú vlastne žiadnu kvalifikáciu a spoločnosti dáko výrazne neprospievajú. Aký je dôvod na to, aby ich štát chránil ako to stále vžadujú a dokonca aby zarábali viacej ako učitelia ??? Na čo sa teda sťažujú a za čo chcú viac prachov ? Za to sedenie na tých kempingových stoličkách ? Poďme chlapci na vysielačku a tam, áno, zaslúžite si viac, ale za posedávanie pre Hlavnou stanicou či SAD a účtovanie + 200 % na vysielčkárov iste nie. Im to tak vyhovuje, čakaju na blba, cudzinca, urobia vývar a šup na stoličky pokecať. N.Hmm, vidno, ze sa vo veci
vyznas :)ja to vidím inak
sediac v taxiku často počujem, ako dispečerka volá v rádiu, kam je treba taxik a pýta sa, kto je najbližšie a chce toto ríto.Ste nepochopili o com pise
Porovnava normalnych taxikarov z normalnych spolocnosti voci tzv. samostatnym taxikarom ktori maju niekolko nasobne ceny a cakaju na vychytenych miestach (napr autobusova a vlakova stanica, stojisko medzi Carltonom a divadlom) na cudzincov a ludi co nepoznaju miestne taxikarske pomery. Rozdiel v cene moze byt obrovsky (na stanicu normalnym taxikom 5€, zo stanice s drevakom za 30€).kamoš,
na staniciach a ani pred Carltonom nemôže stáť "samostatný" taxikár. Len tí tam môžu stáť čo si platia štand.Asi si to nepochopil..
teda neviem ale mne z toho vypliva pravi opak ako tebe. Ved sa tam pise ze chcu jazdit za take ceny aby sa vyhli okradaniu zo strany taxikarov.No asi mate v Kosiciach lacnejsi benzin.
Alebo platite nizsie odvody, poistky, dane? Nic z toho? Mozno ta "uspesnost" podnikania vyplyva z toho, ze stare auto "spotrebuje" a nove nebude mat z coho kupit. Ono nejake ekonomicke Perpetum Mobile este nikto nevymyslel.hej to je pravda
taka dlha jazda medzi 2 okrajovymi sidliskami to je 10 km to im skripu zuby. Ale mne sa dvaja taxikari dusovali ze priemerna jazda je 4-5 km a len v piatok spravi 20-30 jazd. Takze to nie je take zle nehovoriac ze vacsina to ma ako brigadu na vikend.hm..
a kolko mate v tych kosiciach taxikarov, ze urobi 20-30 jazd? ..asi mozno stvrtinu co v BA.. ved sem chodia na vikend robit taxikarov z celeho slovenska..To áno.
"Ak si budeme vedieť úrovňou služieb pred zákazníkom odôvodniť vyššie ceny ako dnes, pokojne to spravíme." Napríklad spravia PR, že ich zamestnanci majú zaplatené odvody a že ich čaká neohrozená penzia...re 1/3
5 eurova taxisluzba uz BA je. Ale inak dufam, ze trh ostane rozdrobeny a konkurencia ostane. Mat tu 2-3 velke taxisluzby, to by nebolo pre nas dobre.Som proti
Preco by sa clovek, ktory zije v centre mesta a poctivo si za to zaplatil (napr. v kupnej cene bytu alebo vyske najmu), mal mat namiesto benefitov vo forme dobrej dopravnej dostupnosti, naopak nevyhody a skladat sa na dopravu tym, ktori ziju v okrajovych castiach? Treba samozrejme zachovat minimalne nastupne, aby sa nestalo, ze kvoli kratkosti trasy nebudem pre taxikara dostatocne zaujimavy klient a v konecnom dosledku by som na to doplatil, ale preco by som sa mal niekomu skladat na to, ze sa rozhodol ist lacno byvat do DNV, Race, Vrakune a pod.? Nech si pekne platia za kilometre. A malo by to tak byt aj s MHD. Zjednotenie cenovych pasiem bol strasny podraz zo strany Dopravneho podniku, lebo ludia v centre v preplnenych spojoch sa skladaju niekomu, kto byva na okraji mesta sam v autobuse niekolko-nasobne dlhsiu trasu. V mensich mestach, ako napr. Ruzomberok, je samozrejme flat-rate o.k., lebo tam o nic nejde a ci ide ten taxikar kusok blizsie alebo dalej, je z pohladu nakladov zanedbatelne.Nenažranci !!! Ľudia ale nie sú sprostí!
Áno, ľudia skočia po najlacnejšom, lebo odviezť sa pár kilometrov kľudne môžem aj v Škode 120-ke, nepotrebujem bmw. Veď počkajte, raz príde aj k vám easy taxi, ktoré máme v Košiciach, dajú jednotnú cenu v rámci mesta (tú sú 3 €, v Prešove 2,5 €) napríklad 5 € a môžete si tých 1500 taxíkov v jednej firme strčiť viete kam. Aj v Košiciach si tí, čo pýtali 17 € za odvoz na letisko mysleli, že ľudia budú chcieť sadnúť do luxusného auta. Nepotrebujú, pozerajú na cenu. A tak všetky nenažraté taxislužby v Košiciach celé dni stáli na svojich miestach a stáli a stáli, mali jazdu iba od situácie neznalých turistov... a tak znížili ceny... a takto to dopadne aj v Bratislave !...
kamarát na príjme v nemocnici mi povedal že tak mesiac dozadu prišla na pohotovosť dievčina s rozbitou hubou za to že taxikárovi chcela za odvoz "len" zaplatiť......
prišla si pre lekársku správu, ktorú vyžaduje polícia...3/3
Easy Taxi v KE som použil iba 2x, takže tých skúseností nemám veľa (ale odporúčila mi ich známa, ktorá ich využíva pravidelne). Cena super, odviezli ma z bodu A do bodu B - nič viac som si nemohol želať. Ale podľa rozhovorov s ich taxikármi (roku Pána 2011) bolo pracovať pre túto firmu dosť náročné, keďže konkurencia strácala klientelu, iní taxikári sa im pravidelne vyhrážali fyzickými útokmi, dochádzalo k poškodzovaniu áut a bolo pre nich nemožné parkovať niekde v meste. Vtedy to fungovalo tak, že ja som musel zavolať na dispečing a oni si pre mňa prišli, vraj bolo nemožné stretnúť prázdny taxík čakajúci niekde v meste. Úplná perlička, keď som volal na dispečing zo železničnej stanice, tak slečna/pani ma presne navigovala kde sa mám ísť postaviť (trošku ďalej od stanice - ďalej od iných taxislužieb, ktorých taxikári tam čakali) a požiadala ma, aby som tam čakal načas a teda ich taxikár tam strávil čo najmenej času (aby sa predišlo konfliktom s inými taxikármi). Zo začiatku to znelo ako hardcore, ale nakoniec všetko OK (až na vražedné pohľady iných taxikárov, ktorí ma chceli tiež odviezť). Už si to na 100% nepamätám, ale myslím, že vtedy mali 2 ceny - jednu v rámci mesta a druhú pre širšie okolie (ja som išiel na letisko).ja som sadol dotaxika
v RK. Vraj lacny. sadol som a chlapik mi hovori tam si nohy nedavaj moze sa preborit podlaha. Tak som nedaval. Vsetko skucalo vrzgalo a hucalo a ked som vystupil tak vypital stiry patdesiat. A ja sprosty si hovorim aky lacny. Tu platim za taxik 25 za trasu ktoru za 45 minut prejdem pesi (londyn). No a ked som si raz pospal v buse a kracal som pomali (nevediac kde som) k nejakemu metru tak presiel taxik okolo a sam zastavil ze ide uz domov ale ze ak chcem tak ma hodi a ja ze ale mam len dvadsat libier tak mi povedal ze OK sak ta tu nenecham. Napokon som mu dal dvadsat pat a bolo dobre.držím palce!
