SME
Utorok, 15. október, 2019 | Meniny má Terézia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pozrite si, čo čaká Bratislavu v roku 2013 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

....

a jedine sa dockame noveho nakupneho centra :-))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hovorime o hlavnej stanici? :))))

Btw, prekvapuje ma ze pre ludi je prioritou obnova najma trate na stanicu az potom tunela, hoci ten tunel bol niekolkonasobne viac vyuzivany... kazdopadne, treba dufat, ze sucasny projekt prestavby hlavnej stanice sa zrusi a nahradi niecim zmysluplnym (idealne v kombinacii s elektrickou na Stefanikovej).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mna to ani neprekvapuje. lebo cez tunel sa vozili v drvivej vatsine domaci, ktori za to maju nahradu, sice cestuju dlahsie, ale okrem kapucinskej sa elektrickou dostanu vsade ako predtym a bez prestupu. ale trat na stanicu vyuzivali hlavne mimobratislavski cestujuci - hlavne 13 do centra, za koru nie je adekvatna nahrada. jasne, je tu X13, ale ta ide uplne mimo povodnej trasy elekricky, a poslat turistov do centra 93 tiez vela neriesi, pretoze mnoho z nich sa odvezie az na vysehradsku. a to nie len zahranicni.
s tou stefanikovou mas pravdu, ale myslim si, ze az tak vela uprav na trati na stanicu netreba, aby tam mohla aspon 13 premavat. ta linka nikdy nejazdila vysokými rýchlostami, nakoniec ani nebolo kde, takze zatial by tych Vmax 20 km/h na stanicu postacovalo, ako provizorne riesenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono pri X13 by uplne stacilo ju spravit okruznou tak ze zo Safka by isla na stanicu cez Namestie SNP. A nahrada za 13ku je :)

Hoci si myslim, ze elektricky na stanicu patria, pride mi to ako jeden z tych mensich problemov... najma v porovnani s tunelom ktory sa dotyka stoviek (tisicov?) ludi denne na rozdiel od trate na stanicu, ktora bola vzdy relativne slabo vytazena (mozno okrem piatka a nedele poobede).

Fail je skor to ze na Namesti SNP dodnes nie je oznam o tom ze elektricky na stanicu nejazdia po anglicky! Turisti tam vzdy bezradne stoja a netusia co sa vlastne deje.. dokonca este nedavno tam bola mapa kde trat na stanicu bola zakreslena (neviem ci sa to uz zmenilo). Lenze to je dlhodoby problem s DPB, ze oni nie su schopni robit tak jednoduche veci ako vylepit jeden blby oznam do vitriny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s tym zokruhovanim X13 suhlasim, ale kedze DPB, tak som to tu ani nepisal. je pravda ze na stanicu nechodilo vela ludi, ja by som bol za to, aby sa tam vratila len 13, vsetko ostatne tam vozilo vzduch. a ako som pisal, na to, aby tam 13 mohla premavat, vela netreba. mileticka bola svojho casu v podatne horsom stave a jazdilo sa tam, a nie pomaly. iste, nebolo by to idelane riesenie, ale vzdy by to bolo lepsie ako to, co je teraz.
s tou informovanostou je to bieda, nedavno sa so mnou na ZST Nove Mesto vadili turisti, ktori s atam dostali omylom mysliac si ze 2 ide na hlavnu stanicu. ked som sa im snazil vysvetlit ze elektricky na stanicu nejazdia a teda z trnavskeho myta musia ist autobusom, stale mi ukazovali mapu kde ta trat bola zakreslena aj s linkami co po nej premavaju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mladí súdruhovia,

čo jediné - čo dokázali dlhoročným hútaním a dumaním v komisiách (ako to potvrdzuje aj text článku: "...p r a v i d e l n e rokujú mestskí poslanci"), čo dokázali nakoniec vydumať - bol výron geniality: tzv. BUS-pruh.
Ktorý - nielenže po aplikácii paralyzoval život mesta, a svojimi dôsledkami - pôsobil asi ako aplikovaná zbraň hromadného ničenia,
vyvinutá - z peňazí daňových poplatníkov a použitá - na samotných daňových poplatníkov,
kladiem Vám otázku.

Mladí súdruhovia,
vraj ste mali od januára t.r. znovuobnoviť tzv. BUS-pruh
(napriek tomu, že vzbudil všeobecné pobúrenie Bratislavčanov).

Otázka znie:
KDE JE?

Vraj ste mali vyčísliť (a dokonca to sľúbil jeden z poslancov - čo má rád rock),
koľko to Vaše hrajkanie sa - ten svojvoľný špás, vtedy, keď bol experimentálne zavedený - stál.
Našich peňazí.

Otázka znie:
KDE JE TO VYČÍSLENIE?
(Kde-tu sa šuchlo, že viac ako 60 000 €. Čiže, minimálne toľko.)

Tie omaľovánky, po okraji ciest - kde ste maľovali tie bicyklíky (na ceste na Devín, či po meste...),
tie čo stáli? A kde sú ďaľšie omaľovánky, kade chodí jež, keď prechádza cez cestu, či mačka, pes.
To ste prečo nedokončili. Veď, ak už ste namaľovali na cesty (za značné peniaze daňových poplatníkov - ktorých zrejme považujete za úplných i d i o t o v), tie obrázočky, prečo to nemajú aj mačičky, psíčkovia, či chudák ježko, alebo žabka. Kade má chodiť.
Prečo iba ľuďom - ste obrázočkami pripomenuli, že tadeto zvyknú chodiť, ak sa bicyklujú.

Zhrniem:
Kde je ten Váš geniálny BUS-pruh, už je 13. januára - a nič.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na tie nezmysly o paralizovani mesta a podobne reagovat nebude. Rovnako by som ta rad upozornil ze ja ziaden BUS pruh vyznacovat nejdem (nemam ani farbu ani povolenie).

Mohlo by ta ale zaujimat ze ziaden BUS pruh sa od januara obnovovat nemal. Obnovovat sa ma na jar, caka sa prave na oteplenie, ktore v januari akosi nenastalo (sok sok sok).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Milý sväzák,
som rád, že si (aj keď redukovaným jazykom facebooku) zareagoval na oslovenie: "Mladí súdruhovia".
To je fajn,
lebo sa nemusíme pretvarovať.

A - upokojilo ma (a iste všetkých Bratislavčanov, daňových poplatníkov), že si dávate na čas.
Nakoniec, kam sa ponáhľať. Ak Vám teplé funkcie neutečú, však?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nastane ticho.

N i k (z celoživotných a doživotných členov rôznych možných komisií ) sa neprihlási.
N i č, z autorov všetkých demolačných a deštrukčných aktivít v Bratislave - ktorých následkom je znefunkčnenie aj toho, čo ani komunisti za vyše 40 rokov nedokázali zničiť,
ani necekne.

Lebo sa na tom diele skazy - podieľajú viac-menej všetci.
A držia sa vzájomne za varlata,
a čakajú, kto prvý stlačí...

A tak, ešte chvíľu potrvá, kým sa im to úplne zosype.
A všetci budú kydať na všetkých - iba, vinníkov nebude.

Žiadnych.

Len bohapusté, spoločnosť rozkladajúce kydanie - na všetky strany.

.

Kto to, kto to len spieval...
"Po vinných ani slechu, a jiným ku prospěchu...".

Ani to už nevieme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takze co co vyplyva z clanku? Ze Bradavicu na Dunaji necaka okrem volby zupana nic. Vsetko v sklze, vsetko meska, nic nie je vysporiadane, nic nebude, vsetko ostava nefunkcne po starom. Je to najhnusnejsie hlavne mesto na svete a hanba Slovenska!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Choď nakŕmiť sliepky, skontrolovať či odpad odteká do potoka - ako má, nezabudni prejsť okolo 30t železa a iných nepotrebných vecí vrátane hrdzavých dverý zo Škody 105, čo máš na dvore, zanadávaj si so susedou, ktorej tajne dúfaš, že raz zdochne celý chliev, na Bratislavu, zavri si vchodové dvere, ktoré drží ohnutý bezpečnostný klinec, hoď obal od vajíčom s polenami do pece, daj si studenú sprchu a strč sa pod duchnu, kde je príjemných 12°C - hádam nebudeš do tretej rána ťahať elektriku celej vieske. A ráno nezabudni včas vstať aby si odhrabal sneh z nespevnenej cesty. Tvoj béžový favorit ročník '87 s "blight-tunningom" s troma puklicami a zjazdenými letnými gumami nemá 4x4.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hehe
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo konkrétne sa ti nepáči na jeho príspevku? Veď má pravdu - v Bratislave sa nič nerobí len kradne. Ak sa niečo postaví tak to financuje investor. Odmyslime si tie nákupné centrá a administratívne budovy + historické centrum a čo dostaneme? Komunistické ošarpané mesto, kde sa dlhé roky nič nerobí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved takto to vyzera na celom Slovensku, preco by Bratislava mala byt vynimkou?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V podstate máš pravdu ale nesúhlasím - veľa miest už vrámci svojich možností opravuje cesty, námestia. Neviem kto si kde bývaš, ale treba sa ísť pozrieť aj inam než do BA. Ja bývam v Petržalke a posledné 4 roky sa tam nezmenilo nič ak nepočítam že stavajú 2 bytovky. Pre občana nespravilo mesto nič - kam idú tie dane? Chápem, že je tu veľa prisťahovalcov bez vzťahu k mestu lenže stále ide o papalášov, ktorí rozhodujú o financiách a tie tečú kam? Rozbité cesty, rozbité a neexistujúce chodníky, ľudia čakajúci na MHD v blate, na starých rozpadnutých paneloch, autá odparkované na trávnikoch, vyšľapané chodníky v blate... atď.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak co sedite na zadku? Preco sa to nejdete spytat vasich mocipanov? Ked sa nikto sa nikde nikto nestazuje, myslia si urcite, ze to robia dobre. Hundranie popod nos nic nevyriesi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

smejem sa

najviac :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo vyplýva z tvojho tupého príspevku? Že si len plný nenávisti a nikoho tie tvoje zvratky nezaujímajú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prezrad mi 2 veci
1. Ktore cigarety bez filtra mas najradsej?
2. Ked uz je ta Bradavica na Dunaji hlavne mesto na svete a hanba Slovenska, ktore by si navrhoval, len mi prosimta neodpovedaj, ze hociktore
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súmestie Banská Bystrica a Zvolen

je to v strede krajiny a všade rovnako ďaleko.

Ten priestor je ako zrodený pre hlavné mesto.
Aké percento štátov má hl. mesto v rohu krajiny?
Napriek tomu to už nie je Bradavica, ani chrasta, zlepšilo sa to tam.
Aj keď, dom by som si postavil v Stupave a nie v Bratislave.
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava