SME
Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výrobcu trolejbusu od súťaže odradilo potvrdenie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No aspon ze sa to pekne medializuje. Snad im po tomto tie tendre v sucasnej podobe neprejdu. Treba sa vsak pozriet aj na elektrickove.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie je o čom

ten, kto chce urobiť podvod, si nastaví technickú špecifikáciu - požadované parametre nakupovaného tovaru,materiálu tak - aby boli ušité na konkrétneho dodávateľa a nikto iný ich nespĺňal - aby vyhrala tá správna firma od ktorej má už transparentne dohodnuté provízie!!!! Čo to priznali dodávatelia v TV - koľko platia provízie 20% ????? zo 70 000 000 € pekné nie ? - potom každý jeden obstarávateľ môže mať postavené nie domy, ale hrady:)))). Prečo sa v tejto republike nezačnú už konečne trestne stíhať ľudia ktorí okrádajú nás všetkých? Veď nejedná sa tu o organizovaný zločin - niekto si organizovane pripravý takýto postup...či ???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

@Samo Muransky
.
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL OLOLOLOLOLOLOLO!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To bolo vyznanie llásky?

.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:))

súhlas :))))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vedenie statu a samosprav treba odovzdat

EU. Tento narod si nedokaze vladnut.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Technicka poznamka

Je fajn, ze sa snazite trocha rozfukat tento smrad. Ale tato veta je nepravdiva - "Mestský podnik navyše žiada od výrobcov potvrdenie o schválení trolejbusu na Slovensku. To majú len trolejbusy SOR a francúzskej firmy Irisbus, ktorá sa však neprihlásila." SOR totiz trolejbusy nevyraba a neviem o tom, ze by na slovensku bol schvaleny Cristalis od Irisbusu. Vsetky na slovensku schvalene trolejbusi su znacky Skoda v roznych verziach a roznych karoseriach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mysleli trolejbusy s karosériou SOR

Inak SOR trolejbusy ponúka
http://www.sor.cz/site/trolejb...
http://www.sor.cz/site/trolejb...
ale reálne ich dodáva Škoda pod označením ŠKODA SOR 30 a ŠKODA SOR 31. Asi aby to príliš nekričalo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pekna ryza
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A tu je dovod preco je bratislavska mhd v ***** vobec nikto sa nestara o nejaku transparentnost, efektivnost. DPB riadia ludia ako Belfi, ktori nikdy v zivote nic nemali spolocne s dopravou, jej infrastrukturou, alebo vozovym parkom, atd... Potom to tu tak vyzera, ze nam tu jazdi linka 128, ktora prevaza 1 cloveka kazdu druhu jazdu. Kupuju sa trolejbusy na mieru. Podporuje sa tu komplikovanost mhd s prestupmi a zbytocnymi linkami, namiesto toho aby boli kratkodobe intervaly spojov a priame jednoduche linky. Premava tu 29ka, namiesto kratsich intervalov 28. Elektricky maju 30 % zbytocnych zastavok a stracaju na atraktivite. Tunel sa opravi a hned aj pokazi.

Dalsi krok k uzasnemu rozvoju v DPB bude kupa na mieru sitych elektriciek. Budu musiet mat presne 21,34 metra dlzku a 2,89 metra sirku, 8 dveri, kapacitu na sedenie 45, kapacitu na statie 103. Jediny kto ich bude moct vyrabat bude samozrejme firma blizka ficovym papalasom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zobudeny

keby si vedel koľkokrát som upozorňovala na nezmysly - busy 29 a 128. Úplne najideálnejším riešením je presunúť 28 z Opletalovej ulice cez sídlisko. Tým zanikne zmysel luftvoziacej 128, veď kto už čaká na bus jazdiaci 1x za hodinu.
A bus 29 by bohato postačoval ako posilový počas turistickej sezóny (cez víkendy od mája do septembra). navyše by "prospelo", keby mala 29 konečnú tiež na zástavke Devín (aby mala spoločnú zástavku s 28čkou). Teraz turisti zbytočne čakajú 1 hodinu na bus 29, pritom 5 minút pešo je zástavka 28čky. Ak by na úkor 128 a 29 posilnili terajší 20-minútový interval 28čky na 15-minútový interval, potešili by ako Devínčanov tak aj Novoselanov (prezývka novodevínčanov).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Urcite nas je viac, inak dneska som sa dozvedel dost zaujimavu pikosku od znameho, takze aspon nemusim riesit nejake iluzie.

Co sa tyka spojov 20-29, spominam ich ako priklady, pretoze to prostredie poznam najviac. Urcite su taketo priklady aj v inych mc.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mamae asi najluxusnejsie busy merecedes ktore su uplne zbytocne za tu cenu a tie tbusy to zas bude samozrejme kseft pre jetyho ale ako je vidiet maju to podchytene komplete politicky.som len zvedavy ked im zas zacnu praskat tie ramy ako na busoch co s tym budu potom robit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vv

uz si sa vnom aj viezol...rozdiel medveda a soru? ..pokial viem tak praskaju sor
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Myslim ze idealne riesenie je niekde uprostred. Teda nie uplny low-cost ale ani high-end... idealne je Urbino od Solarisu, alebo Citaro od Mercedesu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hm, takto sa robia tendre všade... keď americká ambasáda vyhlásil tender na strážnu službu, tak zavolala síce x-slovenských firiem, ale nakoniec to vyhrala americká, ktorá v tom čase ešte nemala na Slovensku ani licenciu na stráženie, hoci to bola podmienka... každý tender sa dá uštrikovať niekomu na mieru a nehovorte mi, že je to slovenská špecialita! čo Siemens a jeho špeciálny niekoľkomiliardový fond na uplácanie politikov na celom svete! vo viacerých krajinách sveta ich odsúdili, len na SK nie, prečo bol Siemens v bratislave taký úspešný za KDH a SDKU vlád? čo spaľovna? čo osvetlenie ulíc? čo? ..... jo, ale môžem sa aj mýliť a siemens je proste skvelý! :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je uplne jedno ci je to slovenska specialita, alebo nie. Podstatne je ze proti tomu treba bojovat, upozornovat na to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

inde sa to aspon nerobi tak okato ze 5 dveri na autobuse:))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vsetko je otazkou miery...
inde je bezna miera strat z korupcie do 10%...
na slovensku je bezne ze sa rozkradne aj 50%, a to je neakceptovatelne...
10% je totiz aj v sukromnej sfere taka akceptovatelna hranica provizie... ludia co robia v sukromnom biznise vedia ze ten kto zozenie zakazku bezne moze dostat aj 10%...
nehovorim ze to treba v statnej sfere z dani praktizovat alebo schvalovat, treba proti tomu bojovat, ale keby bola u nas miera strat z korupcie na 10% tak mozme skakat od radosti... a isteze su straty z korupcie aj v USA... ale je rozdiel stratit 10% a stratit 50%... rozdiel je v miere a drzosti...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Gorily v plnom švungu

Hlavné mesto Koruptostánu sa nesmie nechať zahanbiť.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava