SME
Nedeľa, 21. júl, 2019 | Meniny má Daniel

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislava zvýhodnila v tendri na trolejbusy firmu blízku J&T (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

5 dverí na kĺbový trolejbus.... to budem sedieť na schodoch?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si este nevidel klbovy sor autobus?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chlapci tu nejde o to kde budete sedieť alebo ako kvalitne sa budete voziť


tu ide iba o to aby fuzaty pedro pomohol ficovi splatiť tohtoročnú kokakolu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si trafil klinec po hlavicke.len neviem ci sa jedna uz o tohtorocnu kolu. ta chuti poriadne nielen vlastnej hlave ale aj pedrovi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak už aspoň vieme,

prečo Počiatek zrušil ten projekt železnčného prepojenia Nového Mesta, Hl. stanice a Petržalky za 420 melonov, čo mal v BA odľahčiť automobilovú dopravu a MHD...
Podľa Počiatka pôjdu vyčlenené zdroje náhradne aj "na nákup nových trolejbusov v Bratislave"... To sa mi uľavilo!
http://www.bakurier.sk/courier...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ano a je to totalne katastrofa. Ten autobus navrhoval dusevne obmedzeny demeent. V autobuse je 5 ludi a uz je plny. Stat sa da len vo dverach, inde ta valcuju vystupujuci a nastupujuci ludia. Sedadla su na iebane skutocne vsade. Divim sa ze nedali aj do dveri.
Som hrdy na to ze jazdim nacierno a stale sa v tom uistujem ze robim len dobre.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tie dvere by mohli byť

po obidvoch stranách trolejbusu,to by sme boli fakt svetový! Dalo by sa niekde,pri paralelke, nastupovať aj zo zástavok električiek! Určite by si to všimli aj svetové mediá! Samozrejme pri autobusoch detto!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to už niekde existuje

marí sa mi, že v jednej juhoamerickej metropole (myslím že Quito v Ekvádore, ale nie som si istý) majú alebo aspoň mali trolejbusy s obojstrannými dverami. Mali totiž vyhradený na hlavnej asi šesťprúdovej magistrále dva najvnútornejšie pruhy a zastávky tam mali formou ostrovčekov v strede, takže dvere sa otvárali vľavo. Mimo tej hlavnej ulice zastavovali normálne pri kraji a otvárali pravé dvere. Takto to má Budapešť s električkami, tiež sú všetky obojsmerné a obojstranné. Nemusia budovať kruhové obratiská, stačia výhybky a slepo ukončená koľaj. A zastávkový ostrovček na viacprúdovej ceste môže byť v strede a širší, nemusia byť dva úzke po okrajoch, naviac okolo stredového ostrovčeka nejazdia v tesnej blízkosti autá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cobus 3000

Hodnoť:   mínus indicator plus

Mimo temu.

Cobus je super, vzdy sa s nim zveziem 20 metrov na Bratislavskom letisku. Hodinu sa tam nastupuje a vezieme sa 10 sekund. My sme svetovi ;].
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale zas to iste som zazil na Tegli v Berline, to zas nie je lokalne specifikum :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Istanbule riesia ich metrobusy tak ze proste jazdia po lavej strane :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

-Je zarážajúce ako sa dá ľahko zmanipulovať článok aj diskusia, keď sa niekto vydáva za odborníka na dopravu. Je absolútnym výmyslom, že 5-dverové karosérie vie dodať len jediný výrobca. Ja som ich napočítala minimálne 8, a to vrátane takých výrobcov ako je MAN a podobne. Zdá sa však, že niekomu vyhovuje spochybnenie tohto tendra. Vidím za tým politický boj opozície, veď prečo oslovili všetkých len opozičných?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A sú všetky tieto trolejbusy schválené na Slovensku? :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

skôr by som povedal, že len ľudia z opozície sú ochotní reagovať a vyjadriť sa. Nakoľko v SMER-SD sa môžu vyjadrovať až potom, čo im to schváli hranol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Super, este vymysliet zdovodnenie preco je hranica pohotovostnej hmotnosti stanovena prave tak ako je (teda tak ze ju tesne splna SOR). A velmi spravna je aj Jesova otazka, kolko z vami spominanych 8 vyrobcov ma vozidla schvalene na premavku SR.

Viete, keby toto bol prvy pripad tak mozno nikto nic nepovie, ale SOR uz takych pochybnych tendrov mal..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak to vyzerá, keď sa žena zamieša medzi autobusy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ide o kseft za 70 mil.eur

za to uz mohli pohnut zadkami a posnazit sa, aby ziskali to schvalenie.
Ja netvrdim, ze to nie je zmanipulovane, ale akonahle do toho zacne rypat niekto z sdku, ze je to smeracke a najdu tam stopu j a t z piateho kolena, tak je to pre mna signalom, ze jedni vycitaju druhym, ze sa nemohli nabalit
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

OK, co navrhujes? Ignorovat korupciu a prejst ju mlcanim, lebo ved "budeme mat trolejbusy"? Prepac, ale s tym ja suhlasit nebudem.

Ovela prioritnejsie je pre mna zit v prostredi kde sa bojuje proti korupcii (najma tym ze taketo tendre sa rusia) ako cestovat novymi vozidlami.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava