nahodou... cim viac dveri tym lepsie. z mojich pozorovani sa ludia jak dementi zhrcia pri dverach a zvysok trolejbusu je poloprazdny. takze cim viac dveri trolejbusu ma, tak tym efektivnejsie je vyuzity vnutorny priestor :) (samozrejme, berte to ako vtip. z clanku je jasne, o co tu islo...)
kohutisko
Jedny dvere hore dole rozdiel nespravia ;)
Inak pochvala SME za dobre spracovany clanok :) zial, hoci ludia v DR DPB pochybnosti maju, tender nezrusili hned na zaciatku co sa moze ukazat ako fatalna chyba ak UVO ten sucasny zrusi a uz nebude cas na novy...
Je vsak jasne ze ak aj UVO tender nahodou nezrusi (hoc a dufam ze zrusi) tak urcite nevyhra najlepsia moznost.. uz samotna podmienka ze vozidlo musi byt schvalene v SR tomu zabranuje. O 40 bodoch akurat nasitych na moeri SORu ani nehovorim.
Samo Muránsky
No prečo sa asi ostatné médiá nezaujímajú? Mám taký pocit, že tento článok je na objednávku, veď vieme, za koho Smetiari kopú.
Kto robil tender na kĺbové autobusy pre Bratislavu? Pretože zhodou okolností sú to práve 5 dverové autobusy SOR s takou istou kasňou, ako majú tie trolejbusy. Takže nie je o čom. Ja sa len obávam, že keď príde 5 dverová kasňa SOR, tak do nej nastúpim a až potom zistím, že som chcel ísť nie trolejbusom, ale autobusom, alebo naopak :-)
Skús si ho opäť prečítať a zanalyzovať. Ja Ti len opäť napoviem otázkou: Kto robil tender na kĺbové autobusy pre Bratislavu? Na to si sa mi neunúval odpovedať. A mám ďalšie otázky: Prečo ten tender na autobusy vyhral SOR? Protestoval si vtedy proti tomu? Ak áno, prosím, pošli link z diskusie - vopred ďakujem! Ja osobne som toho názoru, keď vylúčim politickú predpojatosť, že keď už máme niekoľko desiatok autobusov typu SOR, z ekonomických a prevádzkových dôvodov som za to, aby aj kasne, podvozky a vnútorné vybavenie trolejbusov boli od tej istej firmy. Dúfam, že už konečne skončí ten nezmyselný chaos v nakupovaní dopravných prostriedkov MHD pre Bratislavu. Práve kvôli ich údržbe! V Nitre, napr., je to úplná katastrofa. Čo spoj, to iný typ autobusu.
Ak narazas na to ze aj "za modrych" sa zvyhodnoval SOR tak najma si povedzme, ze toho casu DPB ovladali Zahradnikovci co boli odpadlici z SDKU. Ale ano, pravica tiez za svojho posobenia SOR zvyhodnovala a uz vtedy som to kritizoval.
Prispevkom z tunajsej diskusie ti to dokazat nemozem, lebo to bolo v roku 2008 ked som tu nefungoval ;)
budú ľudia zhrčení pri viacerých dverách a už tam nezostane voľné miesto. Trolejbus bude hneď preplnený. Toto chceme? Mať v Bratislave preplnené trolejbusy?
autobusy Citelis se čtyřmi a v PIDu u Uhra i autobusy Solaris dokonce se třemi dveřmi (kloubové) a taky jsou fajn - tak asi stonásob víc fajn než maringotka zvaná SOR.
fajn môžu byť, ale tu ide o to, že ak je v súťaži SOR (Škoda) sám, tak je možné že vozy budú predražené. Ak by splnili podmienky viacerí, už by museli ísť s cenou dolu. Tak či tak, aj keby druhé obstarávanie vyhral sor , mnohí by hovorili, že mohol vyhrať rovno to prvé, avšak cena by asi bola dosť odlišná
praska ich konstrukcia. DPhlmP s tym ma narozdiel od tvojho nazoru dost starosti... * ale to uz tak v tychto bananovych republikach chodi, ked su tendre robene priamo pre "nasu" firmu..
u kusů které si Město vyžádalo na zkoušku konstrukce skutečně praskala. Jenomže to už dávno výrobce vyřešil zesílením konstrukce, jinak by je Praha totiž nekoupila.
Zaujímavé, že denníku SME vždy práve Belfi vadil. A prečo sa potom iní novinári tejto lukratívnej témy nechytili? Žeby za tým bol nahnevaný, nemenovaný šéf Bratislavy, JK??? Vyhodil ho chudáka a doteraz to nevie prežiť. Ale noviny by nemali slúžiť ako osobná pomsta. Na tieto účely je vhodná skôr konzultácia u psychológa, keď sa s výpoveďou človek nevie vysporiadať sám. A ozaj, editori a ďalší to náhodou nevidia, že je to tak dosť osobná motivácia??
To je tak, keď prudko nezávislí súdruhovia z Magistrátu dosadzujú do podnikov zavislých súdruhov od J&T a podobnej hávede. Súdruh Ftáčnik, nevyjadrite sa k tomu?
Ked sa spochybnenia tendru za
Samo, kontrolná otázka:
Samo, pointa je v Tvojom príspevku
Ja osobne som toho názoru, keď vylúčim politickú predpojatosť, že keď už máme niekoľko desiatok autobusov typu SOR, z ekonomických a prevádzkových dôvodov som za to, aby aj kasne, podvozky a vnútorné vybavenie trolejbusov boli od tej istej firmy. Dúfam, že už konečne skončí ten nezmyselný chaos v nakupovaní dopravných prostriedkov MHD pre Bratislavu. Práve kvôli ich údržbe! V Nitre, napr., je to úplná katastrofa. Čo spoj, to iný typ autobusu.
Prispevkom z tunajsej diskusie ti to dokazat nemozem, lebo to bolo v roku 2008 ked som tu nefungoval ;)
Keď bude mať viac dverí,
Toto chceme? Mať v Bratislave preplnené trolejbusy?
V Praze
taky tam jezdí
V Praze soutěžily
vobec nie su fajn
DPhlmP s tym ma narozdiel od tvojho nazoru dost starosti...
*
ale to uz tak v tychto bananovych republikach chodi, ked su tendre robene priamo pre "nasu" firmu..
Hm,
to opat nie je pravda
pracovnici dodavatela to riesia v sucasnosti - ved aj preto su stale pritomni v Prahe..