SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Trolejbusy sú prestarnuté, v Bratislave nasadzuje staré Karosy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

Belfi&Ftacnik chcu ist trucovat?

Tender nepresiel, tak budeme ***** Bratislavcanov?
 

Nebuď smiešny.

Jasné, kvôli tendru sa osobne Belfi vybral z krompáčom zničiť vozidlá... Majú síce 24 rokov, ale u nás by predsa ešte mohli slúžiť aspoň ďalších 20 rokov. Teraz bez srandy, Belfi je vo funkci niečo cez rok. Alarmujpci stav zdedil, možno to mohli riešiť inak, ale objektívne, nenesú oveľa väčšiu zodpovednosť jeho predchodcovia čo boli v DPB roky a nespravili nič.
 

belfi je riaditelom

od 1.7.2011....takze to budu uz takmer dva roky......veci za ktore nemoze je stav trate na stanicu a za odstavenie tunela (havaria sposobena vraj vystavbou podzemnych garazi pri parlamente).....ale nakup novych autobusov, trolejbusov, elektriciek alebo aspon za ich modernizaciu moze.....nebol nahodou pan Belfi riaditelom televizie TA3 v case, ked vlastnikom bola J&T?....nebol nahodou pan Belfi riaditelom v SES Tlmace v case ked 51% vlastnikom bola J&T?......nie je nahodou vlastnikom firmy SOR (firma, ktora sa mala vyraznou mierou podielat na vyhranom tendri na trolejbusy) tiez J&T? ....
damy a pani, uvedomte si, ze toto mesto nicili komunisti a teraz v tom pokracuju dalej aj so svojimi detmi....
 

A nie je nahodou

k vykonu funkcie riaditela nejakeho podniku aspon minimalna znalost toho, co ten podnik robi? Lebo viete, riaditelia z povolania, ktori tu sefuju elektrarni, tam zase televizii, potom pre zmenu napriklad nemocnici a nakoniec dopravnemu podniku, nevedia o nicom nic a neverim, ze nejaky dalsi podnik budu riadit dobre. Ono to fakt nie je jedno, coho ste riaditelom. Ale ked je niekto nominantom a kraca od podniku k podniku bez zodpovednosti za firmu, bez rizika, ze ho zavru atd., tak to nie je ziadny riaditel, ale ***** drobny zlodejicek s vplyvnymi ochrancami.
 

 

tak by to asi malo byt. Ale potom by sa podniku darilo a prosperoval by. To sa predsa takto neda :)
 

manažment

pravidlá riadenia podniku platia všade rovnako... myslím, že Belfi sa nemá začo hanbiť... ako jediný dostal TA3 z dlhov, zachránil Tauris pred krachom a dnes sa len snaží zaviesť normálne manažérske rozhodovania v DPB. Jasné, že to mnohým vadí... ten komunistický moloch niekomu vyhovuje a tak sa teraz snažia na Balfiho útočiť za každú cenu. Viď člen predstavenstva Bútora.
 

 

Asi neplatia vsade rovnako, pretoze v DPB sa mu nejako nedari presvedcit lajicku i odbornu verejnost o tom, ze nieco vobec o ekonomicko-dopravnom riadeni a manazmente vobec nieco vie. Cestujuci nie su televizny produkt a uz vobec narocni cestujuci v Bratislave, kde si len tak kydat na hlavu ludia nedaju. Belfi zatial presviedca iba o svojich chybach, napravanymi dalsimi chybami vyustene do retazovej reakcie chyb. A tolko protirecenia a neprofesionalne zvladnuteho vystupovania v mediach ako od Belfiho pocas riadenia DPB som snad nepocul ani z ust Fica a to uz je co povedat.
 

hej, aj belfiho komunisticke

spravanie vyhovuje ludom ako si ty. nezverejnovanie zmluv, dokonca clenovia dozornej rady sa k nim nevedia dostat a pod.
 

TA3 dostal z dlhov

pomocou tzv. Bielych a Čiernych zoznamov. Kto mu nedal inzerciu, o tom sa nevysielalo, alebo ak, tak len negatívne. Zato na inzerentov sa vysielal iba radostný PR. Čiže: Belfi nadobro zničil renomé TA3 ako spravodajskej televízie a vyrobil z nej niečo podobne nechutné ako z týždenníka Markíza, ktorý napokon neprežil. Ak podobným spôsobom "zachraňoval" mäsokombinát, som rád, že nejem mäso. A čo robí v bratislavskom dopravnom podniku, vidíme všetci. Na tom platení "diskutéri" a "blogéri" nič nezmenia, ani keby si prsty na klávesniciach olúpali až na kosť.
 

 

Papyr, plny suhlas. Vid priklad s DPMK.
 

A Belfi

spravil co???
Inak mas pravdu - nenesu :D
 

čo

Minimálne presvedčil Ministerstvo dopravy, aby sa mohli využiť peniaze z Operačného programu Doprava ná obnovu vozparku, keď už sa Filiálka nerealizuje. Dovolím si povedať, že to je zásadné, ak vôbec chceme na nejakú zmenu vozoparku pomýšlať. A čo spravili jeho predchodcovia? Celkom nič.
 

 

OOOO az tolko? V odbornej sfere sa najde niekolko desiatok ludi, ktori by zvladli 10 krat viac. Ci chces alebo nechces, je to politicky kandidat a jemu je uplne u prd*le ako zvysit atraktivitu cestujucim, lebo on sa sam vozi na aute do roboty a MHD nikdy v zivote nepouzil a pochybujem, ze si vobec precital nejake vedecke/odborne prace/vyskumy tykajuce sa verejnej dopravy, lebo inak by chapal naroky pasazierov a dokazal by DPB prisposobit sucasnym profitujucim trendom sveta.
 

 

Samozrejme že presvedčil ministerstvo, lebo chce dať zarobiť kamarátom z J&T! Aká to náhoda že pri moci sú tiež J&T pozitívní.... Ajhľa, zmanipulovaný tender nám nevyšiel, tak rýchlo meníme pravidlá a nový už bude podľa nových pravidiel ktoré narýchlo urobil Kaliňák.

O čo sa stavíme že nové trolejbusy budú znovu J&T SOR? Resp. Škoda-SOR-J&T.
 

 

lepší návrh by bol zoštátniť súkromné kontá Ďurkovského a za ne nakúpiť nové trolejbusy, a možno by niečo zostalo aj na začatie metra.
 

 

Zlatý Ďurkovský , oproti týmto neschopným Nýmandom . Len plačú , čo všetko zlé zdedili , akoby predtým to bolo iné.. Celý problém je len v tom , že vedia len škrtať , ale nie tvoriť zdroje. Ale to je problém celého ľavicového spektra, dajte nám peniaze a potom uvidíte. Takto to, ale v živote nechodí.
 

 

Od 1.4.2013 ma dojst k znizeniu cestovneho v celej Bratislave o 25%. Dovodom je uspora z mensieho poctu MHD liniek, usporam na prevadzke tunela a trate na Hlavnu stanicu, ako aj vseobecnym prevadzkovym usporam, kedze DPB nemusel poslednych 10 rokov nic investovat do prevadzky.
Ti co si kupili rocne elektricenky mozu prist na Olejkarsku ulicu a bude im vrateny rozdiel z ceny cestovneho.
 

Mas na stole zly kalendar

prvy april bude trochu neskor.
 
Hodnoť

Jasne

Podunajske Biskupice a Vrakuna si to zase odskacu, hlavne ze inde sa rozmysla nad elektrickou, samostatnom pruhu pre MHD, ale tam ani prd. Je pekne ako macossky sa sprava mesto k tymto dvom mestskym castiam.
 

Cestovne

Ja povazujem teraz za samorejme, ze po takomto (dalsom) vyraznom poklese kvality MHD zlacne drahe (aj tak dotovane) cestovne. Alebo sa mylim?
K podobnym utopiam ako elektricka do Petrzalky sa skoda vyjadrovat, kazdy clovek pri zmysloch ked vidi zatvorenu Hlavnu stanicu, tunel, obmedzenu Dubravku, tak je mu jasne, ze ziadna elektricka po Stefanikovej alebo nebodaj do Petrzalky behat nebude.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Bratislava