Podla mna konecne niekto ma snahu nieco robit s taxi v Bratislave. Bratislavske Taxi ma kopu problemov od predrazovania po prestarnute auta a pod. Ved cas ukaze ako sa im to podari.Praha - Bratislava
Taxi vyuzivam celkom pravidelne v Prahe aj Bratislave a myslim, ze nejaka "konsolidacia" bratislave urcite pomoze... Myslim, ze taxikov je v BA zbytocne vela a tym padom nezarobia, jazdia so starymi vrakmi... O cene to urcite nieje - ako priklad uvadzam www.nejlevnejsitaxi.cz... co je taxisluzba, ktora absolutne vykryla dieru na trhu... Jazdia v priemere za 70 centov (prepoctom z Kc), nakupili uplne novu flotilu aut (Renaulty Fluence a Octavie) a zakaznikovi davaju presne to, co hlada - teda presun z bodu A do bodu B cistym autom s klimatizaciou... Nikto nehlada a nepotrebuje na presun po meste novy bavorak alebo "nadupany" passat, je to uplne zbytocne... Pokial to funguje v Prahe, preco by to nemohlo fungovat inde? Druha vec, ktora je zvlastna a vzdy ma v BA irituje, je sposob fungovania dispecingu... V Prahe to funguje u vsetkych taxisluzieb rovnako uz x rokov, vodic do aplikacie v smartfone zada odkial kam ide, dispecing ma teda info o jeho polohe a novu objednavku mu zaslu automaticky tiez do smartfonu podla jeho polohy a casu... On ju prijme, alebo odmietne... Pointa je v tom, ze toto cele prebieha potichu, bez rusenia zakaznika a jeho nuteneho vtahovania do "diskusie"... v BA vacsinou celu cestu musim pocuvat nejaku znudenu operatorku, ktora 20x opakuje "Vrakuna na meno Milan moze niekto?"..... po chvili invencne prida "Vrakuna na meno Milan moze niekto 10 minut"... "...15 minut".... aby nakoniec odpovedal niekdo kvalitou spojenia ako z marsu "Nooo 24-ka to zoberem do 15, ale nech tam cakaju vonku neviem kde to presne je...".... Sakra preco ja ako zakaznik mam byt tohto svedkom? :)jasne alebo povie co je v meste noveho.
Taxikara sa oplati aj spytat na kvalitnu restiku alebo pizzu a takisto poradi dobru pivaren.NA SLOVENSKU JE VŠETKO VŽDY O CENE...
... ako tu už niekto spomínal, taký bežný Slovák si radšej sadne do Š120 a odvezie sa nepohodlne, (ne)bezpečne (v čase zrážky by som v nej nechcel sedieť a tá hrozí na našich cestách vždy), ale bude to lacnejšie, ako v novom, modernom a bezpečnom aute. VŽDY to je o cene. Žiaľ, preto tu máme to podnikateľské prostredie trošičku zdeformované a kráča svojou cestou, ako v inom civilizovanom svete. Samozrejme ruka v ruke kráča s cenou a priemerný plat. Zdravotná sestrička si 2x rozmyslí, či dá 20 eur na prevoz taxíkom na letisko, pretože to je jej jednodenný plat. Zdrav. sestričke v Nemecku je to však jedno, nevadí jej ani 40eur, pretože zarobí mnohonásobne viac. Ľudia na Slovensku doslova "baštia" po najnižších cenách. Keď v Lidl teraz predávajú toaleťák 8ks 2 vrstvový po 1 euro, tak je plné parkovisko a každý, kto má vozík, má tam aspoň 3 balenia. Už nie sme v tom štádiu, že nemáme peniaze. Teraz už veľa ľudí, aj dôchodcovia majú našetrené "požehnane" a keď sa vyskytne akcia, ako táto, hor sa nakupovať. Ale frflanie nám zostalo....
všetko je o cene, slovák len najlacnejšie, toaleťák za Euro - podľa mňa je toto taká urban legend - rád to píšem kade tade a hodí sa to aj sem. Na slovensku stretnete skôr ferrari ako trabant, takže aká chudoba? A toto nehovorím konkrétne o BA